Ik ben nog geen 18quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:11 schreef Biogarde het volgende:
Daarom ben ik uitkeringstrekker.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:13 schreef trovey het volgende:
Ik kan het zien maar wil het niet zien.Met een beetje geluk Top Gear op BBC2 om 21.00 uur.
Kansloos. Had je maar niet veel telaat geboren moeten worden.quote:
landsverraderquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:13 schreef trovey het volgende:
Ik kan het zien maar wil het niet zien.Met een beetje geluk Top Gear op BBC2 om 21.00 uur.
quote:
beter sparta dan excelsior. kutexcelsiorquote:
Zo vervelend hé, dat men elders geen TV's heeftquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:17 schreef ErikN het volgende:
ik ben op vakantie GODVERDOMME
Excelsior zijn dan wel weer bazen. Vooral die trainerquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:25 schreef Treebeard6 het volgende:
[..]
beter sparta dan excelsior. kutexcelsior
Excelsior is een club zonder identiteit. En ik woon er 500 meter vandaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Excelsior zijn dan wel weer bazen. Vooral die trainer
weet je zeker dat het geen ntsc is?quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:28 schreef MissHobje het volgende:
Hey Ts ik ook hoor maar wel met een tv pal voor mijn neus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat meer met clubjes als Rkc en Willem 2quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:35 schreef Treebeard6 het volgende:
[..]
Excelsior is een club zonder identiteit. En ik woon er 500 meter vandaan.
En ze zorgden ervoor dat Az geen kampioen werd
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:35 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
weet je zeker dat het geen ntsc is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
Ik heb een paar honderd meter bij RKC vandaan gewoond. Je mag me aanraken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:35 schreef Treebeard6 het volgende:
[..]
Excelsior is een club zonder identiteit. En ik woon er 500 meter vandaan.
En ze zorgden ervoor dat Az geen kampioen werd
Heel Waalwijk woont toch maximaal 200m van RKCquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb een paar honderd meter bij RKC vandaan gewoond. Je mag me aanraken.
Liegebeest.quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:00 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Heel Waalwijk woont toch maximaal 200m van RKC
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:35 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
weet je zeker dat het geen ntsc is?weet je zeker dat ze die snapt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:13 schreef trovey het volgende:
Mja, ik zit ergens in Bijeren. Ik denk dat ik een probleem heb mochten we tegenover Duitsland komen te staan.quote:
Boeiend, gewoon kijken en juichen als we scorenquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:51 schreef Dinthe het volgende:
[..]
Mja, ik zit ergens in Bijeren. Ik denk dat ik een probleem heb mochten we tegenover Duitsland komen te staan.
Lekker geloofwaardig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:39 schreef Penisbaard het volgende:
Balen dat je dan ziek bent.
Voor een uitkering moet je 23 zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |