Oh, wat fijn dat die poes gered kon worden. Het loopt maar al te vaak anders af met huisdieren.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja een shoarmatent en n souvenierszaak uitgebrand, een buurmeisje van me woonde naast t tweede pand dat vlam vatte en haar kat was nog binnen , net gesterrilisseerd en kon dus geen kant op. maar na 3 en half uur wachten werd ie levend gered.En er was asbest vrij gekomen dus de hele omgeving was ontruimd, maarre verder gaat t weer goed op de dijk...
nee hoor, ik mag haar nu aflebberen en van jullie allemaal een dikke knuffel geven, natuurlijk wel heel voorzichtig want dat is lijfelijk kontaktquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel lullig dat Heks nou de groeten niet meer hoeft te doen
DK isquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt weer. Rust maar lekker uit en geniet straks van het bezoek van heksje.![]()
D_K is gelukkig ook een grote steun voor je.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor, ik mag haar nu aflebberen en van jullie allemaal een dikke knuffel geven, natuurlijk wel heel voorzichtig want dat is lijfelijk kontakt
Ja dat arme beest had 8 weken geleden jonkies gehad, en nu geopereerd, maar r is goed gekomen.....quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, wat fijn dat die poes gered kon worden. Het loopt maar al te vaak anders af met huisdieren.
Echt fijn om te lezen. Zal wel een gezellige drukte zijn daarquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat arme beest had 8 weken geleden jonkies gehad, en nu geopereerd, maar r is goed gekomen.....Zij logeert nu bij mijn buren tot ze een ander huisje hebben ,met kat en al....
hmm, die vind ik weer minder, ik zet zo mn oude er wel weer op, die bevalt toch beter (hopen we danquote:
Wow, die is echt leuk. Thnx dear.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:21 schreef Laysa het volgende:
sorry als ikiemand hier oversla![]()
Ik ga koffie opdrinken en dan met mn ogen dicht naar de tour kijken...dag lieverds
Chagrijn! Één mislukte Toverheks voor je post:quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm, die vind ik weer minder, ik zet zo mn oude er wel weer op, die bevalt toch beter (hopen we dan)
Woaahquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pech gehad![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Drie BeQu's voor je post
Take care en geniet van de Tour.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:21 schreef Laysa het volgende:
Ik ga koffie opdrinken en dan met mn ogen dicht naar de tour kijken...dag lieverds
Ik ben ook een mongooltje dat ik eerst heb lopen kloten terwijl er een perfecte hint in je náám staatquote:
Tataquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:21 schreef Laysa het volgende:
Ik heb er zelf ook niet aan gedacht, jij gelukkig wel. Ik vind 'm kei tof.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben ook een mongooltje dat ik eerst heb lopen kloten terwijl er een perfecte hint in je náám staat
Maar graag gedaanIk vind 'm tof geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |