Ja, dat is ook fijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja als ze het leven nog op een menswaardige manier wat kunnen rekken is dat natuurlijk heel fijn!
Veel sterkte, ook voor je oma!
Ik kreun nu de hele tijd, maar mensen lopen er echt niet sneller door naar de koelkast om wat voor me te pakken.. NEEEE ik moet gewoon steeds zelf lopen, en of ik ook een biertje meeneem...quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, da's toch mooi dat ik het weet.![]()
Zouden tennissters dat ook denken?Sterkte voor jou en je familie Diaan, klinkt als een pittig traject waar je oma ingaat. Hopelijk slaat het allemaal aan.
potverpee.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kreun nu de hele tijd, maar mensen lopen er echt niet sneller door naar de koelkast om wat voor me te pakken.. NEEEE ik moet gewoon steeds zelf lopen, en of ik ook een biertje meeneem...
Fixed.quote:
Anders krijgt ie het idee dat ie goed bezig is?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:52 schreef Kleurdoos het volgende:
Bij mij is t juist andersom
als ik wil dat t snel klaar is dan hou ik gewoon mn mond om m verder niet aan te sporen om op te houden
en als ik wel zin heb in een lange nacht dan piep ik af en toe wat,
Ik zou spontaan droogvallen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:54 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja het echt kreunen en namen roepen begrijp ik nooit zo goed..ik denk dat ik heel hard moet lachen als mijn vriend plots
OOOOOOOOOOOOH T JIMKJEEEEEEEEEEEE roept![]()
![]()
ik had t wat aangepast omdat ik dacht dat ie anders niet goed zou worden begrepen..quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Anders krijgt ie het idee dat ie goed bezig is?![]()
Nou ja, het is beter dan hoofdpijn.quote:
Niet alleen het woord is vies.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik had t wat aangepast omdat ik dacht dat ie anders niet goed zou worden begrepen..
maar nee, als ik wat piep dan weet ik dat ie zn best doet om nog niet eh de eindstreep te halen zeg maar
klaarkomen is zo'n vies woord
Hoofdpijn moet je er gewoon uitneuken toch?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, het is beter dan hoofdpijn.
oh!quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hoofdpijn moet je er gewoon uitneuken toch?
Hm kan ook, maar niet tegen m'n vrouw vertellen he.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh!![]()
Ik neem daar paracetamol tegen.
Je zou maar hoofdpijn krijgen tijdens een verjaardagsfeestje..quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh!![]()
Ik neem daar paracetamol tegen.
Wat heb je ervoor over?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hm kan ook, maar niet tegen m'n vrouw vertellen he.
Hoezo, wil je een beurt?quote:
en dan monter roepen: Even mijn man nemen. Zo'n hoofdpijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je zou maar hoofdpijn krijgen tijdens een verjaardagsfeestje..
Ik heb heul geen hoofdpijn!quote:
Ja, je hebt er toch 1 van 20 cm... gewoon allemaal tegelijk toch?quote:
Laat je man het maar niet lezen.quote:
20?! Ik ben geen 12 meer hoor!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, je hebt er toch 1 van 20 cm... gewoon allemaal tegelijk toch?
quote:
Dat kan ik snappen... Ik ook.quote:
Diameter toch?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dan monter roepen: Even mijn man nemen. Zo'n hoofdpijn
Jij hebt er ook 1?!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:49 schreef Memmel het volgende:
Oh, het gaat over piemols. Helemaal mijn ding.
Soms...quote:
Zo zou je het kunnen noemen, maar af en toe propt ie m dr ff in.quote:
Ja wat wil je als ie zo groot is... dat gaat niet altijd even soepel.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:01 schreef Memmel het volgende:
Tico is volledig op de hoogte van de afmetingen van mijn genotsknots
Jaloers?quote:
Maakt mij niets uit, als je je kont maar lekker omhoog duwt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:19 schreef Memmel het volgende:
Vanavond weer, doe ik iig mijn pantykousjes aan.
Huid of zwart? Jij mag kiezen!
Scheren lukt nog wel, maar als je die aambei meteen ff terug wilt duwen is het wel fijn ja.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:21 schreef Memmel het volgende:
Tuurlijk, wat voor jou het comfortabelst is. Ben je al geschoren of zal ik dat effe doen?
