doe maar, zelfs met de tips weet ik het niet (zonder te googlen dan)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:45 schreef NutKees het volgende:
Ik heb er nog een klaar staan die ik vroegah he-le-maal kapot gespeeld heb. Posten (om de vaart erin te houden)?
AULUHULAUHLAUH GET DOWN NAOquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:33 schreef NutKees het volgende:
Ik dacht eerst Rick Dangerous maar dit is Total Recall
of niet?
WRONGquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:29 schreef Salamando het volgende:
geen idee waarom maar het schreeuwt Final Fantasy
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:10 schreef xibalba het volgende:
James Bond spelletje.....
Veuls te makkelijk flosje!quote:
Nope, niet Gauntlet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:17 schreef Cluijt het volgende:
Iets van Gauntlet?
Hij bedoelt dat het niet de versie uit 1985 isquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:28 schreef Cluijt het volgende:
[..]
Nope, gewoon de oude versie nog...
Het is inderdaad Blade Runner
Nee, maar de naam Blade Runner is toch goedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het niet de versie uit 1985 is
Tja, mijnes was eerstquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Welke van de 2 moeten we nu oplossen?
En tvp hoeft niet meer
Correctquote:
Geen idee, misschien meer geluk bij deze:quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:14 schreef Salamando het volgende:
waarom ben ik godverdegodver elke keer een minuut te laat
ik heb een korte termijn geheugen johquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Raad de game #3
Het is Cosmo's Cosmic Adventure
NBA Jam!quote:
Yupquote:
quote:
Was me ook een partij zoeken, herkende het wel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:23 schreef Cluijt het volgende:
[..]
Zat trouwens te denken XGRA huh? Maar dat is de afkorting natuurlijk
Extreme G Racing Association
Kloptquote:
quote:
dat is volgens mij goed trouwensquote:
Ik heb dit spel slechts 2 maal gespeeld... Lang geleden ooit eens...quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik het spel kut vond, maar de tussenfilmpjes zo tof dat ik toch maar doorspeelde
Dan ben ik heel benieuwd wat het wel is, want het is overduidelijk Metal Gear op de NES.quote:
Correct... Het was niet zo'n moeilijke met die typische interfacequote:Op woensdag 7 juli 2010 13:37 schreef xibalba het volgende:
Snake's Revenge?
Megarace?quote:
quote:
Nee, wel zelfde soort settingquote:
Nee, ME is stuk nieuwer en ook stuk beter.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:26 schreef Cluijt het volgende:
Was Deus Ex niet first person?
Mass Effect denk ik
Gaat echt slecht met je Ross, je kan beter snel ander werk zoeken.quote:
Jaaaaaaaaaquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik weet de game, denk ik. Maar ik ben de naam kwijt.
edit:
SUPAPLEX
Een beetje baas wel ja.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:56 schreef SpankmasterC het volgende:
daar heb je toch geen bestandsnaam voor nodig, dat zie je toch gewoon direct?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:12 schreef SolidArt het volgende:
Da's een ouwe!
Jack the nipper of zoiets??
Je mag posten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:44 schreef Schroevendraaier het volgende:
Quake, de alleroudste
Wat heb ik toch genoten van dit spel als klein kind (met cheats aan dan, anders was ik kansloos)
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Fruitie, jewaids
En is dat Big Red Racing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Fruitie, jewaids
En is dat Big Red Racing?
quake1quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Heul makkelijker:
[ afbeelding ]
OEGABOEGA
Die by the swordquote:
Was dit niet Myth_ Soulblighter?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:26 schreef Necrodeath het volgende:
Het blijft er belachelijk uit zien die gamehoe kun je dat nou ooit winnen...
Ach ja, volgende dan maar:
[ afbeelding ]
Myth 2 Soulblighter was het iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Was dit niet Myth_ Soulblighter?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:29 schreef SuperFruitig het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAT
PROJECT IGI
Daar zat ik vanmiddag ook al aan te denken! Zeker toen je deze pic zag:
Raad de Game #4!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Was dit niet Myth_ Soulblighter?
AHA!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Is dat die game uit 1994 waar bij iedere dode zo'n stem "CASUALTY" zei?
Ik weet niet meer welke game het was maar het was ook zo'n hack n slash.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]haha je bent viiiieeesss Fruitie! Ik moest er eigenlijk aan denken door Delta Force, niet TImeshit....
GMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okay even een goeie bedenken
Dat is het enige wat ik me er nog van kan herinnerenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef Necrodeath het volgende:
Ik kan me dat 'Casualty' helemaal niet meer herinneren
naast de meest geniale games is daar ook de grootste meuk voor uitgekomen, valt dit in de laatste categorie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een supersimpele om de dag te beginnen dan maar?
Please sir. When moon? When Mustang?
uiteraard, bazengamequote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Legend of the Mystical Ninja (of Ganbare Goemon in Japan)
Nee ik zat gewoon Paro te jennen. De kerel weet bijna allesquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:11 schreef Cluijt het volgende:___
Misschien in #5 een nieuwe regel instellen? Dat de exacte titel gegeven moet worden?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:20 schreef Solique het volgende:
Dat is TimeSplitters
Edit: Meer refreshen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |