Bier staat koud hoor, zondagquote:
Ik weet niet wat je hebt gedaan, maar Swets, Joene, KOM en mvdlubbe hebben niet meer gepost sinds je bent begonnen met opruimen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:02 schreef Tally het volgende:
Tot nu toe nog niemand die zeurt over geen verbinding of iets dat nog niet werkt
Maar aan het opruimen ben ik wel!
Aaaah dus ze FOK!ken vanuit het bedrijf hierquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hebt gedaan, maar Swets, Joene, KOM en mvdlubbe hebben niet meer gepost sinds je bent begonnen met opruimen.
Nee dit keer nietquote:
Dit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:08 schreef Joene het volgende:
Ik sla ook ff over.
Er zaten jesters in, meen ik me te mogen herinneren.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:33 schreef Joene het volgende:
ik vond die vorige icoon van die KIM best leuk toch.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:37 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb gewoon een dip.
Ik dnek dat ik maar gewoon naar huis ga. Zeg ik wel dat ik een afspraak buiten de deur heb ofzo.quote:
Kom net uit freakin' Lelystad. Meer dan genoeg buiten de deur voor mij!quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik dnek dat ik maar gewoon naar huis ga. Zeg ik wel dat ik een afspraak buiten de deur heb ofzo.
Pas nog 2 extra shelfs + diksen besteld voor de EVA6400. Leuke bedragen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:39 schreef Joene het volgende:
ik denk dat ik 28,8 TB bij ga kopen voor het San zometeen.
Ondanks dat ik geen voorstander ben van het veranderen van icons, heb ik deze inderdaad al best wel weer een tijdje in gebruik.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz ik zag altijd deze van K_I_M
Herkenbaarheid voor alles.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:40 schreef k_i_m het volgende:
Ondanks dat ik geen voorstander ben van het veranderen van icons, heb ik deze inderdaad al best wel weer een tijdje in gebruik.
Ik heb geen afspraak buiten de deur, ik wil gewoon naar huis.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kom net uit freakin' Lelystad. Meer dan genoeg buiten de deur voor mij!
Een geile gadget nog wel. Zoeen fleshlight ofzo?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben ook wel weer toe aan een geile gadget. Wat zal ik eens kopen.
je was hier om de hoek J.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kom net uit freakin' Lelystad. Meer dan genoeg buiten de deur voor mij!
Is dat het enige wat je wil voor op de slaapkamer?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:57 schreef Tally het volgende:
Ik heb hem gevonden! De TV die ik wil voor op de slaapkamer!
http://www.samsung.com/nl(...)?pagetype=prd_detail
JE ZAG HET HE JE ZAG HET JA DAT TIJPTE IK!!!1111111quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HEY KOM, TYPTE JE NOU "GEWIPT"?,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
!!!!!!!!!11111
Een hoer die ik niet hoef te betalen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je wil voor op de slaapkamer?
Niet?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Een hoer die ik niet hoef te betalen.
Maar je kan niet alles hebben J.!
Ja?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet nog wel iemand voor je, T. Maar die weet je zelf ook.
[cryptisch]
Met internetTV en met DLNA enzo. Dat leek me wel watquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wel leuk op zich. Voor op de slaapkamer ofzo.
DLNA is kut, dat hadden Swets en ik je toch al verteld?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Met internetTV en met DLNA enzo. Dat leek me wel wat
Geen mediaplayer meer nodig toch? Alleen een netwerk HD?
Ik dacht dat DLNA juist wel goed wasquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
DLNA is kut, dat hadden Swets en ik je toch al verteld?
Aaaah diequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die met die tieten en de gefrituurde kip.
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:08 schreef Tally het volgende:
Aaaah dieMaar dan mag hubbie niet meer doen
Daar heb ik serieus naar zitten kijken voor het nieuwe huisquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een koelkast met ingebouwde touchscreen en Wifi.
Waarom, in hemelsnaam?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:09 schreef k_i_m het volgende:
Daar heb ik serieus naar zitten kijken voor het nieuwe huis.
Ik wil naast kip ook pik JK!!! Dus ik welquote:
KIMquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus naar zitten kijken voor het nieuwe huis.
Naar verluid heb je daar prima vervangers voor, heden ten dage.quote:
Omdat je daar ook de rest van je "appliances" mee kan aansturen. MET JE KOELKAST!!@EinZ@@!2##@!@!!quote:
Ik heb een paar vervangers en toch mis ik wat. Dus prima is het nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Naar verluid heb je daar prima vervangers voor, heden ten dage.
En de verwarming regelen. En verjaardagsreminders.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, dus dat je vanaf je koelkast je magnetron die ernaast staat aan kan doen...
We hebben het geld welquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan verkoop je toch gewoon de auto?
Die hebben we boven nog.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zeg ik met mijn 10 jaar oude Aristona 55 cm met analoge kabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |