dit dus.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:28 schreef Twizu het volgende:
Geen idee wie idee wie die mensen waren, maar het zijn in ieder geval geen vrienden.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:26 schreef Braddie het volgende:
Ik had gister avond eens besloten vroeg naar bed te gaan, en net op het moment dat ik de computer afsloot stonden er opeens 8 vrienden van mij aan de deur.
Nouja, ik laat ze er maar in, vind het ook lullig om ze de deur te wijzen.
Maar nu komt het:
Ik zeg netjes tegen ze wat de regels zijn(niet stoeien, geen herrie maken, niet zomaar in kasten duiken).
Daarentegen zijn onwaarderingsvolle nog de ergste soort mensen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:36 schreef Ravenous- het volgende:
Onrespectvolle mensen maak ik me niet zo druk over.
Respectloze mensen daarintegen![]()
Wat was er hier al allemaal gebeurt waaraan je kon zien dat het paupers waren dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]Hier stopte ik al met lezen, wat zijn dat voor paupers ?
straks komen ze er nog uitquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:26 schreef Braddie het volgende:
Ik zeg netjes tegen ze wat de regels zijn(niet stoeien, geen herrie maken, niet zomaar in kasten duiken).
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:56 schreef shiftknop het volgende:
Een studio![]()
Met andere woorden; een flatje
Dat gebeurd niet, want in de studio staat niets.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:28 schreef Beach het volgende:
klacht 3: wel willen dat je vrienden van je studio een teringzooi gaan maken
Na alles gelezen te hebben wou die vrienden kenissen er sowieso niet in hebben.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat gebeurd niet, want in de studio staat niets.
Althans, er komt een bureau in met daarnaast een Synth thats all.
Voor de rest komt er buiten een rookpaaltje en er komen 6 op klap stoeltjes in de studio, en als ze willen blowen/waterpijp/drinken dan kan dat buiten onder de veranda.
Maar sowieso, mocht er 1 dingetje sneuvelen in de studio, al is het maar zo`n klap stoel, en ik weet wie het is, komt diegene de studio niet meer in.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:53 schreef Compatibel het volgende:
Niet leuk voor TS en ook zeker niet makkelijk, maar tijd om nieuwe vrienden te zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |