Door tijdgebrek kom ik echt amper aan internetten toe, daarom is het vaak ook lastig alles te volgen, vooral ook omdat het hier echt topic delen voorbij vliegt

Allereerst van harte nog voor de jarige Finn en de Jarige Thijs

leuke cadeau's en wat een gave taart !!!
En een ongelukje zit in een klein hoekje, Roy is al uit bed gerold, is al omgevallen in z'n bad(willen gaan staan in bad en ongelukkig mij beetpakken en door mijn reactie gleed hij onderuit), zaterdag nog in het zwembad gevallen, met zijn gezicht op een speeltafel, en op op de fiets al spelend met zijn stuurtje wat aan het zitje vastzit, we rijden een heuveltje af en meneer knalt er met zijn oog tegenaan.
Beterschap voor de zieke en tandendoor krijgende kindjes

Welkom terug voor de vakantie gangers!
Ca.Ra, wat een fijn nieuws

Hoe zit het met jullie kinderen als het gaat met eten tijdens de hele warme dagen?
Roy eet wel, en opzich helemaal niet slecht hoor, alleen op hele andere tijden, en als we hem zelf niks geven, zal Roy ook niks laten merken dat hij honger heeft.
En vanuit het niks vind hij ineens fruit niet meer lekker....
Hij krijgt altijd vers fruit, en normaal was dat echt smullen geblazen, maar sinds vorige week, kokhalzend, en al rillend. (geen ander fruit dan anders)
Dus wij gisteren maar een potje fruit gehaald, nadat we ook alweer eens wat ander fruit geprobeerd hadden.
Maar ook potjes idem dito, kokhalzend en rillend....
En drinken dat wilt Roy met dit warme weer ook eigenlijk niet, water, thee,sap,roosvicee, en zodra we het uit zijn papfles doen durft hij wel een half flesje op te drinken, maar dan nog lijkt het met tegenzin. (het was zelfs zo erg dat we hem op een gegeven moment ook echt gedwongen hebben om te drinken, toen had hij al 2 dagen niks willen drinken)
En juist met die warmte maakte ik me toch wel enigzins zorgen voor uitdroging.
Maar voorlopig gaat het nog goed, wel goed op blijven letten.
En de panniek als we er even niet zijn hebben we nog steeds, moet vast helemaal goed komen uiteindelijk.
hmmm toch wel veel tekst