Ja, paar keer slecht geslapen, dat helpt ook niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die dingetjes schijnen idd nooit alleen te komen.
En omdat je dan al van slag af bent of geirriteerd/gehaast/verstoord bent door de eerste is het een selffulfilling prophecy dat er meer komen.
*aai over de bol*
Ja en dan zwaai ik naar je. Of zit je nieet hoog genoeg om op mijn balkon te kijken? Want dan hou ik daar mee op.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik las afgetrokken op het balkon.
Ja ligt al weer in de wasmandquote:
Nee hoor. Standaard als er 'beef' is wordt er hier over nagetafeld, dus dan lees ik altijd graag even mee.quote:
Dat klopt.quote:Je opmerking over verschillende stijlen en het niet eens worden klopt. Enige verschil zit er in dat ik niet laatdunkend doe over de andere levensstijl en jij in vele twitterberichten slechts kan praten over lompe boeren, stijlloze neanderthalers, ongeletterde voetballers en trieste landgenoten.
Big difference in mijn opinie.
Ik zet snel even m'n rijst erbij!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:50 schreef Xiance het volgende:
ik stoom uit mn oren
your welcome babequote:Op woensdag 7 juli 2010 17:51 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik zet snel even m'n rijst erbij!!
Thanks!
Ik hou gewoon niet van continu denigrerende uitspraken en geen respect kunnen opbrengen voor andere levensstijlen. Sowieso het idee al dat je geen respect KAN opbrengen voor mensen die bv wijn uit een fles drinken als ze in het park liggenquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:37 schreef Vlarp het volgende:
Dirk, Ang3l... jullie zijn allebei pisnichten!
En nu weer lief doen!
Kom eens heel snel van die kast af!quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:26 schreef Ang3l het volgende:
O en Vlarp.... je bent zelf een knuffelnicht met je eeuwige "en nu weer lief doen".
Niet alles is rozengeur en maneschijnAlleen Steve en jij (en ik dan ertussen).
In de zon?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:27 schreef wonderer het volgende:
De buitenthermometer geeft 45 graden aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |