Hallo

Hoe is het hier?
Chan en Twinks

Lief dat jullie het vragen! Vannacht is het redelijk gegaan, hij is wel blijven kermen, maar heeft uiteindelijk geslapen tot een uur of half 6. Daarna heb ik hem gevoed, waarbij hij heel snel in slaap viel weer, dus heeft lief hem op bed gelegd.. En ja hoor, brullen weer

Weer opnieuw aangelegd en toen heeft hij zo lang bij me gedronken dat ik dik een uur te laat aankwam op mijn werk
Toen ik wegging was hij overigens al aan het huilen en wisten we allebei al: dit is weer zo'n dag. Lief was bij hem thuis en toen ik hem rond het middaguur aan de lijn had hoorde ik die wanhoop in zijn stem die ik zelf afgelopen woensdag en donderdag ook had. Op het moment dat ik hem verstond tenminste, door het gekrijs heen

Vervolgens heeft Stef vanmiddag na een papje echt dik drie uur geslapen (

) en daarna was hij vrolijk.. En zijn tandje is dus door!

Ik ben zó vreselijk blij dat dat tandje er is, wat een kwelling zeg..
Helaas is het feest er dus niet minder om: Stef in bed leggen is weer een enorm drama

Hij ligt nu te huilen in zijn bedje en we zijn gewoon radeloos, hij blijft maar huilen en huilen en huilen.. Laten huilen voelt vreselijk, troosten maakt het alleen maar erger, bij zijn bedje blijven zitten, voorlezen of zingen ook, zijn bed uithalen is niet goed want dan leert hij dat hij uit bed mag als hij er maar om vraagt.. Wat dan? Ik begrijp het gewoon niet, hij was altijd een makkelijke slaper, waar komt dit toch vandaan?
Claudia, lief dat je dat zegt, maar ik voel me allerminst een voorbeeld van een goede moeder op het moment. Ik weet het gewoon niet meer, ik twijfel bij alles wat ik doe en ik durf Stef bijna niet meer in bed te leggen omdat er dan telkens een drama volgt waar ik amper nog tegen bestand ben. Ik had mezelf wijsgemaakt dat het drama vast over zou zijn wanneer dat tandje er dan eenmaal was, maar hij is nu door en ik hoor alleen maar gebrul en gegil uit zijn kamertje komen

Hij is zó vreselijk wakker, en zo ontzettend druk..
Bar, wat vervelend dat Roy helemaal geen fruit meer wil eten, juist met dit weer kan dat zo lekker zijn.. Heb je al eens meloen geprobeerd? Stef heeft daar echt van gesmuld vandaag

Karin, pfff, nou.. Hiero ook zo hoor, die warmte is echt naar voor die kleintjes.

voor jullie!
En nu wilde ik nog veel meer tegen veel meer mensen zeggen, maar het lukt niet want ik moet heel hard huilen

Gezellige 3e trouwdag..