Geloof me, daar kun je moeilijk omheen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:23 schreef Memmel het volgende:
Dat gaat in een moeite, schat. Als die buttplug klem zit is er van die aambei ook niets meer te zien.
Die kun je ook in je kont doen hoor...quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
idd
Maar Memmel ik dacht dat je meer van echo-koppen hield
NEE, die andere vagina, LUL!quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:33 schreef Memmel het volgende:
Ja, als je een rare beweging maakt, verdwijnt ie daar zo in.
"Zooooo, uw baby is wel erg lang. En heeft ook een lekker bruin kleurtje!"
Jij bent echt gewoon nog een hele graad erger dan ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die kun je ook in je kont doen hoor...
Hoezo? Hou jij niet van kontsex?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jij bent echt gewoon nog een hele graad erger dan ik.
wel drie gradenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jij bent echt gewoon nog een hele graad erger dan ik.
Gewoon niet hechten, heb je 1 gat... Kan het ook niet mis gaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:51 schreef Memmel het volgende:
Nee! Ik kom gewoon! Hoe vind je dat dan?!
Kontsex: dé oplossing voor alle knippen.
dan had ik je wel alsnog om die boodschap gestuurdquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:51 schreef Memmel het volgende:
Nee! Ik kom gewoon! Hoe vind je dat dan?!
Kontsex: dé oplossing voor alle knippen.
Vorige keer zei ze ook op het laatste moment af.. Het kan nog alle kanten op.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:53 schreef E.T. het volgende:
[..]
dan had ik je wel alsnog om die boodschap gestuurdIk was er van uit gegaan dat je weer zou spijbelen
De crocs?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:02 schreef Memmel het volgende:
ik ga zo zelfs al naar huis! Om me geestelijk voor te bereiden, de agenda te maken en mijn schrijfblok te pakken. Ik notuleer immers.
Welke boodschap ET?Ben ik iets vergeten>
Op de agenda memmel...quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
heeft iedereen zn boekverslag wel af trouwens??
Vind je het erg als ik jou op een klapstoel parkeer? Ik wil geen vruchtwatervlekken op de bank. Krijg de chocopasta er al zo moeilijk uit. Wij kunnen je trouwenswel helpen als je vanavond plotseling moet bevallen. Genoeg ervaringsdeskundigen aanwezig. Dan worden we allemaal tantequote:
Ik zou ff langswippen maar ik kom ook niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh kut..ik kom niet vanavond
Mis ik alle fun
Tico is het nog gelukt met die stoelhoes toevallig?
Maar je hebt wel een onwijs leuk kind. Beterschap en nogmaals... sorryquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik zou ff langswippen maar ik kom ook niet.
Voel me zo slap als een vaatdoek. Ik heb totaal geen energie..
Ja, moet ik m aan memmel geven?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh kut..ik kom niet vanavond
Mis ik alle fun
Tico is het nog gelukt met die stoelhoes toevallig?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:50 schreef m@x het volgende:
Dames.
Mijn kind vroeg net nog of de visite van vanavond leuk was want dan wilde hij jullie nog even zien. Nu twijfel ik wel heel erg of ik aan zijn verzoek moet voldoen. Straks gaat hij nog dromen over kreunende vrouwen met aambeien en pantykousjes in crocs. Stel je voor dat zijn vader vraagt: 'wat heb je bij mama gedaan tijdens de vakantie?' en hij omschrijft jullie. Dan word ik voorgoed uit de ouderlijke macht ontzet
Thanx en shit happens!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:12 schreef m@x het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een onwijs leuk kind. Beterschap en nogmaals... sorry![]()
Graag!quote:
Ze gaat pas in novemberquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:04 schreef Oxymoron het volgende:
Ey M@xiemilliaan, heb je nog foto's gemaakt, voor mij van leguanen?
Ik bedoel, toen je op vakantie was?
quote:
Ik ga idd pas in november, maar ik zal je niet vergetenquote:
komt wel. Pmmen op aaiphone is kut.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Graag!
Zeg maar waar het geld naartoe moet, dan maak ik het vanavond nog over
Nee hoor, pmmen o aaifoon gaat prima!! Je moet alleen een ander linkje gebruikenquote:
Whahaha luilakquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:36 schreef Ticootje het volgende:
Ja vicks, maar dan moet ik ook de naam goed typen bij ontvanger, en het is makkelijker als ik morgen gewoon op het envelopje kan klikken. Ik ben gewoon lui.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:34 schreef m@x het volgende:
NEWSFLASH: Sonnetje is ondanks de zorgvuldig gedrapeerde vuilniszak op haar stoel nog steeds niet bevallen!!!
Ze gunt jullie ook niet een beetje lol hè?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:34 schreef m@x het volgende:
NEWSFLASH: Sonnetje is ondanks de zorgvuldig gedrapeerde vuilniszak op haar stoel nog steeds niet bevallen!!!
Inderdaad, die is gewoon gehalveerd. Superquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:46 schreef Ticootje het volgende:
Be zag er echt heel goed uit!! Echt respect hoor!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:45 schreef Chell het volgende:
[..]
Ja echt flauw!
Maar volgens mij is ze gewoon nog geen 40 weken, ze heeft zo'n bescheiden buikje!
Neequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze gunt jullie ook niet een beetje lol hè?
Nee, dat vind ik eigenlijk wel een beetje flauw. Alhoewel ik denk dat ze met het uitrekenen een beetje de fout in gegaan zijn. Veeeeeeeeeeel te klein buikje voor 40+ weken. Wel mooi zwanger, net als Ticootjequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze gunt jullie ook niet een beetje lol hè?
Nou, ik zou toch voor de hittegolf uit jongen hoorquote:
t was een beetje hoerig...quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:47 schreef YPPY het volgende:
Welke kleuren kleding had BE aan?????
t is de goede hè?quote:
dat boeit niet, het gaat om de kleur!quote:
Je moet zwangere vrouwen ook niet laten tellen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:49 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik eigenlijk wel een beetje flauw. Alhoewel ik denk dat ze met het uitrekenen een beetje de fout in gegaan zijn. Veeeeeeeeeeel te klein buikje voor 40+ weken. Wel mooi zwanger, net als Ticootje
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:49 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik eigenlijk wel een beetje flauw. Alhoewel ik denk dat ze met het uitrekenen een beetje de fout in gegaan zijn. Veeeeeeeeeeel te klein buikje voor 40+ weken. Wel mooi zwanger, net als Ticootje
schoenen waren paars.quote:
tenen waren blauwquote:
Helemaal! En ik ben superblij! Anders hadden we niet op vakantie gekundquote:
en kort.quote:
heel kortquote:
Tenen waren niet kleurloos en dus lang? of is dit jumping to conclusions?quote:
broek was lichte bruin tint.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef YPPY het volgende:
*Zucht* ze heeft als basiskleur donkerbruin, dus het ging nergens over, dat is duidelijk.
dat denk ik ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:01 schreef Ticootje het volgende:
Kwam vast door de voegen in je keuken max!
Ogen en haar klopten wel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef YPPY het volgende:
*Zucht* ze heeft als basiskleur donkerbruin, dus het ging nergens over, dat is duidelijk.
Mijn keuken heeft geen voegenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:01 schreef Ticootje het volgende:
Kwam vast door de voegen in je keuken max!
Vandaar die krassen in mijn laminaatquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:06 schreef Memmel het volgende:
Ja d'r teennagels waren te lang en sleepten
over de grond.
Ja moet eigenlijk wel he!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:10 schreef Ticootje het volgende:
Son!! Maak ff een twitteraccount aan. Kun je een twitterbevalling doen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:14 schreef Memmel het volgende:
Het waren zwarte kousjes hoor. En het was die moeilijke keuze tussen harige benen met zo'n rand in je vlees of gewoon zwarte kousjes. Had ik nou maar voor dat eerste gekozen....
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:01 schreef Ticootje het volgende:
Be, we zijn de buggy helemaal vergeten. Die lag heel netjes in mn auto.
Gezellig. Bij voorbaat, let niet op de troep...quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar heb ik echt helemaal niet meer aan gedacht!
Hmmmzzz, ik kom hem dan wel een keertje bij je halen.
heb daar zo'n bloedhekel an.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:44 schreef Saffier het volgende:
Ik moet zo ook KP, er zit een vulling los bij mij.
Jij heel veel sterkte
quote:As gevolg van die FIFA Wêreldbekertoernooi, is die Potchefstroomkampus van die NWU gesluit vanaf 28 Junie - 9 Julie 2010. Daar sal geen Biblioteek- of Inligtingsdienste gedurende hierdie periode beskikbaar wees nie. Ons is jammer vir enige ongerief.
Ja, maar ik moet ff zoeken naar een goede.quote:
nu moet ik weer denken aan die kennis die into sm was en daar perse graag heel open over wilde zijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens kwam ik op zoek naar een rollade plaatje ook deze tegen.
NSFW!!!!
http://www.vallys.nl/vallyfun/funpics2/1099,-rollade.jpg
Dat zijn gewoon geen tijden om je bed uit te moeten.... Behalve als je op vakantie gaat ofzo en vroeg wilt vertrekken...quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:11 schreef Chell het volgende:
Ja ik had ook moeite mijn bed uit te komen, maar dat was ook wel ernstig vanwege het onzalige tijdstip. Mijn wekker stond om 5.15!![]()
Uiteindelijk ging ik ook eigenlijk te laat weg, 6.35 pas..... maar goed, kon aardig doorrijden, alleen bij Grun even stil gestaan
Ik vind het ook niks, hoewel ik de laatste tijd wel vrij makkelijk opsta 's morgens...quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon geen tijden om je bed uit te moeten.... Behalve als je op vakantie gaat ofzo en vroeg wilt vertrekken...
Alles voor 7 uur vind ik echt te vroeg.
*dagelijks om 5:40 dus*quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:13 schreef Ticootje het volgende:
Alles voor 7 uur vind ik echt te vroeg.
Das gewoon onmenselijk...quote:
Alles went. Nouja. Soort van. Begin om 7:30 op m'n werk, moet daarvoor nog een stukje fietsen en treinen (soms met de auto zoals vandaagquote:
Pff klinkt erg zwaar. Ik kom ook het liefst niet voor 7 uur uit mn bed. Een collega van mij staat elke dag om 6 uur op, om half 8 moet iederen fris en fruitig gedoucht aan de ontbijttafel zitten voordat ze naar school/werk gaan. Dat lijkt mij dus helemaal niets. Ik moet Twan vaak tegen kwart voor 8 wakker maken..quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Alles went. Nouja. Soort van. Begin om 7:30 op m'n werk, moet daarvoor nog een stukje fietsen en treinen (soms met de auto zoals vandaag), rond half zes thuis, hebben we beide gewerkt dan ben ik de eerste en zet ik de was aan, gooi het eten op het vuur en dan komen de dames rond 6 uur thuis via het KDV, rond half 8 ligt de uk op bed, uurtje zitten, en dan rond half negen nog een uurtje hardlopen, douchen en naar bed...
.
Ik begin om half 9 met werken tot 17.00 en ben dan ook om half 6 thuis. M. begint om 8 uur en is om 5 uur thuis..quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Alles went. Nouja. Soort van. Begin om 7:30 op m'n werk, moet daarvoor nog een stukje fietsen en treinen (soms met de auto zoals vandaag), rond half zes thuis, hebben we beide gewerkt dan ben ik de eerste en zet ik de was aan, gooi het eten op het vuur en dan komen de dames rond 6 uur thuis via het KDV, rond half 8 ligt de uk op bed, uurtje zitten, en dan rond half negen nog een uurtje hardlopen, douchen en naar bed...
.
Natuurlijk, wat moet ik anders met die piemel van 30cm doen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:32 schreef Lois het volgende:
Maar je hebt, net als iedereen, nog wel net zo vaak seks als voordat je een kind had?
3 maal daags, na de maaltijd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:32 schreef Lois het volgende:
Maar je hebt, net als iedereen, nog wel net zo vaak seks als voordat je een kind had?
Gewoon glijmiddel gebruiken... Anders gaat je behang eraan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:33 schreef Lois het volgende:
Als ie maar niet slijt! *aanmoedigend kreunt*
Scheur ik WEER uit m'n broek!quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:33 schreef Lois het volgende:
Als ie maar niet slijt! *aanmoedigend kreunt*
Sla m dan ook om je middel.. Damn.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:38 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben soms echt jaloers op mensen die het klaarblijkelijk allemaal fluitend doen. Die na het eten nog een uurtje in de tuin zitten en 's ochtends op tijd op het KDV zijn en nooit moe zijn. Ik snap dat nooit zo.. Kunnen die erg goed toneelspelen of zuigt onze planning dan zo
. Als wij 2 dagen niet wassen kunnen we 6 dagen inhalen du sdat moet gewoon ook op dagen dat we allebei werken. Dus 's avonds. En na het eten moet er, ook ivm poes, gewoon gestofzuigd worden met zo'n kleine aan tafel. En dan idd ook nog neuken. Het valt niet mee allemaal!
*klaag ende steun*
wat ik er van meekrijg is dat die mensen die het fluitend doen en dat altijd en overal melden, dezelfde mensen zijn die na een jaartje (of twee) dan met een burn out thuis zittenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:38 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben soms echt jaloers op mensen die het klaarblijkelijk allemaal fluitend doen. Die na het eten nog een uurtje in de tuin zitten en 's ochtends op tijd op het KDV zijn en nooit moe zijn. Ik snap dat nooit zo.. Kunnen die erg goed toneelspelen of zuigt onze planning dan zo
. Als wij 2 dagen niet wassen kunnen we 6 dagen inhalen du sdat moet gewoon ook op dagen dat we allebei werken. Dus 's avonds. En na het eten moet er, ook ivm poes, gewoon gestofzuigd worden met zo'n kleine aan tafel. En dan idd ook nog neuken. Het valt niet mee allemaal!
*klaag ende steun*
Valt wel mee hoor, gewoon routine...quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:44 schreef simmu het volgende:
[..]
wat ik er van meekrijg is dat die mensen die het fluitend doen en dat altijd en overal melden, dezelfde mensen zijn die na een jaartje (of twee) dan met een burn out thuis zitten
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:38 schreef KingOfMars het volgende:
*klaag ende steun*
Verkeerde topic Loïs!quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:32 schreef Lois het volgende:
Ja, maar het ding wordt vaak op de vloer gegooit... Dan vind ik het weer een beetje vies om m toch op te hangen...quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:19 schreef simmu het volgende:
tico; mijn broertje weigert ook handdoeken twee keer te gebruiken. mijn ma heeft de gouden tip: gewoon de gebruikte handdoek onderscheppen en stug terug opvouwen en bij de schone leggen
edit. oh, laat maar. da werkt niet als alle natte zooi ook in de wasmand gaat. gaat dat niet snel stinken?
Momenteel vind ik het heerlijk ruikenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
Er staat hier een strenge straf op natte washandjes en handdoeken in de wasmand, dat vind ik echt zo goor.Die gaan op de grond ernaast.
Oh, en was opvouwen doe ik alleen als ik echt het overzicht kwijt raak...
Ik vind 'doen alsof ik alles fluitend aan kan' belangrijker dan een opgeruimde overloop.
Cil loopt ook hard he? Dus dat vind ik wel logisch dat die kleding na het hardlopen gewassen dient te worden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:43 schreef Saffier het volgende:
Ik heb ook de BE-aanpak. Behalve dan dat broeken meerdere rondes meegaan per week. Dat betekend dat ik in het weekend 1 of 2 beddenwassen heb, 1 donkere, 1 lichte en een witte was. De donkere was gaat soms tussendoor een keer extra en dan heb ik 9 van de 10 keer geen lichte was in het weekend. Vreemd maar waarIk zit dus ook op gemiddeld 4 wassen per week. En soms een beddenwas van Tobias extra als er een overvolle luier was. Handdoeken worden meerdere keren gebruikt en worden samen met de washandjes te drogen gehangen aan de radiator in de badkamer.
Ik krijg volgens mij niet eens een wasmachine gevuld elke dag al zou ik willen. En als mijn Priscil mijn dochter zou zijn zou ze echt geen 3 sets per dag in de was mogen doendaar begin ik echt niet aan.
Dat doe ik ook niet hoor....quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
Wat fijn KP!
She-Wolf, ik heb een hele wasmand met opgevouwen was staan, maar dat opruimen dan idd.Zonde!
Ik voel me echt altijd zo'n viespeuk als ik dit soort dingen lees. Keukenhanddoeken die meerder malen per dag ververst worden!![]()
Oh, en als het mis gaat met 1 der mannen qua luiers dan gaat het wel eens wat vaker hoor, maar meestal dus echt vml in het weekend wassen.
Als ik heel rijk ben, wil ik een werkster die elke dag het bed verschoond...quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik hou echt zo van een schoon bedje... Als ik de tijd ervoor had en de puf dan zou ik mn bedje wel elke dag verschonen. Heerlijk! Schone lakens.
Ik vind het ook heerlijk, maar het verschonen op zich heb ik echt een hekel aan en dat overwint!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik hou echt zo van een schoon bedje... Als ik de tijd ervoor had en de puf dan zou ik mn bedje wel elke dag verschonen. Heerlijk! Schone lakens.
JAquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als ik heel rijk ben, wil ik een werkster die elke dag het bed verschoond...
En beddengoed is het lekkerst als het buiten aan de waslijn heeft gehangen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:40 schreef Keshet het volgende:
http://shitmykidsruined.tumblr.com/archive
lekker, geniet ervanquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:54 schreef simmu het volgende:
mijn badje is er![]()
![]()
![]()
sangdrax deed niet flauw, dus die heeft er gelijk ook maar een trappetje en een hoes bijgedaan en is het ding nu aan het installeren
Oh, kijk je wel uit?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:50 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Het was niet mijn verstandskies !!!!!!!!!!!!!!!!!
Gespannen spieren bla bla bla, massage en minder aanspannen !
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:00 schreef Raissa het volgende:
Ik vind achterthuis nog steeds zo idioot klinkenSorry Diaan
Ik vind't normaalquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
geeft niet hoor.... af en toe begin ik ook al te twijfelen als ik het woord gebruik.
Ja, klopt. Ik heb begrepen dat het ook in Drente en Groningen wordt gezegd...quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:12 schreef krijtlijk het volgende:
Is het dialect? Jij komt toch ook uit het oosten Diaan?
Rekenen we dat tot Nederland?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik heb begrepen dat het ook in Drente en Groningen wordt gezegd...
maar je schrijft 't toch gewoon los van elkaar, als 'achter 't huis'? dacht ik tenminste altijd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, klopt. Ik heb begrepen dat het ook in Drente en Groningen wordt gezegd...
Reserve duitsersquote:
Zou best kunnen... ik schrijf het eigenlijk gewoon zoals ik het zeg. Het is in ieder geval geen "officieel" woord.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:30 schreef trui het volgende:
[..]
maar je schrijft 't toch gewoon los van elkaar, als 'achter 't huis'? dacht ik tenminste altijd.
ik zit hier trouwens te kreunen dat 't een lieve lust heeft maar voor werk gaat de TT volgens mij niet op.
Ik zeg ook achter-thuis hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:36 schreef Raissa het volgende:
Oh ik dacht dat je het ook uitsprak als achter-thuis in plaats van achter 't huis, achter 't huis kan ik dan nog begrijpen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:53 schreef trui het volgende:
tjee, ik zie dat 'achterthuis' op google ook nog flink wat hits oplevert.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:30 schreef trui het volgende:
[..]
ik zit hier trouwens te kreunen dat 't een lieve lust heeft maar voor werk gaat de TT volgens mij niet op.
Ik ben altijd heet.quote:
dat is volgens mij meer een gelderse uitdrukking. althans, ik heb 'm in twente nooit gehoord, maar wel in de betuwe waar m'n vader vandaan komt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:56 schreef krijtlijk het volgende:
Diaan, had jij vroeger dan ook wel eens je t-shirt 'krang' aan?
Hou jij van vla?quote:
Mijn papa heeft een vlafabriek! Neuken?quote:
quote:
Krang ken ik wel, maar dan meer in de zin dat iemand krang is. Mijn collega uit Wierden e.o. gebruikt dat woord regelmatig.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:56 schreef krijtlijk het volgende:
ik wel !quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:56 schreef krijtlijk het volgende:
wat bedoelde hij er dan mee? krang is toch binnenstebuiten?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
Krang ken ik wel, maar dan meer in de zin dat iemand krang is. Mijn collega uit Wierden e.o. gebruikt dat woord regelmatig.
Zij bedoelde ermee dat iemand dan opstandig/opsternaat/tegendraads is.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:11 schreef trui het volgende:
[..]
wat bedoelde hij er dan mee? krang is toch binnenstebuiten?
maar dat is ie dan ook!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
de veter is los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |