Tijdens de sollicitatie had ik aangegeven dat ik 32 uur wou werken, maar ze wilde me een 4 uren contract geven.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom niet max 4 uur werken zoals je contract zegt?
Lijkt mij wel, als er niet meer uren in je contract staanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:59 schreef labbit het volgende:
[..]
Tijdens de sollicitatie had ik aangegeven dat ik 32 uur wou werken, maar ze wilde me een 4 uren contract geven.
Kan ik zomaar max 4 uur gaan werken terwijl ik meer uren ingeroosterd sta?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, als er niet meer uren in je contract staan
Dus wat is het nouquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:05 schreef Dennis101 het volgende:
Wanneer die uren al ingeroosterd staan ben je nu te laat, dan had je dat eerder moeten aangeven.
Dat, ze hebben nu al rekening met je gehouden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:05 schreef Dennis101 het volgende:
Wanneer die uren al ingeroosterd staan ben je nu te laat, dan had je dat eerder moeten aangeven.
Jij hebt aangegeven 32 uur per week te kunnen werken, daar gaan ze dus vanuit en zo word je ingeroosterd. Ze zijn nu niet meer verplicht om jou alleen je contracturen te laten werken, dan had je dat dus eerder aan moeten geven.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:35 schreef Sefyu het volgende:
Gewoon niet komen opdagen, de kans dat je werkgever je voor de rechter sleept is 0,1%.
Je hebt geen idee wat voor studie ik doe, ik heb straks echt geen tijd meer om te werken. Zo raar lijkt het me niet dat ik nog een paar weken weg wil voordat alles weer begint, of wel soms?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:33 schreef Seven. het volgende:
Gewoon zeggen dat je niet meer dan 4 uur wil werken, dan sta je in je volste recht. Keer ziek zijn, vakantie opnemen enzo, ben je er vanaf. Maar even serieus, wat een lauwe kutstudent ben je dat je niet eens een fucking baantje vol kunt houden bij het vooruitzicht op vakantie. En verder wijste hij je niet op je opzegtermijn, hij wees je daarop.
Maar je weet toch dat je gewoon een opzegtermijn hebt? Of lees jij je contract niet voordat je tekent?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:44 schreef labbit het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat voor studie ik doe, ik heb straks echt geen tijd meer om te werken. Zo raar lijkt het me niet dat ik nog een paar weken weg wil voordat alles weer begint, of wel soms?
Wat voor studie doe je dan? En waarom heb je geen tijd om er naast te werken?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:44 schreef labbit het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat voor studie ik doe, ik heb straks echt geen tijd meer om te werken. Zo raar lijkt het me niet dat ik nog een paar weken weg wil voordat alles weer begint, of wel soms?
Datquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij hebt aangegeven 32 uur per week te kunnen werken, daar gaan ze dus vanuit en zo word je ingeroosterd. Ze zijn nu niet meer verplicht om jou alleen je contracturen te laten werken, dan had je dat dus eerder aan moeten geven.
Zelfs geen 4 uur per weekquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je dan? En waarom heb je geen tijd om er naast te werken?
Dat heb ik niet gelezen nee.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat je gewoon een opzegtermijn hebt? Of lees jij je contract niet voordat je tekent?
Omdat ik doordeweeks 40 uur per week aanwezig moet zijn. Het weekend heb ik nodig om voor te bereiden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je dan? En waarom heb je geen tijd om er naast te werken?
Nee, met de reistijd die erbij komt, zelfs geen 4 uur per week.quote:
Geen idee of ik die heb eerlijk gezegd, kan je die gewoon vrij opnemen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:50 schreef Katth het volgende:
Heb je geen vakantiedagen?
Maar goed je hebt je gewoon aan je contract te houden waar in staat dat je een opzegtermijn hebt van een maand en je hebt mondeling afgesproken 32 uur per week te werken. Mondelinge afspraken zijn ook bindend ook al staan deze niet in jouw contract.
Ja als je baas het goed vindquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:00 schreef labbit het volgende:
[..]
Geen idee of ik die heb eerlijk gezegd, kan je die gewoon vrij opnemen?
Ja dat kan, meestal moet je die een week of 2 van te voren aanvragen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:00 schreef labbit het volgende:
[..]
Geen idee of ik die heb eerlijk gezegd, kan je die gewoon vrij opnemen?
wijstequote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:53 schreef labbit het volgende:
maar mijn werkgever wijste mij erop dat ik een opzegtermijn van een maand heb,
Klopt. Beetje jammer alleen om 2 topics door elkaar te halen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:34 schreef r_one het volgende:
[..]
En er geen WK voetbal op TV is
Want dat is "te opvallend" volgens sommigen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |