Eén keer zelf gedaan, 'laat mij is een rondje op die bak' en toen Krakquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:33 schreef Marco001 het volgende:
mjah, met een Aldi MTB van 99 euro verbeteren ze hun conditie nou niet echt inderdaad.. XD die dingen liggen na een paar 100 km al meter volledig uit elkaar als je ze gebruikt waarvoor ze gemaakt zouden moeten zijn.
tja, terwijl die van mij niet eens duurder was.. Ik heb 200 euro voor mijn fiets betaald, die wel van een goed merk is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:29 schreef fs180 het volgende:
[..]
Eén keer zelf gedaan, 'laat mij is een rondje op die bak' en toen Krak![]()
Tweede keer was een vriend, wou wel mee maar geen goede fiets daar, dus even een oude fiets gepakt en toch even mee.. Voor de gein sprongtje van nog geen halve meter en hij was total loss
Wielrenners INHALEN is nog leuker.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:46 schreef tennisracket het volgende:
Heb zelf ook een fietsje. (Een antieke peugeot wielrennersfiets, gekocht voor 15 euro, opgeknapt. Totaalplaatje: 50 euro). Fiets toch regelmatig achter die snorbrommertjes aan. De standaard brommertjes haal je makkelijk in, maar de wat vlottere blijft toch leuk om achteraan te knallen. Of achter een wielrennerspeleton trappen in je normale kledingBlijft leuk
true, helemaal leuk als ze het hele fietspad gebruiken met een groepje en niet aan de kant willen: ..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:22 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wielrenners INHALEN is nog leuker.Mountainbike tegen een racefiets.
Meestal worden ze wel pissig als je ze inhaalt.
Haha, toen ik nog een snotblaag van acht was had ik zon kinder dingetje. Ook deze mtb was finaal naar de klote na een simpele afdalingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:29 schreef fs180 het volgende:
[..]
Eén keer zelf gedaan, 'laat mij is een rondje op die bak' en toen Krak![]()
Tweede keer was een vriend, wou wel mee maar geen goede fiets daar, dus even een oude fiets gepakt en toch even mee.. Voor de gein sprongtje van nog geen halve meter en hij was total loss
Grasvelden, blijven altijd leuk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
true, helemaal leuk als ze het hele fietspad gebruiken met een groepje en niet aan de kant willen: ..
WEat ik dan altijd doe, is over het gras(liever droog zand ofzo, stuift lekekr. ;P ) hun inhalen, en ze vervolgens enorm snijden..
Komen wielrenners mij tegemoet terwijl ik gewoon al helemaal op mijn kant rij, ga ik echt niet verder aan de kant, ik stop hooguit.. laat hun maar ook eens een beetje rekening houden met andere weggebruikers..
Ik fiets vaak van trappen af met een niet al te dure fiets, gaat prima.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:03 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Haha, toen ik nog een snotblaag van acht was had ik zon kinder dingetje. Ook deze mtb was finaal naar de klote na een simpele afdalingEn het grappige was nog dat in het boekje stond dat je er echt sprongen van 10m kon maken
Ja kan wel maar dan moet je na afloop wel even 3 maand in een rolstoeltje rond karren
Heb een keer een groepje ingehaald toen ik naar schoolfietste, op de omafiets van m'n zusjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:22 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Leuk is dat he?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb een keer een groepje ingehaald toen ik naar schoolfietste, op de omafiets van m'n zusjeWas daarna wel kei kapot maar hun gezichten: priceless
Ja. Of er achter gaan fietsen en dan bellen: TRING TRINGquote:
Ach weetje, al die lui die daar zo over lopen te zeiken zijn natuurlijk echte Adonissen achter hun pc...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:35 schreef snakelady het volgende:
Dus je hebt een hekel aan dikke mensen die proberen af te vallen....
Wat een zeiktopic zeg, net of jij daar last van hebt.![]()
En nee ik ben niet dik...
Internetheld.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:16 schreef fs180 het volgende:
[..]
He een wielrenner,![]()
Mooi uitzicht he, mijn noppen
WEet je wat nog leuker is, met je racefiets een "getrainde" ligfietser in halen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:22 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Inderdaad, gemiddeld 42km/u en en dat nog wel op een mountainbikequote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:34 schreef FastFox91 het volgende:
Zo, met die snelheid kan je meedoen met de tour de france.
Als je in de randstad woont is er weinig buitengebiedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:49 schreef -AnneX- het volgende:
Wat ik alleen niet snap is dat die wielrenners altijd IN DE STAD FIETSEN!?
gebruik de stad gewoon als warm-up ofzo en trap hem daarna lekker naar het buitengebied, kun je de hele weg gebruiken en heb je ook geen "irritante fietsers".
oh en als het dan mis gaat omdat ze geen voorrang verlenen op een kruispunt leren ze het snel af
Ook leuk is dan lekker in het wiel gaan zitten en met een hoog beentempo de beentjes losfietsen terwijl die knakker probeert je eraf te rijdenquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:36 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb TS niet meer gezien hier. Toch maar even bij je avg gekeken en tot de conclusie gekomen dat je geen 42 gemiddeld gereden heb?
Wat ik altijd grappig vind is dat als ik een wedstrijd heb en de dag ervoor ga ik los fietsen met een hartslag van 120 gemiddeld dat er altijd van die wannabe's zijn die mij dan voorbij komen en dan om kijken of ik ze ga volgen of van kijk wat rij ik hard.Die wil ik dan wel tegen komen als ik met een training bezig ben met mijn hartslag van 150/160 gemiddeld.
Wat nou racefiets. Zelf op een MTB zou 'ie 'm winnen als 'ie in zijn eentje zulke gemiddelden rijdt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Inderdaad, gemiddeld 42km/u en en dat nog wel op een mountainbikeérg knap. Als ie mee zou doen met de tour op een racefiets dan wint ie hem !
Idd humor. Of scooters inhalen en gaan duwenquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ook leuk is dan lekker in het wiel gaan zitten en met een hoog beentempo de beentjes losfietsen terwijl die knakker probeert je eraf te rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |