dat lijkt vaak ook zo. zie je zo'n gastje met lange rijstvloei en tipje een dingetje draaien, blijkt het gewoon alleen maar tabak te zijn. die ze blijkbaar graag roken, alsof ze een jointje sucken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:13 schreef genakt het volgende:
Nee hoor je kan gewoon blowen daar op straat tegenwoordig
lol. ik wil dit topic geen moralistisch topic laten worden aub.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Laat je verslaving gewoon even thuis in de vakantie. Grote kans dat je er na je vakantie van genezen bent.
de info uit mijn link komt er op neer: goed verpakken en ongezien oprokenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. ik wil dit topic geen moralistisch topic laten worden aub.
Het daar oproken is dan ook geen probleem. Het naar daar krijgen is het probleem, drugsbezit kan vervelend zijn, maar drugssmokkel =quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:39 schreef Tahiti het volgende:
Neem gewoon mee wat je nodig denkt te hebben, en ik neem aan dat je verstandig genoeg bent om niet voor de neus van een agent een blow op te steken. Het is nog steeds geen Amsterdam daar.
Maar, zijn praktisch gezien een van de makkelijkstequote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:41 schreef Hagelkaas het volgende:
Frankrijk heeft de strengste wetten mbt wiet in heel Europa, en je kan verwachten dat áls je gepakt wordt je in ieder geval een paar uurtjes in de cel mag zitten. Maar de kans dat je gepakt wordt is echt heel klein..
Nog nooit drugshonden in zien stappen op amsterdam, weet ook niet of ze uberhaupt met honden erin zullen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
In de trein naar antwerpen bijvoorbeeld vanaf hier stikt het van de drugshonden... dus weet niet hoe het in de thalys is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |