Sja, zo ben je altijd al geweest... Vluchten voor dingen die je niet bevallen, in plaats van de confrontatie aan gaan...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:52 schreef Klonk het volgende:
als ik het zo nog eens teruglees ben ik maar wat blij dat ik verhuisd ben, nu hoef ik je gezever alleen nog maar digitaal te verduren in plaats van elk weekend...
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sja, zo ben je altijd al geweest... Vluchten voor dingen die je niet bevallen, in plaats van de confrontatie aan gaan...
Sja, je bent nu eenmaal niet in staat je zelf te reddenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar ik heb een vrouw en geen opblaaspop
Stop een goatse in zijn scriptie!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:06 schreef Klonk het volgende:
nah, je hoeft de komende 16 jaar ook niet langs te komen
Ik mag hopen dat dit topic niet waargebeurd is. Anders ren ik naar het dichtstbijzijnde metrostation en plas daar op de derde rail...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:06 schreef Klonk het volgende:
nah, je hoeft de komende 16 jaar ook niet langs te komen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit topic niet waargebeurd is. Anders ren ik naar het dichtstbijzijnde metrostation en plas daar op de derde rail...
Als je onze zus had gekend had je geweten dat onze ouders wel trots op ons twee zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:58 schreef GekkeBoel het volgende:
TS en Klonk zijn losersIk neem aan dat jullie ouders zich kapot schamen met 2 van die mislukte uitkeringtrekkende autistische tokkie-josties als kinderen?
Ze zijn niet trots, maar wellicht schamen ze zich iets minder voor jullie dan jullie zus. Maar als zij minder trots zijn op jullie zusje, dan moet ze haast wel een behaarde cokehoer met 1 arm zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je onze zus had gekend had je geweten dat onze ouders wel trots op ons twee zijn
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, Bert heeft zich om laten bouwen... Maar goed als jij je familie nooit meer bezoekt....
The bearded lady....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik kreeg afgelopen Kerst een kaartje van Bertha, ik vroeg me al af wie dat was...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |