Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, in de stad.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar je gaat vanavond wel kijken toch?
Alleen omdat mijn laptop er 300 jaar over deed om het topic te ladenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
en eindelijk is de FiPo weer eens voor mij
ik had al een nieuw topic gemaakt, omdat ik dacht dat ik hem dichtgooide; maar je was me dus net voorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen omdat mijn laptop er 300 jaar over deed om het topic te laden
Wat is genieten? Ik ben geen voetbalfan. Ik vind het gezellig met mensen op een terras te zitten, dat er dan toevallig voetbal op is, is leuk. Ik vind het ook mooi als Nederland scoort, maar op de dag dat een uitslag van voetbal mijn humeur gaat bepalen, schiet ik mezelf neer.quote:
ik bedoelde genieten van het voetbal, maar dat dus je dus niet echtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is genieten? Ik ben geen voetbalfan. Ik vind het gezellig met mensen op een terras te zitten, dat er dan toevallig voetbal op is, is leuk. Ik vind het ook mooi als Nederland scoort, maar op de dag dat een uitslag van voetbal mijn humeur gaat bepalen, schiet ik mezelf neer.
Toen was ie nog snelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had al een nieuw topic gemaakt, omdat ik dacht dat ik hem dichtgooide; maar je was me dus net voor
Ik vind het redelijk vermakelijk om naar te kijken, maar ik krijg er geen orgasme van.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik bedoelde genieten van het voetbal, maar dat dus je dus niet echt
en hoe is verder eigenlijk?
nou, ik kom ook niet klaar tijdens een wedstrijd hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk vermakelijk om naar te kijken, maar ik krijg er geen orgasme van.
En met mij primaMet jou?
als het meezit dit jaar ook op de zaterdag aanwezigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:05 schreef Samzz het volgende:
Mooi zoDe cross is al met negen dagen
Time flies
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:05 schreef Samzz het volgende:
Mooi zoDe cross is al met negen dagen
Time flies
Toch nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:04 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, ik kom ook niet klaar tijdens een wedstrijd hoor
Volgens mij, rijden er bussen tot voor het terrein. Maar dat kan je voor de zekerheid beter even op de site checken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jah?waar stopt de bus (of wat dan ook) dan?
Die natuurlijk volledig overladen zijn , dan liever een taxi huren of je laten wegbrengen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:09 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij, rijden er bussen tot voor het terrein. Maar dat kan je voor de zekerheid beter even op de site checken.
Hee, ik geef maar een optie hequote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die natuurlijk volledig overladen zijn , dan liever een taxi huren of je laten wegbrengen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens, dat liedje van Guus en Youp is tof
Zal nu wel goed druk zijn, ivm voetbalquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:54 schreef ReMcOrE het volgende:
zo maar ff boodschappen doen, moet toch iets van avondeten hebben straks
owja, ik moet nog ff wat chips halen, aangezien iedereen vanavond bij mij komt kijkenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal nu wel goed druk zijn, ivm voetbal
Neu, denk dat ik toch maar hier bij morshuis ga kijken dus dan kan ik het om 20:25 nog wel redden om bij huis weg te gaanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Iedereen op 't terras of al met het hoofd bij de voetbal ofzo?
Jaquote:
ik vond het al raarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:08 schreef Robinhoo het volgende:
Een spel verstoren. (sorry dat ik loog trouwens rulerofdeath op msn, maar dat zou heel veel verpeste nenzohet is nu goed gekomen
)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga net als de vorige keren niet kijken naar voetbal.
Ben bang als ik dat wel doe dat het ongeluk brengtMaar ik heb wel het geluid van de TV aan, net als die andere keren.
Veel plezier allen
Als je alleen het geluid wilt horen kun je echt beter Radio1 opzetten dat commentaar is mooier / beter dan van de TV , 3FM is het zelfde als Radio1 maar dan met muziek erbij onder dus nog beter eigenlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ben bang als ik dat wel doe dat het ongeluk brengtMaar ik heb wel het geluid van de TV aan, net als die andere keren.
Veel plezier allen
Ja en ik ben Pamela Andersonquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wij worden kampioen, wij worden kampioen
Waar zit je nu ergens?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hehe heb morgen nog 3 klanten in de buurt hier en dan ga ik weer op huis an
* voelt zich verbonden met Assiequote:
Nee, geen commerciele meuk, ik luister naar psy en progressive en ondertussen TV geluid. Aanslag op de oren maar dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je alleen het geluid wilt horen kun je echt beter Radio1 opzetten dat commentaar is mooier / beter dan van de TV , 3FM is het zelfde als Radio1 maar dan met muziek erbij onder dus nog beter eigenlijk.
Nu al?quote:
Doe jij eens niet zo vreselijk negatiefquote:
Ik heb echt precies hetzelfdequote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
* voelt zich verbonden met Assie
Haha nee hoor, niet stom, maar ik denk dat wij een van de weinige zijn die er zo nuchter onder blijven. Ik heb me toch een malloten in de stad gezien, carnaval was er niks bijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik heb echt precies hetzelfdeStom he
![]()
Hoe gaat het nu met je, je bent niet op msn?
Zou het werken?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ben bang als ik dat wel doe dat het ongeluk brengt![]()
Huh? Je hebt gewoon een nieuwe vogel genomen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dakeyras zit lekker te snoepen van de trosgierst, en is al zo tam dat ik hem gewoon kan lastigvallen tijdens het eten
Truetrue, ik hoor hier in de buurt wanneer er gescoord wordquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Haha nee hoor, niet stom, maar ik denk dat wij een van de weinige zijn die er zo nuchter onder blijven. Ik heb me toch een malloten in de stad gezien, carnaval was er niks bij![]()
Ik ga zo eerst ff afwassen, kattenbak verschonenen daarna kom ik wel ff op MSN.
Liefie, ik kom straks wel op MSN.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Truetrue, ik hoor hier in de buurt wanneer er gescoord word
gegil enzo en als het goal tegen is hoor ik boe etc.
Ik ga nergens heen dus ik zit wel op msn
Yup, ik verwachtte Henkie gewoon niet meer terug, ook omdat Ruiz nog steeds weg is...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Huh? Je hebt gewoon een nieuwe vogel genomen?
?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
OMG, wat ben ik ook een snuggere he
En wees nou slim en koop een hor.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, ik verwachtte Henkie gewoon niet meer terug, ook omdat Ruiz nog steeds weg is...
Ik zet expres het geluid uit zodat Nederland gaat winnen, blijkt dat ze dat al hebben gedaan op het moment dat ik dat postquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zet expres het geluid uit zodat Nederland gaat winnen, blijkt dat ze dat al hebben gedaan op het moment dat ik dat post![]()
Joehoe!!!!!!!!!!!!!!
Hahahahahaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zet expres het geluid uit zodat Nederland gaat winnen, blijkt dat ze dat al hebben gedaan op het moment dat ik dat post![]()
Joehoe!!!!!!!!!!!!!!
ja jij ook hè?quote:
Kan je geen filmpje maken er van? Ben wel benieuwt hoe gek t daar isquote:
Nee, dat gaf de doorslagquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:36 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Hahahahaha
had je het geluid aan moeten zetten, dan was het je niet overkomen
Dat moet toeval zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar goed, ik heb wel vaker van die hele vage dingen.Om er beter mee om te gaan heb ik toevallig (!) vandaag een boek bij de bieb gehaald over toeval.
Hahahahaquote:
Ja die kunnen we nu wel goed gebruikenquote:
Is goed hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Liefie, ik kom straks wel op MSN.Ben nu ff met 100 dingen tegelijk bezig. Ik durf die strontzooi niet weg te gooien buiten omdat ze vuurwerk afknallen.
Zolang ik me aan mn ritueel hou gaat het goed, en zodra ik die doorbreek gaat het mis.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:43 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Hahahaha
Dus mede dank zei jou hebben ze gewonnen![]()
Watskeburt?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Is goed hoordoe maar rustig aan
Ik lag net toch met tissue's met azijn op mijn ass op de bank
Hahahahahaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zolang ik me aan mn ritueel hou gaat het goed, en zodra ik die doorbreek gaat het mis.
En geloof me, het is echt zo.
Het gaat niet om een keertje. Echt elke wedstrijd is dat zo gegaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:01 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Hahahahaha
Zou toch wel mee vallen? dat je er een keertje niet aan houdt is toch niet z'n ramp?
Hahahahahaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het gaat niet om een keertje. Echt elke wedstrijd is dat zo gegaan.![]()
Ik ga niet beweren dat ik invloed heb, zeker niet, maar het is wel fucking toevallig allemaal.
Flikker op met je stomme clown smiley.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:15 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Hahahahaha
Zolang het maar goed uit pakt hoor je niemand klagen hoor
Hekel daar aan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Flikker op met je stomme clown smiley.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet morgen mn ouders naar schiphol brengen, dus kan het niet al te laat malkenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Was?? Het is nog steeds aan de gang hoor.
Je bent vanaf morgen alleen thuis?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Moet morgen mn ouders naar schiphol brengen, dus kan het niet al te laat malken
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je bent vanaf morgen alleen thuis?![]()
hihi grapje hoor Marko. Waar gaan je ouders heen?
7 u weer jagen? zou ik mooi wat slaap pakken, zondag finalequote:Op woensdag 7 juli 2010 00:18 schreef Redbaron het volgende:
pfoeh zat hey, moen om7u weer rijden, 3 klangen lossen ,laden en naar huisbelgen zijn best to btw!!
ohjah david, ik zit in ugm Albi...
Wat wil je nu zeggen? Dat ie goed moet slapen vanwege zondag?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
7 u weer jagen? zou ik mooi wat slaap pakken, zondag finale
Dat is almeloquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga kijken in EnschedeEerst was het rood, en dan is het daar oranje
Nee, dat nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen? Dat ie goed moet slapen vanwege zondag?Oh en hoi Sander
Moet ik hieruit opmaken dat je nooit uit gaatquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Skopje... is dat geen hoofdstad in een der oostbloklanden?
Balkanquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Skopje... is dat geen hoofdstad in een der oostbloklanden?
Niet daar iigquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Moet ik hieruit opmaken dat je nooit uit gaat.
Trusstuuh , morgen apeldoorn.
wat een strakke kopbal was datquote:
Huhquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, ik verwachtte Henkie gewoon niet meer terug, ook omdat Ruiz nog steeds weg is...
pracht?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is almelo, skopje ligt dat niet in beilen?, pracht disotheek dat!!
niet iedereen gaat 100km rijden voor een kutdiscoquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Moet ik hieruit opmaken dat je nooit uit gaat.
Trusstuuh , morgen apeldoorn.
nice!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:40 schreef Assiej het volgende:
Nu Officieel vakantie, en door naar het 2e leerjaar
je hebt een voldoende voor die toets van vorige week?!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:48 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, en volgens mij heb ik elektrotechniek gehaald
daar lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt een voldoende voor die toets van vorige week?!
voor hoeveel vakken kon je nog punten krijgen dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar lijkt het wel op ja
ik durf nog niets met zekerheid te zeggen omdat ik nog geen officieel bericht heb gehad. maar op CWSIS zijn nu 3 x 3 studiepunten erbij gekomen. 3 vakken dus. maar er staat niet bij welke vakken
ik moest nog 3 vakken. en ik heb nu 60 studiepunten dus ik heb 'm denk ik wel gehaald.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor hoeveel vakken kon je nog punten krijgen dan?
je moest nog 3 vakken en je hebt nu voor 3 vakken studiepunten erbij gekregen op CWSIS, lijkt me duidelijk: Wouter heeft het gehaaldquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moest nog 3 vakken. en ik heb nu 60 studiepunten dus ik heb 'm denk ik wel gehaald.
hey, jouw UI is ook wegquote:
Ja ik zag het, wat doen we er aanquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hey, jouw UI is ook wegmijne ook, sinds ik een nieuwe via die upload gedaan heb
(aangezien web-UI gaat verdwijnen)
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:18 schreef Assiej het volgende:
Volgens mij heb ik rampen dag vandaag
Eerste haal ik mijn vel open door mijn eigen nagel, bloeden als een rund
zwarte kleding onder maar eruit gekregen met doekje
Vervolgens knijpt mijn leraar vol in mijn muggenbult
Bij de bakker valt mijn kettinkje eraf (doormidden) de rest valt achter mijn shirt bij mijn navel waardoor ik het er niet uit kan halen in de volle winkel, sowieso oncharmant.
Thuis aangekomen incl gebak, enige aardbeien gebakje nog want er waren er maar 2.
valt hij om, alles eraf ..
Ik blijf maar thuis op de bank denk ik....
Dankquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De link met het plaatste staat nog onder je profiel..
ff afbeelding kopieren naar pc en uploaden
Komt wel goed schatjequote:
ik heb mijn oude (web-) UI verwijderd en toen dat plaatje zitten uploaden vanaf de pc (daar had ik het bewuste plaatje opgeslagen), maar zie nog niksquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De link met het plaatste staat nog onder je profiel..
ff afbeelding kopieren naar pc en uploaden
Je hebt hem wel aangevinkt?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb mijn oude (web-) UI verwijderd en toen dat plaatje zitten uploaden vanaf de pc (daar had ik het bewuste plaatje opgeslagen), maar zie nog niks
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje![]()
*zet Assiej een glas roosvicee voor*
Voel je je nu al weer wat beterquote:
Mwa, wie weet wat er vandaag allemaal gaat gebeurenquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Voel je je nu al weer wat beter
Je bent al op een derde van de dag, gewoon rustig aan doen voor de rest. En ja, ben pas afgestudeerd, 1 september beginnen, augustus vakantiequote:Op woensdag 7 juli 2010 12:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mwa, wie weet wat er vandaag allemaal gaat gebeuren..
edit: laat maar je was afgestudeerd toch....
wat ga jij vandaag doen dan
Jup nu heerlijk vakantiequote:Op woensdag 7 juli 2010 12:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Je bent al op een derde van de dag, gewoon rustig aan doen voor de rest. En ja, ben pas afgestudeerd, 1 september beginnen, augustus vakantie![]()
Mooi dat je door bent naar het 2de jaar!, nu vakantie tot september ofzo?
Fulltime baan + deeltijdopleiding, wel zin in!quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jup nu heerlijk vakantie
al had ik al twee weken maar nog niet 'officieel'
Wat ga je in September doen? nieuwe opleiding of?
wat voor opleiding?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Fulltime baan + deeltijdopleiding, wel zin in!
AA, post-hbo-accountancy opleidingquote:
Ah! klinkt als een dikke kantoorbaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
AA, post-hbo-accountancy opleiding
Is dat btw jouw fulltime baan? ja toch?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook leuk. Ik zat me gisteren af te vragen of ik morgen (vandaag dus) moest werken, aangezien er geen invalrooster van deze week bekend is. Ik wilde even de week opzoeken in mn agenda, en zie daar staan dat er vanochtend een overleg was op mn vaste bieb
Maar " wat wil jij worden " dan ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een MIB (Medewerker Informatiediensverlening Bibliotheken)-diploma
Wauw, jij wint de prijs voor beste werknemer zeker ;')quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook leuk. Ik zat me gisteren af te vragen of ik morgen (vandaag dus) moest werken, aangezien er geen invalrooster van deze week bekend is. Ik wilde even de week opzoeken in mn agenda, en zie daar staan dat er vanochtend een overleg was op mn vaste bieb
Mwa, ik vind het wel leuk werk in de biebquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Maar " wat wil jij worden " dan ?
gewoon ' voor altijd ' in de Bieb dus?
En dat is ook haalbaar qua geld als jij een gezin hebt later?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het wel leuk werk in de biebBeetje mensen helpen, ouwehoeren met collega's, ben het manusje van alles op mn vaste bieb (klantenservice én infobalie, games, ict-gebeuren). Ik heb het naar mn zin daar
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:18 schreef Assiej het volgende:
Volgens mij heb ik rampen dag vandaag
Eerste haal ik mijn vel open door mijn eigen nagel, bloeden als een rund
zwarte kleding onder maar eruit gekregen met doekje
Vervolgens knijpt mijn leraar vol in mijn muggenbult
Bij de bakker valt mijn kettinkje eraf (doormidden) de rest valt achter mijn shirt bij mijn navel waardoor ik het er niet uit kan halen in de volle winkel, sowieso oncharmant.
Thuis aangekomen incl gebak, enige aardbeien gebakje nog want er waren er maar 2.
valt hij om, alles eraf ..
Ik blijf maar thuis op de bank denk ik....
quote:
Het probleem is wel dat ik maar 2 vaste dagen heb (maandag en vrijdag). De rest van de dagen is op invalbasis, dus het ligt er maar net aan of ik nodig ben of niet, maar meestal ben ik wel de hele week aan het werkquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
En dat is ook haalbaar qua geld als jij een gezin hebt later?
( als je dat wilt )
Wel nice om te horen dat je het naar je zin hebtDan is werk altijd leuk
die doe ik nu ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
AA, post-hbo-accountancy opleiding
4 dagen werken, 1 dag schoolquote:
Ja, die bedoel ik ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die doe ik nu ookalleen dan als post-hbo na bedrijfseconomie
waar ga je het volgen?
[..]
4 dagen werken, 1 dag school![]()
ik volg hem ook op het Saxionquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik ook, ik volg 'm in Enschede, idd 4 dagen werken/1 dag school. Jij zit nog in je eerste jaar?
Dat schiet mooi op dan, hoe ben jij bij je huidige werkgever terecht gekomen dan? via stage ofzo?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik volg hem ook op het Saxionheb al 2 jaar achter de rug, als het goed is hoor ik overmorgen of ik de 2 examens van begin juni gehaald heb
zo ja, dan heb ik 7 van de 10 theorievakken binnen en ga ik volgend schooljaar de laatste 3 volgen...
de zus van een (toen) goede vriendin van mij werkt hier en vroeg aan haar of ze niet iemand wist voor de vacature die toen openstond (i.v.m. bonus voor binnenhalen nieuwe werknemers) en zij speelde het door aan mij. gesolliciteerd en aangenomen, jaartje gewerkt (september 2007 t/m september 2008) en toen begonnen met de AA-opleidingquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat schiet mooi op dan, hoe ben jij bij je huidige werkgever terecht gekomen dan? via stage ofzo?
Je hebt verder geen MBO / HBO Diploma? ....quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het probleem is wel dat ik maar 2 vaste dagen heb (maandag en vrijdag). De rest van de dagen is op invalbasis, dus het ligt er maar net aan of ik nodig ben of niet, maar meestal ben ik wel de hele week aan het werk
Gezin, mwa dat zien we dan wel. Moet er eerst een leuk meisje op mn pad komen
MIB is een MBO-diploma, had ik er even bij moeten zettenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je hebt verder geen MBO / HBO Diploma? ....
Er komt vast wel een dame op je pad
Ja toch, mooi om zo geld te verdienen + diploma te krijgen aan het einde van de ritquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Saxion Enschede... en chingching money voor mij, vanwege 4 dagen werken?
Ah oke!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MIB is een MBO-diploma, had ik er even bij moeten zetten
wat is een AA-opleiding?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de zus van een (toen) goede vriendin van mij werkt hier en vroeg aan haar of ze niet iemand wist voor de vacature die toen openstond (i.v.m. bonus voor binnenhalen nieuwe werknemers) en zij speelde het door aan mij. gesolliciteerd en aangenomen, jaartje gewerkt (september 2007 t/m september 2008) en toen begonnen met de AA-opleiding
weet je trouwens al welke vakken je gaat volgen?
ja, die combinatie van opleiding volgen en toch geld verdienen is ideaalquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja toch, mooi om zo geld te verdienen + diploma te krijgen aan het einde van de rit
'Originele/oude' saxion dus?
die voor volkspark?
AA staat voor de titel die je moet de opleiding kunt halen; Accountant-Administratieconsulentquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
wat is een AA-opleiding?
AA doet mij meestal denken aan anonieme alcoholisten, maar ik neem aan dat die geen opleiding nodig hebben
Mededeling mbt webiconsquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:06 schreef Mdrop het volgende:
* Is er een mededeling geweest over die UI's?
Kwam hem net tegen inderdaad, nja boeit ook niet enkel dan dat je nu geen meerdere icons meer kan ofzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
Mededeling mbt webicons
Het einde van het webicon...
Ideaal!, ik ben er via stage ingerold, contract gekregen. Qua vakken enzo weet ik nog niets, moet nog even zien.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de zus van een (toen) goede vriendin van mij werkt hier en vroeg aan haar of ze niet iemand wist voor de vacature die toen openstond (i.v.m. bonus voor binnenhalen nieuwe werknemers) en zij speelde het door aan mij. gesolliciteerd en aangenomen, jaartje gewerkt (september 2007 t/m september 2008) en toen begonnen met de AA-opleiding
weet je trouwens al welke vakken je gaat volgen?
geldquote:
ik voor mijn 3e jaar en jij voor je 1e jaar, we hebben hetzelfde inschrijfformulier volgens mij... dus er is een kans dat we bij elkaar in de klas komenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ideaal!, ik ben er via stage ingerold, contract gekregen. Qua vakken enzo weet ik nog niets, moet nog even zien.
vorig jaar waren ze inderdaad 200% beter!! en de zwarte is inderdaad de enige die mooi isquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:02 schreef Mdrop het volgende:
Oke, nieuwe twente shirts zijn minstens net zo lelijk (Op zwart na) als in de tijd van Fila:
http://www.fctwente.nl/nieuws/statisch/item_10225.html
Ook 12/16quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:55 schreef Kreator het volgende:
http://www2.b3ta.com/femaleorshemale/
12/16
Dat zou lachen zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik voor mijn 3e jaar en jij voor je 1e jaar, we hebben hetzelfde inschrijfformulier volgens mij... dus er is een kans dat we bij elkaar in de klas komen
met mij ook goedquote:
ik ga waarschijnlijk het 1e semester alleen 's ochtends naar school, voor A&A II en het 2e semester volg ik waarschijnlijk wel 2 vakken, A&A III en Kosten & Opbrengsten...quote:
Jaaaa Deutschlandquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met mij ook goeddagje zit er bijna op, we staan in de WK-finale en vanavond is er ook een mooie pot voetbal op de tv
quote:
daar is ook vast wel ergens een café waar je de finale kunt kijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:48 schreef norich het volgende:
[..]
Jaaaa Deutschland![]()
Met de finale ben ik in Frankrijk
Ik weet verder nog niets, papierwerk is ook nog niet binnen, maar zal je zeker op de hoogte houden!quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga waarschijnlijk het 1e semester alleen 's ochtends naar school, voor A&A II en het 2e semester volg ik waarschijnlijk wel 2 vakken, A&A III en Kosten & Opbrengsten...
ben je van plan om 2 vakken per semester (4 vakken in 1 jaar) te gaan doen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik weet verder nog niets, papierwerk is ook nog niet binnen, maar zal je zeker op de hoogte houden!
Denk het wel, wat ik van collega's hoor is dat qua werkdruk enzo ideaal.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben je van plan om 2 vakken per semester (4 vakken in 1 jaar) te gaan doen?
tenzij je A&A en BIV tegelijk gaat volgen, dat is aardig veel qua studie... al ligt het natuurlijk aan jezelf hoeveel tijd je er buiten de college's om aan besteedquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Denk het wel, wat ik van collega's hoor is dat qua werkdruk enzo ideaal.
Ja drink er nog eentjequote:Op woensdag 7 juli 2010 18:01 schreef haakon het volgende:
jooow ! :
lekker weer, belachelijk fijn doelpunt gister en knetterbezopen
maar geen mooi voetbal
toch mooi, mooi he, toch ?
bbq
gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:12 schreef Fems het volgende:
Ik moet even iets met jullie delen.
Komt het:
IK HEB MIJN P TRALALAAATRALALAAA
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:12 schreef Fems het volgende:
Komt het:
Dan wil ik u middels deze weg filiciteren met uw Pquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:12 schreef Fems het volgende:
Komt het:
Normering verandert!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan wil ik u middels deze weg filiciteren met uw P!
Had je het toch goed of hebben ze de normering verander ofzo (Verhaal zo half vergeten)??
Foto's?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:24 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi
Mijn nieuwe paard is echt tha bomb. Echt mijn typeMorgen weer lekker rijden. M'n eigen zadel, hoofdstel en beenbeschermers enz.
Nu weet ik alleen niet welk setje ik erop wil
quote:
Ha skatquote:
ja okequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
IEDEREEN was hier zo ongeveer voor de moffen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie is er in voor een ToF-meet in Enske deze zondag? Gaan we met zn allen de WK finale ergens bekijken en (hopelijk) flink pilsen
Bring it!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |