lig nu al op bed, maar als ik weer wakker ben steek ik er zeker eentje opquote:
Maarrrr Werchter was weer lekker warm en tof hoorde ik al van iemand anders, en je huis????quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik ben er nog! Thanks
En ik moet echt even slapen, de afgelopen twee weken door klussen/verhuizen/Werchter nog niet bij kunnen slapen dus ik sta zowat op instorten
Alleen het OUD gedeelte.quote:
Hoe noemde Kuty Van der Vart dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:46 schreef Etcetera het volgende:
Ga je de finale wel kijken?
Kuty noemde Sneijder 'onze kleine generaal'![]()
Heerst hier de liggende ziekte of zo...quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
lig nu al op bed, maar als ik weer wakker ben steek ik er zeker eentje op
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh damn ja... ik heb verdorie net met mn cliënt afgesproken dat ik voortaan op maandagochtend kom werken ipv dinsdag
Geen idee, ik noem 'm Van der Baardquote:
quote:
Ik moet maandag ook gewoon werken, maar naar de stad gaan 's avonds kan toch niet... Lennon ligt dan te slapen.quote:Not even Luis Suarez could have kept it out.
Werchter was nog heter dan vorig jaarquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maarrrr Werchter was weer lekker warm en tof hoorde ik al van iemand anders, en je huis????
Ik lees anders later nog wel even terugSlaap lekker!!
Ik las planten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Werchter was nog heter dan vorig jaar
Huisje wordt mooi, er moet alleen nog veel gebeurende vloeren liggen en het meeste is geverfd, maar de plinten moeten er nog in, kasten moeten in elkaar en alle dozen nog uitpakken. Dat gaat dus nog wel even duren...
dat klopt ook wel, er staan ook nog geen plantenquote:
Gelukkig is meneer zelf ook een voetbalkijker, hij had vrijdag flink zitten wijnzuipen met zn buurvrouw en was losgegaan op de claxon van zn rolstoel, bij gebrek aan vuvuzelaquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je een week eerder wil aantreden in Amstelveen...
Dan op de geplande datum. Maar dan mag je niet over kinderen praten.quote:
Mag ik dan wel met kinderen praten? Daar kom ik eigenlijk niet onderuit omdat Lennon meegaat.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan op de geplande datum. Maar dan mag je niet over kinderen praten.
En de kinderen zelf mogen dan ook niet praten/janken/krijsen/piepen/jengelen/zeuren/mekkeren.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan op de geplande datum. Maar dan mag je niet over kinderen praten.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mag ik dan wel met kinderen praten? Daar kom ik eigenlijk niet onderuit omdat Lennon meegaat.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mag ik dan wel met kinderen praten? Daar kom ik eigenlijk niet onderuit omdat Lennon meegaat.
Sommige dingen begrijpt hij wel hoor!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lennon is toch nog te jong om grote mensentaal te begrijpen...
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:37 schreef Etcetera het volgende:
Zijn hier nog mensen met een webicon trouwens? Het einde van het webicon...
Hoe weet jij dat nou weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |