Kuch kuch.. ik ben netjes, al zeg ik het zelf!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:58 schreef Salatrel het volgende:
volblaffen die slet. en daarna solliciteren bij de concurrent
neem je een doek je mee om af te vegenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:58 schreef denaamdieniemandheeft het volgende:
[..]
Kuch kuch.. ik ben netjes, al zeg ik het zelf!
Wat heb ik hier nou aan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:00 schreef longinus het volgende:
[..]
neem je een doek je mee om af te vegen
dat je iig schoon bentquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:00 schreef denaamdieniemandheeft het volgende:
[..]
Wat heb ik hier nou aan?
Wat wil je doen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:57 schreef denaamdieniemandheeft het volgende:
Sprankeling in haar ogen als ze naar me kijkt, altijd verlegen, aanrakingen, blikken, en ze heeft vaak ruzie met mijn baas.
Wat moet ik doen?
neuken danquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:05 schreef denaamdieniemandheeft het volgende:
[..]
Daar probeer ik al een tijdje achter te komen! Ghehe.
Dan is het ook moeilijk om daar naar te handelen.quote:
Haha, daarom zoek ik mensen met goeie tips!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:07 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dan is het ook moeilijk om daar naar te handelen.
Nee zeker niet!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:10 schreef SpecialK het volgende:
Misschien een triotje met de baas voorstellen. Dan wordt je natte doos wel eventjes getagged door een harde leuter maar dat is het waard, toch?
Dat was ik ook inderdaad niet van plan, maar inderdaad de eerste serieuze reactie.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke, eerste serieuze reactie hier:
Niet proberen om de baas van je vriendin te neuken.
Dit zeg ik met veel tegenzin, want ik wil graag een verhaal horen of lezen over iemand die motherfucker goed was om de vriendin van zijn baas te neuken.
Maar helaas, als je de vriendin van je baas gaat versieren, dan ga je grote problemen krijgen. Dus niet doen. Tenzij je een held wilt zijn. Dan moet je het zeker doen.
Ik ben een vrouw.quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:06 schreef gnilrednoz het volgende:
ben je nou een man of niet? dat bedoel ik serieus. ben je een man of een vrouw?
Ik wil ook niet dat ze vreemd gaat, wil alleen maar dat ze gelukkig is. En daar heb ik mijn twijfels over. Ik maak me teveel zorgen om haar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:16 schreef VonHinten het volgende:
Gaan met iemand die vreemdgaat. Nee, dáár zit toekomst in. Leuk voor even, en daarna weer alleen.
Of je moet alleen voor het ballen gaan, maar dan lijken me de problemen die op je werk ontstaan weer een te grote tegenwerping.
Choice is urs.
dat zou ik idd niet in me hoofd halenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke, eerste serieuze reactie hier:
Niet proberen om de baas van je vriendin te neuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |