Realm: Aggramarquote:
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Balnazzarquote:
Realm: Bladefistquote:
Realm: Blade's Edgequote:
quote:
Realm: Boulderfistquote:
quote:
Realm: Chromaggusquote:
Realm: Darkspearquote:
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf
Nachtschaduw-(H)- Warlock (80)
Nachtraaf-(H)- Rogue (80)
Nachtgier-(H)- Warrior (80)
Nachtarend-(H)- Death Knight (80)
Nachtwinter-(H)- Mage (80)
Nachtvalk-(H)- Hunter (80)
Nachthavik-(H)- Priest (76)
Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Emerald Dreamquote:
quote:
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
quote:
quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch
Kaenargh-(H)- Paladin (80)
Kadavúrial-(H)- Death Knight
Tharsolas-(H)- Rogue
Morbithos-(H)- Priest
Realm: Outlandquote:
Realm: Nordrassilquote:
quote:
Realm: Ravenholdtquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Skullcrusherquote:
quote:
Realm: Spinebreakerquote:
Realm: Stormscalequote:
quote:
Realm: Tarren Millquote:
Realm: Terenasquote:
quote:
Realm: The Sha'tarquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
Realm: Twilight's Hammerquote:
quote:Joyvke Shenarea-(A)- Priest (80)
Heb je daar een linkje van misschien? Speel dan wel geen WoW meer , maar de lore blijft fantastisch. Wil wel weten wat er gaat gebeuren aan de Horde kant.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:11 schreef Rikketik het volgende:
Ja, er gaat nogal wat gebeuren in Cataclysm wat betreft lore... En ik ben niet overal even blij mee om eerlijk te zijn.Vooral wat betreft de machtsverhoudingen binnen the Horde...
Dat is het eigenlijk gewoonquote:Op maandag 5 juli 2010 21:09 schreef Blistering het volgende:
Is dat gewoon een soort virtuele CC? Dat zoek ik al tijden namelijk om dingen te kunnen halen die je enkel met CC kan betalen. Als dit werkt in de Blizzard Store dan ben jij m'n reddende engel Maraca
Oh lol, sorryquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:22 schreef Nystiq het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&cn=Nystiq
Iemand zei dat mijn Mage een crossbow had? Kijk nog eens goed
Hier staat het één en ander verzameld, evenals hier. Moet je ook echt even lezen wat Sylvanas uit gaat vreten in Cataclysm, ik vond het zelf best een verrassing.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:16 schreef MassimO het volgende:
[..]
Heb je daar een linkje van misschien? Speel dan wel geen WoW meer , maar de lore blijft fantastisch. Wil wel weten wat er gaat gebeuren aan de Horde kant.
Als je nou gewoon meteen zegt wie jij bent.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:35 schreef Nystiq het volgende:
Hey Rikketik, volgens mij ken ik jou van vroeger. Ken je Lindsey enzo nog, dan weet je waarover ik het heb :p
Bedanktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:32 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hier staat het één en ander verzameld, evenals hier. Moet je ook echt even lezen wat Sylvanas uit gaat vreten in Cataclysm, ik vond het zelf best een verrassing.
Ik weet niet of het al bekend was trouwens, maar er zijn laatst ook nog twee nieuwe race/class combinations aangekondigd: Troll en Dwarf warlocks...
Zo'n soort email kreeg ik laatst ook! Een melding dat er wijzigingen uitgevoerd zijn aan mijn account en als ik dat niet zelf heb gedaan moest ik het ongedaan maken. Ik weet zeker dat er zo ontzettend veel mensen in de scam trappen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:26 schreef WJE11 het volgende:
Ik krijg steeds deze mail binnen, meer mensen hier last van? Lijkt me een hacker/iets anders![]()
Van: wowaccountadmin@blizzard.com (noreply@blizzard.com)
''Greetings,
An investigation of your World of Warcraft account has found strong evidence that the
account in question is being sold or traded.
As you may not be aware of, this conflicts with Blizzard's EULA under section 4 Paragraph B which can be found here:
WoW -> Legal -> End User License Agreement
and Section 8 of the Terms of Use found here:
WoW -> Legal -> Terms of Use
The investigation will be continued by Blizzard administration to determine the
action to be taken against your account.
If your account is found violating the EULA and Terms of Use, your account can,
and will be suspended/closed/or terminated. In order to keep this from occurring,
you should immediately verify that you are the account.
To verify your identity please visit the following webpage:
http://worldofwarcraft-wa(...)/login.asp?ref=https://www.worldofwarcraft.com/account/&app=wam
Only Account Administration will be able to assist with account retrieval issues.
Thank you for your time and attention to this matter,
and your continued interest in World of Warcraft.
Blizzard Entertainment Inc Account Administration Team
P.O. Box 18979, Irvine, CA 92623
Blizzard Entertainmen''
Meer mensen hier last van?
Ik geloof niet dat je harder zuigt dan ik! Krijg het zelfs soms voor elkaar om gepwnd te worden door een niet level 80 players! Daarom speel ik ook pve! veel leukerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:12 schreef Maraca het volgende:
Soms vraag ik mezelf af waarom ik met dit spel begonnen benIk vind quests en dungeons heel erg leuk en dat gaat me ook goed af, maar ik zuig echt als het gaat om duels of battlefields. Gaat dat ooit nog goedkomen?
Waar staat PVE eigenlijk voor? PVP is Player versus Player.. maar die E kan ik niet plaatsenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:19 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je harder zuigt dan ik! Krijg het zelfs soms voor elkaar om gepwnd te worden door een niet level 80 players! Daarom speel ik ook pve! veel leuker
Environment.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar staat PVE eigenlijk voor? PVP is Player versus Player.. maar die E kan ik niet plaatsen
Je bent een celeb?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:32 schreef SharQueDo het volgende:
Lolwtf, je echte naam op Blizzard forums voor die Real ID shit: http://www.mmo-champion.com/![]()
Dag privacy, hallo jumbo big brother. Sowieso, het is toch te gek voor worden dat friends van je friends je echte naam kunnen zien via die Real ID shizzle?
En ja, ik heb iets te verbergen, heel veel zelfs.
Ik speel nooit PvP, dus ook zonder dat kan je plezier hebben hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:12 schreef Maraca het volgende:
Soms vraag ik mezelf af waarom ik met dit spel begonnen benIk vind quests en dungeons heel erg leuk en dat gaat me ook goed af, maar ik zuig echt als het gaat om duels of battlefields. Gaat dat ooit nog goedkomen?
Ach ja, dan post ik niet op de forums. Vind het ook een beetje een raar besluit, maar in elk geval geen trolls meerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:32 schreef SharQueDo het volgende:
Lolwtf, je echte naam op Blizzard forums voor die Real ID shit: http://www.mmo-champion.com/![]()
Dag privacy, hallo jumbo big brother. Sowieso, het is toch te gek voor worden dat friends van je friends je echte naam kunnen zien via die Real ID shizzle?
Ik heb ook zeker plezier in het spelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik speel nooit PvP, dus ook zonder dat kan je plezier hebben hoor
Dat ze de info al hebben staat vast, maar dit is gewoon openbaar maken. Leuk ook voor Googlequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach ja, dan post ik niet op de forums. Vind het ook een beetje een raar besluit, maar in elk geval geen trolls meer
En het heeft natuurlijk niets met Big Brother te maken. Jouw naam en info hebben ze toch al, dus dat weergeven op de forums gaat daar niets aan veranderen.
Ja idd..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:32 schreef SharQueDo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |