Ik doe het draadje van mijn in-ears in een paperclip, knoopje erin en dan aan de bovenkant van mijn t-shirt klemmen. Als ze uit mijn oren vallen, dan vallen ze tenminste niet ver en krijg je ze zonder al et veel hannessen terug; Doordat het draadje hierdoor minder beweegt vallen ze er trouwens ook al minder uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:13 schreef pdiscs het volgende:
Gisteren met Evy begonnen. Het lullige is, dat mijn iPod oortjes steeds uit mijn oren vallen. Hebben jullie nog tips voor andere oorjtes?
die rooie kop heb ik altijd met sporten gehad, denk serieus dat dat soms gewoon bij een mens hoort. Ik adem namelijk helemaal niet te snel meer tegenwoordig (voor mijn gevoel dan) en vroeger als kind had ik t ook al..quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef Skv het volgende:
Remedie tegen een rooie kop is héél rustig blijven ademen! Probeer tijdens het hele lopen de hele tijd een heel rustig tempo qua ademen aan te houden. Als je merkt dat je sneller gaat ademen, wat rustiger gaan lopen. Op den duur krijg je toch een betere conditie en kan je met dezelfde rustige ademhaling langer en sneller lopen. Die rooie kop krijg je doordat je te rap gaat ademen en daardoor extra inspanning moet doen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:32 schreef pdiscs het volgende:
Verder heb ik op mijn fiets een "fietscomputer" die de snelheid en de afstand aangeeft. Bestaat dit ook voor hardlopen en zo ja, hoe werkt dit dan (GPS?)?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:32 schreef pdiscs het volgende:
Mijn vriendin had nog een goede tip tegen het uitvallen van de oortjes van de ipod: leukeplast. De wielrenners in de tour plakken ook zo de oortjes vast. Werkt prima.
Niet in blijven hangenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:37 schreef sproetjes het volgende:
ik hoop echt dat ik snel van mn blessure af benmis het rennen echt heel erg
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:43 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Niet in blijven hangen. Ik ben 2 jaar terug met football keihard neergehaald, mocht 3 weken mn been niet bewegen en daarna wat revalidatie enzo gehad. Sinds dien nooit meer echt gaan sporten maar het is echt chill dat ik het nu eindelijk weer op pak
.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:46 schreef sproetjes het volgende:
[..]
kan sowieso nietben sportinstructrice op een sportschool haha sporten is nog minimaal een half jaar mijn leven en inkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |