standaard in huisquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:17 schreef wolferl het volgende:
[..]
Anders had ie hier wel mogen kijken, heb altijd Halal Hapjes.
Na maandag lijkt mij netjes. Tenminste, ligt ook aan wanneer de huldiging is. Als dinsdag de huldiging is na dinsdag.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:23 schreef frensje het volgende:
wat gaat eigenlijk de procedure hiervoor worden als we kampioen wordenis natuurlijk totaal nieuw?
bijv. kerstversieringen na 3 Koningen opruimen
dus wanneer de oranje-spullen opruimen?
na aankomst schiphol, huldiging of grachtenvaart?
zo snel al?? mogen we er niet langer van genietenquote:
Da's wel een beetje dubbelop he.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Nederland wereldkampioen wordt hebben we een nationale vrije dag en heb ik een forse loonsverhoging.²
Dan laat jij het een week hangenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:24 schreef frensje het volgende:
[..]
zo snel al?? mogen we er niet langer van genieten
Dan al?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Na maandag lijkt mij netjes. Tenminste, ligt ook aan wanneer de huldiging is. Als dinsdag de huldiging is na dinsdag.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat doelpunt van Gio is toch de goal van het toernooi.²
In '88 was de huldiging 24 uur na de finalewedstrijd. Dat was dan wel in een buurland. Maar ik denk dat huldigingen in deze tijden meer tijd aan organisatie vergen, Al kunnen ze er natuurlijk alvast mee beginnen.quote:
Nog niet gezienquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er al gifjes van de uitbundig juichende Johan?
Welnee man, ronduit de slechtste.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
In principe was dit de beste wedstrijd tot nu toe voor Oranje.²
net binnengekomen? uhm ja dus zie net je post pasquote:
Nou, ik heb voor het eerst echt combinatievoetbal gezien.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Welnee man, ronduit de slechtste.
Ik heb vooral een team gezien waarin nu echt iedereen onder zijn kunnen speelde.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, ik heb voor het eerst echt combinatievoetbal gezien.²
Voor de Bommel vond ik vandaag veel minder.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb vooral een team gezien waarin nu echt iedereen onder zijn kunnen speelde.
Jack zei gisteren al dat de rondvaart dinsdag is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In '88 was de huldiging 24 uur na de finalewedstrijd. Dat was dan wel in een buurland. Maar ik denk dat huldigingen in deze tijden meer tijd aan organisatie vergen, Al kunnen ze er natuurlijk alvast mee beginnen.
Ik zapte net in de reclame naar Jack. Zat 'ie met Sneijder op schoot. Dat is dan topjournalistiek.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jack zei gisteren al dat de rondvaart dinsdag is.
omgquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zapte net in de reclame naar Jack. Zat 'ie met Sneijder op schoot. Dat is dan topjournalistiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |