delen door 7. is 40 euro de man voor 3 dagen/2 nachten. Valt toch meequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt me een beetje behoorlijk veel
15¤ p.p.p.d?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zat zelf te denken aan massa-voer en dat we voor 100 ekkies wel klaar zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
delen door 7. is 40 euro de man voor 3 dagen/2 nachten. Valt toch mee
ik reken 2 kratten bier per persoon over die 3 dagen en dan nog een beetje voedselquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor 20¤ heb je 2 pannen macaroni voor 7 man voor 2 dagenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zat zelf te denken aan massa-voer en dat we voor 100 ekkies wel klaar zijn
Ja, ik drink geen bierquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:49 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik reken 2 kratten bier per persoon over die 3 dagen en dan nog een beetje voedsel
Klote is dat ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Fuck man ik moet nog een punt terug krijgen en ik heb mijn P alleen dat wijf is op vakantie
Ja en ze zijn zo fucking sloom met punten invoeren bij ons jongen. Echt, zo'n punt dat ik al in februari heb gekregen hebben ze nu pas gemuteerd naar het systeem.quote:
mwoah als je nog 2 dagen erbij uitgaat is het inderdaad iets teveel van het goede maar als je gewoon thuisblijft valt dat wel meequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik drink geen bieren 48 flesjes bier pp in 3 dagen? kenker toch op man
Onze vriendengroep drinkt sowieso weinig bier, dus jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:52 schreef RoBro het volgende:
[..]
mwoah als je nog 2 dagen erbij uitgaat is het inderdaad iets teveel van het goede maar als je gewoon thuisblijft valt dat wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |