Ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:54 schreef Japsnars het volgende:
Deden jullie dat vroeger ook op de basisschool? Van die spelletjes waarbij je de letters van love of van liefde moest tellen in de namen van 2 personen en vervolgens ermee moest goochelen tot je 2 cijfers overhield en dat was dan je match percentage?![]()
Ik heb er een heel kladblok mee vol staan
Omdat Hvh pure kanker is, ga dan naar scheveningen of zandvoort.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:53 schreef wolvendagen het volgende:
O ja deze dan, ik vroeg gisteren aan haar: "Ga je mee donderdag naar Hvh strand?"
- "Ja, ik kijk wel."
"Alsof je wat te doen hebt."
- "Nee maar ik vind HvH niet leuk"
"Je bent er nog nooit geweest..."
- "Ik ga altijd naar Rockanje"
HOE DE FUCK WEET JE DAN DAT HVH NIET LEUK IS![]()
![]()
Hvh is tof hoor als je bij de leuke strandtentjes zit. Rockanje is pure kanker. En waarom zou ik helemaal naar zandvoort rijden?!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat Hvh pure kanker is, ga dan naar scheveningen of zandvoort.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:54 schreef Japsnars het volgende:
Deden jullie dat vroeger ook op de basisschool? Van die spelletjes waarbij je de letters van love of van liefde moest tellen in de namen van 2 personen en vervolgens ermee moest goochelen tot je 2 cijfers overhield en dat was dan je match percentage?![]()
Ik won altijd want ik heb 10i31091 lettersquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:54 schreef Japsnars het volgende:
Napitititituplulalalu.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik won altijd want ik heb 10i31091 letters
Dat betekend niet dat je altijd wint want als je teveel cijfers overhoudt, kom je weer onderaan terechtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik won altijd want ik heb 10i31091 letters
Wij hadden iets anders. Maar is te lang geleden. Ook iets met het aantal letters dat overeen komt met elkaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat je altijd wint want als je teveel cijfers overhoudt, kom je weer onderaan terecht
Idem dito.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wij hadden iets anders. Maar is te lang geleden. Ook iets met het aantal letters dat overeen komt met elkaar.
Nee.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:54 schreef Japsnars het volgende:
Bij ons moest je zo tellen van het aantal L I E F D Equote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wij hadden iets anders. Maar is te lang geleden. Ook iets met het aantal letters dat overeen komt met elkaar.
Link?quote:
dat je dat nog weetquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij ons moest je zo tellen van het aantal L I E F D E
Dan krijg je bijvoorbeeld
014214
En dan tel je steeds naastgelegen nummers bij elkaar op:
15635
61198
Etc.
Ja, het eerste en laatste cijfer tegen elkaar wegstrepen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
014214
15635
61198
Etc.
Wij hadden zo:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
014214
15635
61198
Etc.
7 jaar terug voor mij maar ik kwam dus laatst zo'n kladblok tegen met al die shitquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
dat je dat nog weet10 jaar geleden voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |