quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:54 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, ik denk dat we wel kunnen concluderen dat de policy "Doe normaal" goed werkt op de rest van FOK!, maar niet op KLB. Daarom zou ik zeggen: Maak een apart regelboek voor KLB, en zorg dat de users structureel bestraft worden als ze dit overtreden.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:10 schreef wise het volgende:
Wat heeft de SC hiermee te maken? Of probeer je de SC weg te krijgen?
Mensen moeten gewoon oppassen met van alles op internet te gooien. Er zit altijd iemand tussen die wat kan vinden.
Moet je maar geen foto van je zusje,broertje of huis posten. Eigen schuld dikke bult.
Ik snap die redenering ook nooitquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bullshit, ionternet is een vrij medium, fotoboeken, blogs, weetikveelwat,
en nog steeds is het geen enkele reden om alles te verzieken en online elders te pleuren.
Ik ben blij dat de rechters het eindelijk ook snappen en strenger gaan straffen als het tot een zaak komt.
En Wise: je kent de spelregels dondersgoed, dus: nee
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:33 schreef Skylark. het volgende:
EN KAN IEMAND ME VERTELLEN WAT ER GEBEURD IS NOU.
Of de bezem er doorheen met een aantal bans voor mensen die "Doe normaal" niet snappen, gebeurt op de rest van FOK! ook.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:54 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, ik denk dat we wel kunnen concluderen dat de policy "Doe normaal" goed werkt op de rest van FOK!, maar niet op KLB. Daarom zou ik zeggen: Maak een apart regelboek voor KLB, en zorg dat de users structureel bestraft worden als ze dit overtreden.
Saaie boel zou het worden zonder de users die KLB kleur geven.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Of de bezem er doorheen met een aantal bans voor mensen die "Doe normaal" niet snappen, gebeurt op de rest van FOK! ook.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Net alsof het zo erg is in KLB![]()
Beter gooi je gewoon OUD dicht want ik heb medelijden met die kinderen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Of de bezem er doorheen met een aantal bans voor mensen die "Doe normaal" niet snappen, gebeurt op de rest van FOK! ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |