Ikke!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:02 schreef Maikuuul het volgende:
Wie heeft toevallig mijn avater opgeslagen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:05 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ikke!![]()
[ afbeelding ]Beetje krom dat webicons daar wel mogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaarne geen conclusies verbinden aan dingen zonder op de hoogte te zijn. Nog niet alles is aan de nieuwe situatie aangepast. Zoals de FP bv.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Beetje krom dat webicons daar wel mogen
Lekker boeiend.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Beetje krom dat webicons daar wel mogen
Sowieso kun je dan gelijk aangeven hoe groot de afbeelding maximaal kan worden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:24 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ja, heb de helft van de frames weggegooid en het aantal kleuren teruggebracht. Gelukkig kan je in photoshop gelijk zien wat de bestandsgrootte wordt als je met het aantal kleuren gaat spelen en nu ziet het er redelijk uit.
nopequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Over 2 maanden mogen ze weer maar alleen voor abo's?
Ik ook niet. Als je een beetje creatief bent, kun je in ImageReady makkelijk een bewegend icoontje maken die niet groter is dan 50kb. Sowieso is het beter om een bewegend icoontje zelf te 'resizen' i.p.v. je browser.quote:
Dan moet je ook ImageReady gebruiken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind het kut omdat mijn icoon die ik dus als webicoon gebruikte te groot was.
Kan in photoshop al die frames gaan lopen verkleinen
Alvast bedanktquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:55 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dan moet je ook ImageReady gebruiken.Worden gelijk alle frames in één keer aangepast.
Animationshop ftwquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind het kut omdat mijn icoon die ik dus als webicoon gebruikte te groot was.
Kan in photoshop al die frames gaan lopen verkleinen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:11 schreef dagdag het volgende:
Ik wil dit plaatje als avatar, maar als ik hem opsla en open dan is het geen bewegend afbeelding meer
http://www.liessmit.nl/afbeeldingen/avatars/landen/italian.gif
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |