Ja idd, help mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg die jongen heeft meer date sin een maand dan ik in een jaar!
Wat zeg ik, dan ik sidns ik single ben! Hou op met HEM helpen!
Ik dacht dat ik tanden zag vliegen, werd prompt misselijkquote:
Ja, ik zag ook wel snel dat het niet zo was, maar dat zou ik dus echt niet getrokken hebbenquote:
Als ze dat zou weten zou ze zicht omdraaien in haar graf*.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:04 schreef Xiance het volgende:
ik ben zoooooooooooooo blij met mijn Celine Dion bluRay setje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Nee de tandarts dan ook niet meer.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik zag ook wel snel dat het niet zo was, maar dat zou ik dus echt niet getrokken hebben
Zodra ik zag dat je gepost had, wist ik dat het om de woordkeus wasquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee de tandarts dan ook niet meer.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ze dat zou weten zou ze zicht omdraaien in haar graf*.dat zeg ik nou ook elke ochtend als ik jou zie posten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"he shit.. t was maar een droom"En hier staat ook al weinig nuttigs..
Je ultieme wens is dat ik hier nooit meer post?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat zeg ik nou ook elke ochtend als ik jou zie posten..
"he shit.. t was maar een droom"
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg die jongen heeft meer date sin een maand dan ik in een jaar!
Wat zeg ik, dan ik sidns ik single ben! Hou op met HEM helpen!
Kennen jullie elkaar al?quote:
NEE! Zie het als Celine Dion doe van de trap viel tijdens een las Vegas galaquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NEE! Zie het als Celine Dion doe van de trap viel tijdens een las Vegas gala
als ie maar geen voetballer wordt ze schoppen hem misschien half dood http://www.youtube.com/watch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |