en weer terug! Onderweg bleek het minder hard te waaien dan ik van tevorne had ingeschat.......warm dat het was!
15 andere hardlopers zien lopen, kortom, iedereen was erop uit vanavond!
heb les 26 + eerste 10 minuten les 27 gelopen. Had een leuk rondje, maar wederom erg groot. wel een stukje wat ik volgende keer niet meer ga lopen ivm veel vliegjes. jammer, want het is een lekker stukje langs een meertje......maar ja, ook wat bosjes en boompjes -> vliegjes/mugjes/beestjes....
ga voorlopig hartslagmeter ff niet meer aanzetten. hartactie was erg hoog (>180), ondanks dat ik rustig kon ademhalen en niet heel hard loop. van de week duurde het eeuwen alvorens ik hardlopend een gewoon lopende man had ingehaald. dus, mijn tempo is niet al te hoog. maar word een beetje depri door de getallen op de hartslagmeter. zou het overigens kunnen dat door menstruatie de hartactie ook iets stijgt? ik weet dat het hb kan dalen tijdens menstruatie, vaak moet je hart dan ook iets harder pompen om je lichaam van zuurstof te voorzien (aangezien zuurstof aan de hb hecht om het even plat te zeggen). iemand die het antwoord weet?
zaterdag gaat het lopen hem niet worden, zondagochtend/avond dus maar weer! moet wel zeggen, heb niet meer halverwege de lange stukken dat ik denk 'hoe lang moet ik nog alvorens ik mag stoppen?'. Ik had een paar weken geleden het idee dat ik echt halverwege een soort van verzuurde en dat maakte het elke keer erg zwaar.......nu heb ik dat gevoel niet. zondag les 27 en dan ben ik klaar met Evy

!!! nooit gedacht dat ik het zou halen. maar eens meer info gaan zoeken over die opbouw met renate wennemars, kijken of ik het het geld waard vind. anders was er volgens mij ook nog zo'n andere versie, met leontien van moorsel en gianni romme dacht ik........kortom, ik moet me gewoon eens gaan oriënteren. als ik niets anders heb, dan door met evy2, staat namelijk al wel op de computer.
[ Bericht 0% gewijzigd door Danseresje84 op 15-07-2010 22:49:47 ]