Lief.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal aan jullie denken. En wat daarna komt, komt daarna.
Wat dat betreft kan het niet snel genoeg zaterdag zijn lijkt me...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei ik vanavond nog, als we er iets aan hadden kunnen doen hadden we allang gedaan
Ja dat begrijp ik. Maar ik hoop dat er nog vele momenten zullen zijn, je weet het niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief.
We zullen de komende tijd vooral van moment tot moment denken.
Nou en of.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan het niet snel genoeg zaterdag zijn lijkt me...
Wie zijn we ?quote:
Niemand weet het, maar dan ga ik vanmiddag even bij haar langs en vertelt ze me als eerst dat ze heel veel van me houdt en blij is dat ik haar zusje ben.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Maar ik hoop dat er nog vele momenten zullen zijn, je weet het niet.
Alex en Maximaquote:
Als we niet uitkijken worden we nog wereldkampioen ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:12 schreef FANN het volgende:
Dit is best wel een rare maand, eerst Laysa, dan jouw zus Dees en dan nog Marije die moet bevallen.
quote:
Ik snap precies wat je bedoelt, heksje, tegen de operatie ziet ze niet op, maar wel tegen de bestralingen die ze 6 weken later gaat krijgen en daar gaan we haar gewoon heel erg bij steunen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja Deisyy, alles is zo stom he, ben ook blij voor jullie als het zaterdag is, en dan moet je zusje werken aan haar herstel, en ik weet zeker dat jullie haar zo steunen dat dat ook haar genezingsproces goed doet.
( weet niet precies hoe ik het moet zeggen maar je snapt me wel)
Dees je kunt het niet weten. Je zus doet er goed aan haar gevoelens duidelijk te delen. Maar jij weet het niet en zij weet het niet. Beleef deze momenten, dat is inderdaad het enige wat je kunt doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand weet het, maar dan ga ik vanmiddag even bij haar langs en vertelt ze me als eerst dat ze heel veel van me houdt en blij is dat ik haar zusje ben.
Terwijl we dat eigenlijk nooit tegen elkaar zeggen ook al is het wel zo.
Dat is eng.
knap van haar dat ze niet tegen de operatie opziet, moet je ook maar kunnen hoor, en die bestralingen ach als ze dat ook achter de rug heeft, ze lijkt me een knokker van wat jij vertelt hebt hier,en we duimen allemaal met jullie mee vrijdag en daarna, en ik weet ( weet ook zeg maar van Laysa) al ken je sommige niet in het echt, het helpt wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt, heksje, tegen de operatie ziet ze niet op, maar wel tegen de bestralingen die ze 6 weken later gaat krijgen en daar gaan we haar gewoon heel erg bij steunen.
Nee dat is niet eng, ik begrijp het wel dat doen wij ook nooit (al hou ik zielsveel van mijn broer en zus) Sterker nog ik roep liever dat ze een kut wijf is en een stomme boer (broer) maar de band is er zeker.. En het gevoel zal er ook zijn van jou kant. Dan hoef je eigenlijk niks te zeggen, dan is het goed. Ennuh.. Hoopquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand weet het, maar dan ga ik vanmiddag even bij haar langs en vertelt ze me als eerst dat ze heel veel van me houdt en blij is dat ik haar zusje ben.
Terwijl we dat eigenlijk nooit tegen elkaar zeggen ook al is het wel zo.
Dat is eng.
Zo is dat ook Disana, het is echt een moeilijke tijd voor mijn zus en iedereen om haar heen, maar iedereen geniet van de momenten nu, vooral zij zelf.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dees je kunt het niet weten. Je zus doet er goed aan haar gevoelens duidelijk te delen. Maar jij weet het niet en zij weet het niet. Beleef deze momenten, dat is inderdaad het enige wat je kunt doen.
Ik ben er van overtuigd dat al het medeleven van iedereen zeker helptquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
knap van haar dat ze niet tegen de operatie opziet, moet je ook maar kunnen hoor, en die bestralingen ach als ze dat ook achter de rug heeft, ze lijkt me een knokker van wat jij vertelt hebt hier,en we duimen allemaal met jullie mee vrijdag en daarna, en ik weet ( weet ook zeg maar van Laysa) al ken je sommige niet in het echt, het helpt wel.
... doet levenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is niet eng, ik begrijp het wel dat doen wij ook nooit (al hou ik zielsveel van mijn broer en zus) Sterker nog ik roep liever dat ze een kut wijf is en een stomme boer (broer) maar de band is er zeker.. En het gevoel zal er ook zijn van jou kant. Dan hoef je eigenlijk niks te zeggen, dan is het goed. Ennuh.. Hoop
Deissy ik zal je vertellen, heb een zus van 55 en nooit echt een band gehad, nou de laatste jaren ivm, lag paar keer in het ziekenhuis, was ze er en nog, hoef maar te bellen en ze staat er en heeft menig keer gezegt dat ik haar kleine zusje ben waar ze veel van houd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat ook Disana, het is echt een moeilijke tijd voor mijn zus en iedereen om haar heen, maar iedereen geniet van de momenten nu, vooral zij zelf.
Het mooie is dat bij iedereen zijn gevoel weer meer naar buiten komt en dat doet haar zo goed. Dappere!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:21 schreef Toverheks het volgende:
En Deisyy gewoon alles tegen je zusje zeggen, al zeg je 100 keer dat je van haar houd enzo, je moet je gevoelens gewoon uiten, krop niks op want misschien durft zij ook wel niks te zeggen en omdat jij dan zegt bv ik hou van jou dat ze inene losbarst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |