quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als we tegen Duitsland in de finale staan, dan worden we geen wereldkampioen hoor
We kunnen beter Spanje hebben, die speelt zo wisselvallig
Ja, dat dacht ik dus ook, maar kennelijk denken Bert en de zijne daar anders overquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als we tegen Duitsland in de finale staan, dan worden we geen wereldkampioen hoor
We kunnen beter Spanje hebben, die speelt zo wisselvallig
Maar omgekeerd zou het dan ook waar moeten zijn. Het Duitse team zou ook best wat over 'ons' moeten weten dan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook, maar kennelijk denken Bert en de zijne daar anders over
Zouden ze al naast hun (voetbal)schoenen lopen?
kloptquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar omgekeerd zou het dan ook waar moeten zijn. Het Duitse team zou ook best wat over 'ons' moeten weten dan.
Jaaaajaaaa je verzint het gewoon zelfquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:32 schreef D. het volgende:
[..]
klopt
Ik quote ook alleen maar wat ik hoorde he, ik dacht zelf ook dat we beter tegen Spanje konden
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaajaaaa je verzint het gewoon zelf
Ik ben ook 'well done'quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb het ook iemand horen roepen gisteren![]()
Oh ik ben gaar zeg
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Iedereen komt hier met een big smile binnen
echt gaafquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt gaaf
Dit wordt de tweede WK finale die ik bewust meemaak.
De eerste keer in 74 was ik 5, dus dat heb ik niet echt meegekregen, maar 78 wel degelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |