Kom net uit freakin' Lelystad. Meer dan genoeg buiten de deur voor mij!quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik dnek dat ik maar gewoon naar huis ga. Zeg ik wel dat ik een afspraak buiten de deur heb ofzo.
Pas nog 2 extra shelfs + diksen besteld voor de EVA6400. Leuke bedragen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:39 schreef Joene het volgende:
ik denk dat ik 28,8 TB bij ga kopen voor het San zometeen.
Ondanks dat ik geen voorstander ben van het veranderen van icons, heb ik deze inderdaad al best wel weer een tijdje in gebruik.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz ik zag altijd deze van K_I_M
Herkenbaarheid voor alles.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:40 schreef k_i_m het volgende:
Ondanks dat ik geen voorstander ben van het veranderen van icons, heb ik deze inderdaad al best wel weer een tijdje in gebruik.
Ik heb geen afspraak buiten de deur, ik wil gewoon naar huis.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kom net uit freakin' Lelystad. Meer dan genoeg buiten de deur voor mij!
Een geile gadget nog wel. Zoeen fleshlight ofzo?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben ook wel weer toe aan een geile gadget. Wat zal ik eens kopen.
je was hier om de hoek J.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kom net uit freakin' Lelystad. Meer dan genoeg buiten de deur voor mij!
Is dat het enige wat je wil voor op de slaapkamer?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:57 schreef Tally het volgende:
Ik heb hem gevonden! De TV die ik wil voor op de slaapkamer!
http://www.samsung.com/nl(...)?pagetype=prd_detail
JE ZAG HET HE JE ZAG HET JA DAT TIJPTE IK!!!1111111quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HEY KOM, TYPTE JE NOU "GEWIPT"?,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
!!!!!!!!!11111
Een hoer die ik niet hoef te betalen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je wil voor op de slaapkamer?
Niet?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Een hoer die ik niet hoef te betalen.
Maar je kan niet alles hebben J.!
Ja?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet nog wel iemand voor je, T. Maar die weet je zelf ook.
[cryptisch]
Met internetTV en met DLNA enzo. Dat leek me wel watquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wel leuk op zich. Voor op de slaapkamer ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |