Al moe?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:55 schreef Rookert het volgende:
Ik vecht trouwens mee, op halve kracht, dat wel
Toeterend kutvolk!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:59 schreef wikwakka2 het volgende:
NEDERLANNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
Toeteren is haram.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik toeterde mee! Dat jij niet toetert zegt meer over jou![]()
![]()
![]()
Dat is omdat ze er niet meer aankunnen. Alsof jij inspraak hebt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of ik dat ooit zou accepteren. Bovendien heeft een man aan 1 vrouw meer dan genoegg
Aan jou wel ja...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of ik dat ooit zou accepteren. Bovendien heeft een man aan 1 vrouw meer dan genoegg
VVD hallen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
In het ABN sprekende deel van Nederland
Nee man, mijn haar is nog niet lang genoeg voor een matje.quote:
Precies wat er staat, het is leuk zolang het leuk is. Lusten, maar geen lasten is wat jij nu moet hebben.quote:
Shut the fuck uuuuuuupquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is omdat ze er niet meer aankunnen. Alsof jij inspraak hebt.
Tsss! altijd maar meer willen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heet je Barry?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee man, mijn haar is nog niet lang genoeg voor een matje.
Het kraagje van mijn overhemd is wel al gestreken en klaar om omhoog te worden gezet
Klinkt echt fout.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Precies wat er staat, het is leuk zolang het leuk is. Lusten, maar geen lasten is wat jij nu moet hebben.
Ik weet niet wat er in jouw hoofd omgaat, maar het past niet bij het gedrag van een overtuigd moslimaquote:
Zelfverzekerd hoor!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niets wat niet te overbruggen is.
Wat een sloebernaamquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, Cornelis-Floris van Brauwhuijsen-Kackér
Ramadan zal me goed doen inshAllah..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in jouw hoofd omgaat, maar het past niet bij het gedrag van een overtuigd moslima
Inderdaad, die McDonald's bezoeken van jou lopen de spuigaten uit jongedamequote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ramadan zal me goed doen inshAllah..
Geheel niet aanvalliger bedoeld hequote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ramadan zal me goed doen inshAllah..
Ik heb geen relatie.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geheel niet aanvalliger bedoeld he
Maar hoe verzoen je een relatie en vrij onbedekt gekleed met de Islam dan?
Ga ga, wordt eerst een match voor mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Triggershot is weer op dreef hoor.
Wij zouden trouwens nog vechten!
Dates, verkering, verboden omgang, je snapt het wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie.![]()
Gaat moeilijk. Daarom probeer ik bepaald gedrag van mezelf te negerendan slaap ik beter.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie.![]()
Gaat moeilijk. Daarom probeer ik bepaald gedrag van mezelf te negerendan slaap ik beter.
Dat doe ik eigenlijk ook bijna nooit..ja nu ineensquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dates, verkering, verboden omgang, je snapt het wel.
Dat laatste is herkenbaar.
Zal ik je bekeren?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk ook bijna nooit..ja nu ineens. Weet ook niet goed waar ik mee bezig ben =(
En oh zo fout..ik hoop dat ik op een dag écht wakker word.
Skip het roken en ik ben je manquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met een pakje marlboro, waterpijp en muntthee?
luf joe toe brotter!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga ga, wordt eerst een match voor mij.
Overigens laat me, ik verlaat dit topic straks toch weer voor 2 jaar.
Hehe en dat uitgerekend met zo een nicknamequote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Skip het roken en ik ben je man![]()
Ja jij bent het vrouwtje in de relatie
Heeft een geschiedenisquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hehe en dat uitgerekend met zo een nickname
Ik kan niet zo goed ontvangen
Omdat ik misschien een keer wakker word en besluit dat alleen door het leven gaan toch niks voor mij isquote:
Als ik het mocht ontvangen, zeker wel jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heeft een geschiedenis
Uitkeringen wel toch
Toch niks beters te doen, dus..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kost wel tijd om dat toe te lichten, ga je daar tijd voor vrijmaken?
Dat lijkt me sowieso gevaarlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Omdat ik misschien een keer wakker word en besluit dat alleen door het leven gaan toch niks voor mij is
Nope, morgen één optionele herkansing die ik ga doen en daarna klaar. Niet dat ik veel naar lessen ging....quote:
Nooitquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik het mocht ontvangen, zeker wel ja
Ben je gestopt?
P gaat je lukken?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nope, morgen één optionele herkansing die ik ga doen en daarna klaar.
Faalnick dusquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nooitsigaret : r gerookt, paar keer sigaar, maar ik vind dat ook niet spannend, dus gewoon nee.
Heb hem al door middel van een compensatieregeling (een 10 die een 5,0 compenseert), maar wil die vijf even omhoogschroeven naar een 7/8quote:
Netjes man, proficiat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb hem al door middel van een compensatieregeling (een 10 die een 5,0 compenseert), maar wil die vijf even omhoogschroeven naar een 7/8
3 weken terug. Zit op een schietschoolquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst de trekker over gehaald en geschoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |