Hmmm, vind zelf mn spotmatic wel fijner dan mn K10Dquote:Op donderdag 2 september 2010 18:39 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat vindt ik zelf nogal meevallen. In zowel m'n istDs als in m'n K20D is het matglas beter dan dat ik van m'n oude naloge MF camera's gewend was.
Settings goed zetten en step down metering gebruikenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:49 schreef SemPai het volgende:
Scherpstellen is nog geen probleem. Heb op dit moment nog volop ruzie met de belichting . . .
Dat was inderdaad probleem 1.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:54 schreef ultra_ivo het volgende:
Diafragmaring vrijgegeven in het menu?
ik moet echt een keer zo'n ding gaan aanschaffenquote:Op maandag 6 september 2010 14:40 schreef dscx het volgende:
On topic
[ afbeelding ]
Eindelijk de Spyder 3 express gekocht. (Aanbieding bij Kamera Express)
Ik was overtuigd na een comment op een foto...quote:Op maandag 6 september 2010 21:15 schreef zquing het volgende:
[..]
ik moet echt een keer zo'n ding gaan aanschaffen
Nice, zei deze mede-bezitter van de 400AWquote:Op maandag 6 september 2010 21:11 schreef NiGeLaToR het volgende:
[ afbeelding ]
Belangrijkste inpakwerk voor de vakantie is gestart...
Nice! Ik heb eenzelfde maatje. Je kan er precies genoeg in kwijt, en je hebt geen risico dat je teveel glas meesleept 'omdat je toch de ruimte hebt'quote:Op maandag 6 september 2010 21:11 schreef NiGeLaToR het volgende:
[ afbeelding ]
Belangrijkste inpakwerk voor de vakantie is gestart...
Ik kalibreer eens per half jaar, wat echt genoeg is. Die default setting van de Spyder software is inderdaad echt overdrevenquote:Op maandag 6 september 2010 21:28 schreef dscx het volgende:
[..]
Ik was overtuigd na een comment op een foto...
vandaag alle schermen in huis gecalibreerd en ik moet zeggen; wereld van verschil... Ik geloof alleen niet zo in het 'kleurverloop' in de loop der tijd waar de fabrikant het over heeft... 't is geen CRT scherm ofzo. Maandelijks calibreren zal dan ook niet nodig zijn denk ik,.
Ik wist altijd in de Flipside 200 te proppen, maar dan kon ik verder niets mee (trui, regenjas, water, bammetje). Dus nu pak ik alsnog niet alles in, maar kan ik tenminste nog wat anders meenemen ook. En de regenhoes is ideaal, doe je die eromheen dan kun je je tas desnoods in een plas leggen als je er iets uit wilt halen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:39 schreef freud het volgende:
[..]
Nice! Ik heb eenzelfde maatje. Je kan er precies genoeg in kwijt, en je hebt geen risico dat je teveel glas meesleept 'omdat je toch de ruimte hebt'.
Dan moet ik toch ook maar eens naar de Spyder gaan kijken, komen genoeg opdrachten aan komende tijdquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:39 schreef freud het volgende:
[..]
Nice! Ik heb eenzelfde maatje. Je kan er precies genoeg in kwijt, en je hebt geen risico dat je teveel glas meesleept 'omdat je toch de ruimte hebt'.
[..]
Ik kalibreer eens per half jaar, wat echt genoeg is. Die default setting van de Spyder software is inderdaad echt overdreven. Kleine investering, en zooooveel plezier ervan met opdrachten.
maak nog maar eens een foto van je eigen exemplaar idd!quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:13 schreef Timmos het volgende:
Bij mij is er een nieuw vriendje onderweg.. Of mag ik dat dan nog helemaal niet posten als ik 'm nog niet heb?![]()
[ afbeelding ]
Das leuke vooruitgangquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Wack-0 het volgende:
En de 7d is mijn nieuwe vriendje, 550d verkocht, en 7d net gekocht!
Dat zeker, ik was een beetje bang dat ik weinig echt verschil zou merken / zien, maar ik merk het wel degelijk op een hoge iso waarde qua ruis, aantal bps, de build quality en de grip erop. Ook het schermpje en de joystick en draaiwiel is echt erg handig.quote:
Heerlijke lens is dat zegquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:12 schreef --H-I-M-- het volgende:
eindelijk!
[ afbeelding ]
canon 10-22
Mooi man, had 'm ook graag gehad eigenlijk in plaats van m'n Sigma 10-20.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:12 schreef --H-I-M-- het volgende:
eindelijk!
[ afbeelding ]
canon 10-22
Die heb ik ook wel eens geleend van een vriend, geweldige lensquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:12 schreef --H-I-M-- het volgende:
eindelijk!
[ afbeelding ]
canon 10-22
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |