quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
JE HAD AL 2 PENISSEN GEHAD EN ZIJ WEET AMPER HOE DE VOORDEUR OPEN GAAT! DOE ER WAT AAN!
Jij komt zo ook niet buiten de deur.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:35 schreef wolvendagen het volgende:
"omdat ik niet van mn moeder alleen naar rotterdam ga"
1. je bent godverdomme met mij.
2. het is nog kankerlicht.
3. daarnet moest je nog naar je buren.
4. WTF ZO KOM JE NOOIT DE DEUR UIT JE BENT FUCKING 15, TOEN LIEP IK AL HALFAANGESCHOTEN DAAR
Dat is ook de bedoeling. Zelfvertrouwen uitstralen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar dat sms'je gaat er wel heel erg van uit dat ze ja zegt. (Met, of als jij suggesties hebt)
Ze is toch ook niet iemand bij wie je zomaar in het broekje kon? Dat kun je dus sowieso wel vergeten in het begin.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:37 schreef Japsnars het volgende:
Na gisteravond heb ik ook zoiets van waarom zou ze niet willen. Het was gewoon gezellig en het is niet dat ik alleen in haar broekje wil
De eerste 2 maand sowieso.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze is toch ook niet iemand bij wie je zomaar in het broekje kon? Dat kun je dus sowieso wel vergeten in het begin.
En dan gezellig bij mij binnen zitten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jij komt alleen buiten de deur als je de trein naar Chai moet hebben.
[/backup]
Jaja, de meisjes die niet willen dat je in hun broekje kan zijn het makkelijste van allemaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze is toch ook niet iemand bij wie je zomaar in het broekje kon? Dat kun je dus sowieso wel vergeten in het begin.
Die andere man weet niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling. Zelfvertrouwen uitstralen.
Ik kom ook buiten als ik naar huis ga nadat ik je vriendin heb geneukt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jij komt alleen buiten de deur als je de trein naar Chai moet hebben.
[/backup]
Beter, ik durf alleen via radiosignalen contact te leggen met andere mensen. Oeh, ik krijg al kriebels als het woord mensen zeg.quote:
Dat is dan ook niet wat ik op dit moment wilquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |