Dat was denk wel bij iedereen. Bij ons werd het ook al een feest, en mensen verbaasd dat er geel kwam. Oh, het is nog niet afgelopen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:54 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Bij ons was het ook een dolle boel, vooral grappig dat het feest al losbarstte in de laatste minuten omdat iedereen een gele kaar aanzag voor de eindfluit. Pas na een halve minuut drong het tot de mensen door dat het nog steeds bezig was.
quote:
ik weet nog steeds niet waarom hij geel kreegquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat was denk wel bij iedereen. Bij ons werd het ook al een feest, en mensen verbaasd dat er geel kwam. Oh, het is nog niet afgelopen.
omdat hij ook dacht dat het afgelopen was en daardoor die bal een trap weggafquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet waarom hij geel kreeg
Dat vermoede ik alquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
omdat hij ook dacht dat het afgelopen was en daardoor die bal een trap weggaf
ps, het stukje hiiiiiii mist in de TT
want een bal trappen mag niet bij voetbal?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
omdat hij ook dacht dat het afgelopen was en daardoor die bal een trap weggaf
ps, het stukje hiiiiiii mist in de TT
Dan ga je maar American Football spelenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:17 schreef Salamando het volgende:
[..]
want een bal trappen mag niet bij voetbal?
doe dan maar Rugbyquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan ga je maar American Football spelen
Bloemkoolorenquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan ga je maar American Football spelen
niet wanneer de scheids ergens voor floot en de wedstrijd nog niet was afgelopen (kennelijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:17 schreef Salamando het volgende:
[..]
want een bal trappen mag niet bij voetbal?
ja.quote:
dus de vraag: waar floot ie voor?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
niet wanneer de scheids ergens voor floot en de wedstrijd nog niet was afgelopen (kennelijk)
quote:
lolquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:39 schreef AQuila360 het volgende:
Als ze finale verliezen dan wordt de boel overal kort en klein gemaakt![]()
Als ze winnen trouwens ook
geen idee, de eerste vraag was waarom ie geel kreegquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:39 schreef Salamando het volgende:
[..]
dus de vraag: waar floot ie voor?![]()
sowieso scheidsrechters uit Oezbekistan
ga je meedoen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:39 schreef AQuila360 het volgende:
Als ze finale verliezen dan wordt de boel overal kort en klein gemaakt![]()
Als ze winnen trouwens ook
Breaking Bad? Is dat ook met sexy vampieren?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:09 schreef lkb9000 het volgende:
Tijd om flink wat Breaking Bad in te halen
Nee, Crystal Meth enzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Breaking Bad? Is dat ook met sexy vampieren?
Ik heb net The Pacific en Battlestar Galactica Season 4 in HD geroggeld![]()
quote:
quote:
Mag ook wel na een gewonnen halve finale, gebeurd niet al te vaak.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:22 schreef GameBabe het volgende:
Pff heb stiekem nog wel een beetje last van gister... concentratie van niets....
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Jij deed toch alleen LSD
Pff heb stiekem nog wel een beetje last van gister... concentratie van niets....
Ik zal het volgende keer rustiger aan doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Jij deed toch alleen LSD
Hoezo niet? Sinds wanneer is het niet tof om dingen gratis te krijgen?quote:
Sinds aidsquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoezo niet? Sinds wanneer is het niet tof om dingen gratis te krijgen?
quote:
Breaking Bad is een van de beste series in jaaaaaaren!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Breaking Bad? Is dat ook met sexy vampieren?
Ik heb net The Pacific en Battlestar Galactica Season 4 in HD geroggeld![]()
You know it!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Breaking Bad is een van de beste series in jaaaaaaren!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik zal het volgende keer rustiger aan doen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]nog nooit LSD gedaan, alleen GHB en wiet en hash
zelfs geen paddo's!
Probeer ik je reputatie als sexgodin een beetje hoog te houden, werk je weer niet meequote:Op woensdag 7 juli 2010 12:55 schreef GameBabe het volgende:
Wat moeten die mensen nu wel niet van ons denken
quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Probeer ik je reputatie als sexgodin een beetje hoog te houden, werk je weer niet mee
quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Probeer ik je reputatie als sexgodin een beetje hoog te houden, werk je weer niet mee
Shit dat wordt weer een avond in de kelderquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar dat moet je niet roepen met mijn andere toyboys erbij, dan krijg je weer jaloezie en zulks
Je kunt ook overdrijven met je e-sexappeal GBquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar dat moet je niet roepen met mijn andere toyboys erbij, dan krijg je weer jaloezie en zulks
quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven met je e-sexappeal GB
plaats een bericht op FOK! dat je geïnteresseerd bent en je PM inbox loopt vol denk ik zoquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je in het echt niets voor elkaar krijgt
De waarheid kan soms hard zijn, gelukkig is er nog het internetquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:59 schreef GameBabe het volgende:
of Twitter dat je iedereen pijpt die je volgt als NL zondag wintquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:00 schreef Salamando het volgende:
[..]
plaats een bericht op FOK! dat je geïnteresseerd bent en je PM inbox loopt vol denk ik zo
Plaats inderdaad een zoekertje in KPD. Ik gok dat je binnen de minuut al zeker 10 wannabe-toyboys hebtquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Is SHE weer opgedoken?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
of Twitter dat je iedereen pijpt die je volgt als NL zondag wint
ik moet al drie dagen leren voor tentamen van morgenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:04 schreef GameBabe het volgende:
Goede tips jongens, verzamel er nog maar een paar, dan ga ik intussen weer fijn een paar uurtjes overleggenWoensdag luldag, voelt echt niet efficient...
Daar geloof ik niets van, tenzij je echt hele rare versier-moves hebt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb dr wel eens meegemaakt als ze "on the prowl" was, had ze n leuke jongen gezien, stapte ze erop af en zei ze (net iets te hard): "Ik denk dat mn oma jou wel leuk zou vinden! Heb je zin om een chocomel te drinken?"quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:06 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van, tenzij je echt hele rare versier-moves hebt.
en dat werkte nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb dr wel eens meegemaakt als ze "on the prowl" was, had ze n leuke jongen gezien, stapte ze erop af en zei ze (net iets te hard): "Ik denk dat mn oma jou wel leuk zou vinden! Heb je zin om een chocomel te drinken?"
bij mij zei ze: rook je of heb je die lelijke tanden van jezelfquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb dr wel eens meegemaakt als ze "on the prowl" was, had ze n leuke jongen gezien, stapte ze erop af en zei ze (net iets te hard): "Ik denk dat mn oma jou wel leuk zou vinden! Heb je zin om een chocomel te drinken?"
je antwoordde toen met "ik pijp gewoon te veel"quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:14 schreef Salamando het volgende:
[..]
bij mij zei ze: rook je of heb je die lelijke tanden van jezelf
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vraagt niemand om, en je helpt een discussie om zeepquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:20 schreef Flodder450 het volgende:
Crash Bandicoot 2 aan t doen ^^
Negeren we hem een keer en gaat het gesprek voort, kom jij weer langszetten om er nog eens nadruk op te leggenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vraagt niemand om, en je helpt een discussie om zeep
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Probleem gevonden
Altijd alcohol aanbieden, veel, veel alcohol
succesquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:24 schreef Morthill het volgende:
zo, genoeg lol voor vandaag, zo in de auto richting Leeuwarden en weer tot 23.59 achter het stuur kruipen
dank, maar hopelijk niet nodigquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Toch een prima openingszin, of mis ik iets?
ja via de radio heb je het gevoel dat er continu bijna kansen zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
dank, maar hopelijk niet nodiggisteren was vele malen erger. NL kijken is al spannend genoeg, het moeten doen met wat anderen over de wedstrijd roepen is nog vele malen erger
. Dat je ook hoort "[insert speler uruguay] geeft voor, maar hij komt niet aan. Dat klonk overigens veel spannender dan het was."
Ik werd gek
En ik probeerde jou dronken te krijgen; ook niet gelukt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:24 schreef GameBabe het volgende:
Dat probeerde ik bij jou, maar dat werkte niet
Kijk jij nou maar of je een vrouw in bed krijgtquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Negeren we hem een keer en gaat het gesprek voort, kom jij weer langszetten om er nog eens nadruk op te leggen/fail
Schattigquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar of je een vrouw in bed krijgt. Daar hadden we het toch over?
Keiharde, naar kloflook ruikende paarse kloppende liefde.quote:
Hard zat?quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:39 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
En ik probeerde jou dronken te krijgen; ook niet gelukt.
Zitten we weer helemaal langs elkaar heen te werken...
Je kwam helaas heel behoorlijk over.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik had hem anders behoorlijk zitten, maar ik probeerde me nog enigszins te gedragenNormaal ben ik iets minder onhandig en net zo gek
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je kwam helaas heel behoorlijk over.
Voor dat vak zak ik bij voorbaat al, nuchter of niet nuchterquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Goed he
Ik heb dan ook een master in de zelfbeheersing... alleen voor het vak slik je slechte grappen in ben ik gezakt
Zeker vette game. Met plezier uitgespeeld. De PC versie deed automagisch alle bosses op hard-mode. Geen idee waarom.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:07 schreef AQuila360 het volgende:
Prototype weer gekocht![]()
Wat vond ik die game vet!
Voor mij toen de verrassing van het jaar na Batman AAquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Zeker vette game. Met plezier uitgespeeld. De PC versie deed automagisch alle bosses op hard-mode. Geen idee waarom.
Ik vond die hyper-grove moves vet. Mensen gebruiken als surfplanken, vijanden doodslaan met het lijk van een oud vrouwtjequote:Op woensdag 7 juli 2010 17:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor mij toen de verrassing van het jaar na Batman AA![]()
De bruutheid van die game is geweldig! Dat springen en dan met zo'n schokwave neer komenen dat shape shiften was ook zo bruut
![]()
Op zon soldaat aflopen als een oud omatje en dan ineens terug naar je vorm en voordat die kan schieten was die al dood echt tof.
Maar ik vond die bosses op normale al lastig
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Voor dat vak zak ik bij voorbaat al, nuchter of niet nuchter
Ook het springen en zweven was echt vetquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik vond die hyper-grove moves vet. Mensen gebruiken als surfplanken, vijanden doodslaan met het lijk van een oud vrouwtje
Vooral toen ik alle powers had zat ik steeds te mens-boarden en dan het lijk snoeihard dropkicken tegen een tank.
Dat deed iemand anders alquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:26 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Schattig
Bedankt voor het verneuken van de discussie.
Ach, waar het hart vol van is vloeit de mond van over...quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:23 schreef GameBabe het volgende:
Ja ik ook, vooral mijn seksueel getinte grappen zijn te slecht
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:29 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ach, waar het hart vol van is vloeit de mond van over...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:29 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ach, waar het hart vol van is vloeit de mond van over...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:59 schreef Flodder450 het volgende:
GVD
zit ik weeenr ns lekker SMB3 op mn NES te spelen
komt dr ineens een trekker loeihard langes
gevolg:huis begint te beven en de NES fuckt-op
HUH?!?!?! volgens mij kan er een tractor over je nes rijden en doet ie het nog! Good old daysquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:59 schreef Flodder450 het volgende:
GVD
Reageer er nu alsjeblieft niet op.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
HUH?!?!?! volgens mij kan er een tractor over je nes rijden en doet ie het nog! Good old days
Maar ik heb er daartegen veel geniale grappen gemaakt. Sommigen worden 2 jaar na dato nog gequoted op het werkquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]
He edje!
[..]
Ja ik ook, vooral mijn seksueel getinte grappen zijn te slecht
trillingen die de cartridge bewegen->connecter leest m verkeerd->nes kapt dr meequote:Op woensdag 7 juli 2010 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
HUH?!?!?! volgens mij kan er een tractor over je nes rijden en doet ie het nog! Good old days
nee ^^quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:03 schreef AQuila360 het volgende:
Zitten er ook allemaal van die barsten en kieren in jullie huis flodder?
Kartonnen doos is geen huis hequote:Op woensdag 7 juli 2010 17:59 schreef Flodder450 het volgende:
GVD
Ik vond hem zeer vet, alleen te repetitief op een gegeven moment.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook het springen en zweven was echt vet![]()
Toch vinden veel mensen hem ook niet leuk.
Reintjiquote:
ja gvd hebbe geen eieren meer en zoek het niet om die te gaan halen..quote:
Daar heb je wel een punt idd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond hem zeer vet, alleen te repetitief op een gegeven moment.
Ik hoop eigenlijk niet op Duitsland want dan kom er een hoop narigheid ben ik bangquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
ja gvd hebbe geen eieren meer en zoek het niet om die te gaan halen..
maar pak wel een pizza ofzo![]()
en dan op na SPA-DUI... hoop eigenlijk dat Duitsland wint![]()
zodat we ze zondag kunnen verslaaaaaaaan
Dat ben ik met je eens, maar het spel was lekker makkelijk waardoor ik het niet zo erg vond. Dit is geen spel dat je op hard moet spelen idd. Ik zat al m'n punten in die dure useless moves te stoppen dus ik had altijd genoeg dingen die ik nog wilde upgraden. Uiteindelijk bijna alles op gold gehaald (behalve 1 of 2 die op de PC gewoon heel moeilijk zijn, met brakke autolock etc)quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond hem zeer vet, alleen te repetitief op een gegeven moment.
K heb n keer een n64 game vanuit de kerktoren bij ons in t dorp gegooid, mocht van de domineequote:Op woensdag 7 juli 2010 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Mijn ouders zijn op vakantie dus ik gebruik hun keuken om te koken. Ze hebben zo'n grote wok dus voor 1 persoon krijg zelfs ik die niet goed gevuld.
Ik dacht tof te zijn om zo alles in de lucht te gooien om het te roeren.
Ik heb een halve kilo fijngesneden groenten tussen de houten vloer vandaan moeten peuteren.
Ik heb een gameboy uit een straaljager laten vallen, in de zee. Eruit gevist, en hij deed het nog steeds!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
K heb n keer een n64 game vanuit de kerktoren bij ons in t dorp gegooid, mocht van de dominee
deed t nog steeds 0_o
WTFquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
K heb n keer een n64 game vanuit de kerktoren bij ons in t dorp gegooid, mocht van de dominee
deed t nog steeds 0_o
heel simpelquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF![]()
Hoe verzin je al die crap toch man![]()
niet datquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
Ja maar wat vraag je dan aan de dominee?
Mag ik een spel van uw toren gooien? En beter nog wat wou de dominee er voor terug
Hij wou eigenlijk vragen of hij vanuit jouw slaapkamerraam een N64 game in je tuin mocht smijtenquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij wou eigenlijk vragen of hij vanuit jouw slaapkamerraam een N64 game in je tuin mocht smijten![]()
En wat je daar voor terug wou
Je zeg het verkeerd, het moet zijn "wat doet hy met mijn bats":')quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij wou eigenlijk vragen of hij vanuit jouw slaapkamerraam een N64 game in je tuin mocht smijten![]()
En wat je daar voor terug wou
Ik wil deel 1 en 2 ook nog wel een keer kopen op xbla. Maar is die game wel een beetje te doen ofzo? niet dat er van die rare puzzles in zitten dan je eigenlijk steeds een walktrough moet checken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:46 schreef Frankii het volgende:
Nu bezig met eerste deel van Monkey Island op de 360.
Wat een bazengame zegDat ik dat nooit eerder heb gespeeld...
Hoezoquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:56 schreef DJ_ het volgende:
schade deutschland alles ist vorbei !!
ik hoop dat ze elkaar helemaal kapot spelen, en er flink wat kaarten gaan vallen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat ze zoals een ziekte voetballen.
die komen heel niet, die zijn veels te blij met hun nieuwe fietsen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:19 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Die komen dadelijk dat veld op marcheren en alles is klaar!
Hij is goed te doen. En als je echt te dom bent om te poepen kun je X inhouden voor hints. En hoe vaker je X indrukt, hoe makkelijker de hints worden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil deel 1 en 2 ook nog wel een keer kopen op xbla. Maar is die game wel een beetje te doen ofzo? niet dat er van die rare puzzles in zitten dan je eigenlijk steeds een walktrough moet checken.
Lol okequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:27 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hij is goed te doen. En als je echt te dom bent om te poepen kun je X inhouden voor hints. En hoe vaker je X indrukt, hoe makkelijker de hints worden.
Moet wel zeggen dat sommige puzzels vrij vergezocht zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol oke![]()
Ik speelde vroeger nog wel eens zo'n game maar sommige puzzels sloegen totaal nergens op dus die moest je wel gaan opzoeken
woon je op een kamp?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:04 schreef AQuila360 het volgende:
Spanje voor ofnietdan heb ik ook weer 15 euro
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
Hey Flodder dit is een leuk idee voor je !
http://www.dumpert.nl/med(...)eper_ter_wereld.html
Kamp?quote:
mein kampfquote:
Poor kids kamp........quote:
HAHAHHAHAHAHAHHAHAAH WAT GRAPPIG HAHAHHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
Hey Flodder dit is een leuk idee voor je !
http://www.dumpert.nl/med(...)eper_ter_wereld.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Poor kids kamp........
Maar ik gok dat sharpie een frans bauer kamp bedoelt.
Dus het is waarquote:
Ik had duitsland als wereldkampioen. Wel tof van die octopusquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef SpankmasterC het volgende:haha ik dacht eerst zo van: NOOOOOOOOOOOOOO DUITSLAND ERUIT!!! DAAR GAAT MN POOL!!!
Totdat ik het ff checkte en zag dat ik echt vies ben en Spanje heb laten winnen
dat dacht ik ook iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef SpankmasterC het volgende:haha ik dacht eerst zo van: NOOOOOOOOOOOOOO DUITSLAND ERUIT!!! DAAR GAAT MN POOL!!!
Wat is waar?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus het is waar? Jammer dat duitsland er uit is :/
Een WEEK langquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:50 schreef Flodder450 het volgende:
Als nederland verliest, sluit de GAM SC okey?
Ik heb Spanje als winnaar staan in m'n pool.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef SpankmasterC het volgende:haha ik dacht eerst zo van: NOOOOOOOOOOOOOO DUITSLAND ERUIT!!! DAAR GAAT MN POOL!!!
Wie de fuck ben jij om dat te beslissen of om dat voor te stellen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:50 schreef Flodder450 het volgende:
Als nederland verliest, sluit de GAM SC okey?
Flodder450,blijkbaarquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij om dat te beslissen of om dat voor te stellen?
De baas of DE BAAS?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:56 schreef AQuila360 het volgende:
Flodder wordt steeds meer de baas van de SC lijkt het![]()
Je bent de grootste fucking kneus op het hele forum, en ik heb heel wat kneuzen voorbij zien komen.quote:
Jij was eerst mijn nummer 1 kneus, maar nu sta je op nummer 2.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:56 schreef AQuila360 het volgende:
Flodder wordt steeds meer de baas van de SC lijkt het![]()
DE EINDBAASquote:
hmm, jij ziet jezelf dus vanuit de 3e persoon?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je bent de grootste fucking kneus op het hele forum, en ik heb heel wat kneuzen voorbij zien komen.
hmm, hoezo een sigaret opsteken in n tankstation?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef AQuila360 het volgende:
Flodder en ed huur een week lang een hutje op de hei en zoek het daar uit!
Waar staat dat? Kan je wel lezen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hmm, jij ziet jezelf dus vanuit de 3e persoon?
quote:
daar dusquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:57 schreef Edwinuss het volgende:
Je bent de grootste fucking kneus op het hele forum, en ik heb heel wat kneuzen voorbij zien komen.
Maar Flodder. Ik doel duidelijk op andere mensen behalve mezelf. Waarom zou ik mezelf gaan 'dissen' ?quote:
Toen jij me uitnodigde voor bc2 was ik fifa online aan het doen en met 1 - 11 verlorenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar Flodder. Ik doel duidelijk op andere mensen behalve mezelf. Waarom zou ik mezelf gaan 'dissen' ?
jij doelt ALTIJD op andere mensen dan jezelfquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar Flodder. Ik doel duidelijk op andere mensen behalve mezelf. Waarom zou ik mezelf gaan 'dissen' ?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:10 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
jij doelt ALTIJD op andere mensen dan jezelf
zelfs als de anderen van de SC AQ en mij goed gezelschap vindin, kanker(sorry voor taalgebruik,kon bij uitstek geen beter woord vinden) jij er weer overheen en geef je ons OVERAL de schuld van zelfs als AQ en ik meedoen aan de discussie op een volwassen,beschaafde manier,lok je ons weer uit!
[/rage]
en je hapt altijd toequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:10 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
zelfs als de anderen van de SC AQ en mij goed gezelschap vindin, kanker(sorry voor taalgebruik,kon bij uitstek geen beter woord vinden) jij er weer overheen en geef je ons OVERAL de schuld van zelfs als AQ en ik meedoen aan de discussie op een volwassen,beschaafde manier,lok je ons weer uit!
[/rage]
dat is slechts een excuus voor jezelfquote:
Waarom kraak je hem nou afquote:
Dan gebruik je toch een andere smiley knuppeltjequote:
kreeg er bijna broek hoest van, toen ik moest lachenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:10 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
[/rage]
Wanneer is dat ooit gebeurd? Heb je een natte droom gehad waarin je dacht dat je algemeen geaccepteerd werd door normale mensen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:10 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
[/rage]
Kloptquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:11 schreef lkb9000 het volgende:
Zo'n geweldige serie, Breaking Bad, maar ze moeten echt wat minder fluisteren, geluid moet heel hard om het te verstaan en vervolgens wordt er geschreeuwd en geschoten en word je bijna doof
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
kreeg er bijna broek hoest van, toen ik moest lachen.
Waarschijnlijk zijn er nog mensen FOK!ers die serieus geïnteresseerd zijn ookquote:
Ze is van 4000 naar 23.000 followers gegaan in een dag of twee? Kan Danny niet een cross-check doen hoeveel fokkers van <18 daar bij zitten?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er nog mensen FOK!ers die serieus geïnteresseerd zijn ook
epicquote:
ok, dat was vrij fucked upquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:08 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/701484
wtf?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:14 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ze is van 4000 naar 23.000 followers gegaan in een dag of twee? Kan Danny niet een cross-check doen hoeveel fokkers van <18 daar bij zitten?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]Ben ik nou zo preuts of is dat gewoon echt een enorm smerig idee.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is smerig
Ik ben zondag in Leiden trouwens!
Ik waarschijnlijk ookquote:
Ik lig in Den Bosch denk ik.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:15 schreef Morthill het volgende:
ik zit zondag denk ik gewoon in Groningen
Inmiddels bijna 60.000. Wordt een jaarplan!quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Stel dat je 23.000 mensen 10 minuten gaat pijpen, dan ben je zo'n 3800 uur aan het pijpen, dus ongeveer 2 jaar aan werkdagen... Ze mag wel een vergoeding gaan vragen
De gemiddelde man die haar nu volgt is wel na een minuut klaar denk ik, scheelt flink in de tijdquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:32 schreef Reintji het volgende:
[..]
Inmiddels bijna 60.000. Wordt een jaarplan!
Extra tijd voor Spankyquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
De gemiddelde man die haar nu volgt is wel na een minuut klaar denk ik, scheelt flink in de tijd
quote:
Ik ben iig vrijdag en zaterdag in Leiden. Nog even kijken of ik zondag in Leiden, Breda of Zeeland benquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is smerig
Ik ben zondag in Leiden trouwens!
oh ja, hij is wel een tikje NSFWquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Gelijk 10 collega's rond m'n beeldscherm![]()
quote:
Die moet ik eerst zelf nog even zoekenquote:
Met chick natuurlijk. Die stapt dan door de TV naar buiten - een porno versie van The Ring.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:27 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Met chick natuurlijk. Die stapt dan door de TV naar buiten - een porno versie van The Ring.![]()
Ik ga dat script gelijk opsturen. $$$$
morgen heb ik vakantiequote:Op donderdag 8 juli 2010 13:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Kun je dat ook met Ryan Philippe
Heb zin om morgen naar het strand te gaan maar iedereen moet werken... en ik eigenlijk ook...
Ehm, je snapt wel dat ik niet echt mensen uit TVs kan laten kruipen...toch?quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Kun je dat ook met Ryan Philippe
Heb zin om morgen naar het strand te gaan maar iedereen moet werken... en ik eigenlijk ook...
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:40 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ehm, je snapt wel dat ik niet echt mensen uit TVs kan laten kruipen...toch?
Ik geloof dat ik zaterdag naar het strand zou ga met de fiets, even kijken hoe druk het wordt.
Morgen gewoon werken natuurlijk. Hoewel het in de avond ook nog goed te doen is, Scheveningen is leuk om in de avond wat rond te hangen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:41 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zaterdag wordt het niet heel relaxed weer geloof ik, morgen wel...
Wat zeg je nou... nu maak je een grap toch?
Grafweerquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Morgen gewoon werken natuurlijk. Hoewel het in de avond ook nog goed te doen is, Scheveningen is leuk om in de avond wat rond te hangen.
Ja ik kan mensen door een TV laten kruipen, maar mijn TV thuis is zo klein, ze komen er als kaboutertjes uit.
Welk strand ga je heen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Misschien ga ik morgen maar gewoon werken dan en dan kijken of ik zaterdag homies vind om mee naar het strand te gaan... Maar ik ben wel toe aan weekend
Ik ben al oud gerijpt en aantrekkelijk, dus zal waarschijnlijk wel niets waard zijn maandag. Al helemaal niet als Nederland wint zondagquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Welk strand ga je heen?
@Rossdale: ik heb na dat soort weekenden altijd minstens een maand rust nodig om bij te komen. Ik word oud gerijpt en aantrekkelijk.![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Welk strand ga je heen?
@Rossdale: ik heb na dat soort weekenden altijd minstens een maand rust nodig om bij te komen. Ik word oud gerijpt en aantrekkelijk.![]()
Ik verdien toch liever geld als ik werkquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:34 schreef Reintji het volgende:
Zo, de laatste patiënt alweer, half uur voor -> ik verdien een ijsco!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Volgens mij had jij sinds kort het telefoonnummer van een ontzettend toffe kerel die je evt. kan vragen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Meestal noordwijk of katwijk met mensen uit de buurt en scheveningen met mensen uit het zuiden, maar ik moet nog even zien te regelen dat er iemand meegaat, dus ik weet het nog niet
Spanky deelt zijn nummer uitquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Volgens mij had jij sinds kort het telefoonnummer van een ontzettend toffe kerel die je evt. kan vragen.
quote:
ik vond het wat te ver gaan om zelf de glorie te claimenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik ben blij dat ik de "grap" niet zelf hoef te maken!
Maar jij hebt al vakantie gehad toch? Ik pas 2 aug en dan zal het wel bagger weer wordenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:54 schreef Rossdale het volgende:
Het is altijd prachtig weer net NA mijn vakantie
In een kliko mag het best los zittenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:19 schreef Rossdale het volgende:
Moet eigenlijk al het huisvuil wat je in een kliko gooit in een vuilniszak zitten? Of mag je het er ook gewoon los inflikkeren?
Hoe deed je dat vroeger danquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:19 schreef Rossdale het volgende:
Moet eigenlijk al het huisvuil wat je in een kliko gooit in een vuilniszak zitten? Of mag je het er ook gewoon los inflikkeren?
Pff dat is wel langquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef badboynova het volgende:
woehoe nog 9 dagen werken,en dan vakantie van 22 juli t/m 30 aug.
Ik had nog 24 dagen staan plus nog de 3 weken die ik al voor vakantie had staanquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe deed je dat vroeger dan?
[..]
Pff dat is wel lang. Of ontslag :p?
Ah je hebt dus als iets nieuws? Want weet dat je met een ander collega ergens mee bezig wasquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik had nog 24 dagen staan plus nog de 3 weken die ik al voor vakantie had staan, 30 aug stopt mijn contract en 1 sept gaat de nieuwe in
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:52 schreef Flodder450 het volgende:
DODE SC
we duimen voor jequote:Op donderdag 8 juli 2010 19:02 schreef Morthill het volgende:
zo tentamen gemaakt zonder te leren en denk ook wel gehaald
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah je hebt dus als iets nieuws? Want weet dat je met een ander collega ergens mee bezig was
Nou gefeliciteerd danquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
ben als eerste aangenomen, de rest heeft nog niks gehoord.
Dat is nog niks, ik zat ooit bij een colloquium dat zo slaapverwekkend was dat ik ging smsen om wakker te blijven, waarna ik gewoon tijdens het typen in slaap vielquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:35 schreef Flodder450 het volgende:
ik viel net ineens zo *baf* in slaap
ik was echt moe
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Volgens mij had jij sinds kort het telefoonnummer van een ontzettend toffe kerel die je evt. kan vragen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik vond het wat te ver gaan om zelf de glorie te claimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |