quote:
Heb wel vaker leuke ingevingen. Ik zei vandeweek al: zul je zien, ze staan in de finale tegen DLquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb wel vaker leuke ingevingen. Ik zei vandeweek al: zul je zien, ze staan in de finale tegen DL
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:12 schreef nokwanda het volgende:
Maar goed... maar even de rest van de wedstrijd afwachten
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
die oefentoets is echt om te janken zo slecht opgesteld, er wordt verwezen naar tekeningen die er niet zijn, moeilijkere vragen zijn zo warrig geformuleerd dat er pas na veel lezen iets zinnigs uit te halen is, en de makkelijke vragen zijn zo debiel geformuleerd...
ik hoop dat het examen beter in elkaar zit, want dit is echt bagger
Ik riep het niet voor nietsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:12 schreef nokwanda het volgende:
Maar goed... maar even de rest van de wedstrijd afwachten
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
De commentator zal ook nog wel even geslikt hebben, die al drie keer geroepen had dat we in de finale stonden![]()
Het was echt géén makkie. Pfieuw!
En ik weet nu al niet hoe ik de zenuwen de baas ga kunnen bij de finale
Wat staat daar?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
Duitsland is ook nogal overtuigd!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:
OMG, wij hebben echt zitten SCHREEUWEN hier, mn vader moeder en ik.
En ik kreeg bij elke goal van NL 50 euro naar mn kop gesmeten van een hele blije papa
Wat een spanning, wat een sensatie, wat een stress, maar wat gaaf zeg
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]Bijna net zo lucratief als voor de spelers zelf
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens echt vanaf 93 minuten FLUIT AAAAAAAAAAAAF staan te gillen midden in de kamer![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat staat daar?Dat ze Nederland rauw lusten ofzo?
![]()
Ik moest gelijk denken aan de reclame voor Hertog roomijs, met de dansende koeien. Die kunnen ze nu vervangen door dit beeld van Maximaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Prins Pils en Max , wat zaten ze daar leuk tussen die saaierds
Hier is trouwens wel echt de hel los buiten nu!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Prins Pils en Max , wat zaten ze daar leuk tussen die saaierds
Hier is trouwens wel echt de hel los buiten nu!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]Wat ben je toch ook een tobbert soms, he!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan de reclame voor Hertog roomijs, met de dansende koeien. Die kunnen ze nu vervangen door dit beeld van Maxima
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef nokwanda het volgende:
Nou meizjes. Ik ga zo pitten en morgen weer an der Arbeit
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Greys, ik had dat in mn uppie ook gedaan hoor
En dan had ik ook harder zitten vloeken want nu slikte ik toch wel veel kutten en zo in
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Ja he, jij was ook doorgeslagen in je uppie als een wild krijsend wief![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
En heer G maar smsen tussen al die Duitserts vandaan op dat Hamburgse plein
Ze waren voor Oranje, maar na afloop liepen ze toch te sputteren dat ze toch Nederland liever uitgeschakeld hadden gezien stiekem
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
godver ik ga me steeds beroerder voelen over de toets van morgen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
Voor een harmonisch trilling geldt voor de plaatsfunctie het volgende:
Y(t)=5,0.sin(6 t) (in cm)
18. Wat is de beginfasehoek?
a. 0
b. 1
c. 2
d. het juiste antwoord staat er niet bij
in het hele fucking natuurkunde boek staat hier niets over, niets over trillingen, helemaal niets!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Haha Greys, eindelijk!
Heb je al een eigen vuvuzela?
Ik wil dr een hahaha...
ja, er is er maar 1, de leraar die die toets heeft gemaakt is gewoon een incapabele kneusquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je wel de goede proeftest dan?
Omdat de tekeningen er ook al niet bij zaten?
Ah, okequote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook! In mijn uppie, da's nóg erger en triester![]()
![]()
[..]
'Gefeliciteerd! We zien jullie zondag!'
Dus ze gaan er van uit dat ze morgen winnen.
(En dat doen ze ook wel)
http://www.scholieren.com/werkstukken/9364quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
Voor een harmonisch trilling geldt voor de plaatsfunctie het volgende:
Y(t)=5,0.sin(6 t) (in cm)
18. Wat is de beginfasehoek?
a. 0
b. 1
c. 2
in het hele fucking natuurkunde boek staat hier niets over, niets over trillingen, helemaal niets!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:54 schreef Ml-etje het volgende:
Het antwoord is overigens 0 Zwabber maar ik zit me even te bedenken waarom.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet je het antwoord dan?
Als je niet weet hoe ze er aan komen bedoel ik?
t = 0, als je 0 invult in een formule met alleen maar vermenigvuldiging, is het antwoord altijd 0quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:54 schreef Ml-etje het volgende:
Het antwoord is overigens 0 Zwabber maar ik zit me even te bedenken waarom.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
om de beginfasehoek te vinden moet je voor t = 0 invullen, en dan krijg ja natuurlijk 0
ik had al op wikipedia gekeken, maar er zitten nog twee vragen bij die ik niet snap
deze:
19. Wat is de frequentie van deze trilling?
a. 4
b. 3
c. 2
d. 1
20. Bereken de uitwijking van deze trilling op tijdstip t=0,2 seconde
a. 0,033 cm b. -0,294 cm c. 2,5 cm
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
t = 0, als je 0 invult in een formule met alleen maar vermenigvuldiging, is het antwoord altijd 0
ja, en 0 klopt ook, maar als ik niet weer hoe ik zelf bij die antwoorden kom heb ik er nog niet veel aanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
Zwabber heb je wel de antwoorden van die toets?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en 0 klopt ook, maar als ik niet weer hoe ik zelf bij die antwoorden kom heb ik er nog niet veel aan
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga de functie plotten in m'n gr, dan kan ik wel de frequentie wel herleiden door het aantal hele golven te tellen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
Grmmppff kan me de formule om frequentie te berekenen niet voor de geest halen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
ja, maar de trillingstijd wordt dus niet gegeven
de frequentie zou volgens het antwoordenblad "3" moeten zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je die niet afleiden adhv de 1e formule?
Y(t) = 5,0.sin (6nt)
?
dank jequote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:16 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, ik kan je dr echt niet mee helpen, ik raak al in paniek als ik dr naar kijk
Heeeeeeeeeel veel succes morgen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de frequentie zou volgens het antwoordenblad "3" moeten zijn
maar dat is niet wat ik er uit krijg...
Goed en heel veel succes!quote:
Hier dus net zo hé!quote:
Jammer.....dat het geen 5 doelpunten werden dan.....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:
OMG, wij hebben echt zitten SCHREEUWEN hier, mn vader moeder en ik.
En ik kreeg bij elke goal van NL 50 euro naar mn kop gesmeten van een hele blije papa
Wat een spanning, wat een sensatie, wat een stress, maar wat gaaf zeg
Lieve Zwab, ik kan je hier ook niet mee helpen, kreeg vroeger van m'n wiskundeleraar het advies een tekening te maken, zodat hij me een 5 of 6 kon gevenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:16 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, ik kan je dr echt niet mee helpen, ik raak al in paniek als ik dr naar kijk
Heeeeeeeeeel veel succes morgen
een vergelijking met een verschuiving in de beginfasehoek ziet eruit als y(t) = a sin ( bt + c ) , waarbij c de verschuiving is op t=0.quote:Y(t)=5,0.sin(6 t) (in cm)
y = 5 . sin(0,2 . 6 . pi ) = 5 . sin 1,2 pi = 5 . -0,587 = -2,935. Ik zou b zeggenquote:Bereken de uitwijking van deze trilling op tijdstip t=0,2 seconde
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:29 schreef Barbaaf het volgende:
HOOOLLLAANNNDDD![]()
(weer thuis
)
[..]
een vergelijking met een verschuiving in de beginfasehoek ziet eruit als y(t) = a sin ( bt + c ) , waarbij c de verschuiving is op t=0.
nu naar de rest kijken
hij gaf ook geen tijdseenheid weer, er staat echt "3"quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:39 schreef Barbaaf het volgende:
De frequentie: als je ervan uitgaat dat t in pi radialen gaat, heeft een vergelijking met y = sin t een frequentie van 0,5 , immers een volle cirkel is 2 pi radialen. sin(xt) heeft een frequentie van x/2 (hoe hoger x, hoe sneller de cirkel voltooid is) dus in het voorbeeld is de frequentie 3.
[..]
y = 5 . sin(0,2 . 6 . pi ) = 5 . sin 1,2 pi = 5 . -0,587 = -2,935. Ik zou b zeggen
bold je moet dus wel weten welke eenheid t heeft voordat je de frequentie kan berekenen.
Voetbalgeneuzel weer voorbijquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:39 schreef Barbaaf het volgende:
De frequentie: als je ervan uitgaat dat t in pi radialen gaat, heeft een vergelijking met y = sin t een frequentie van 0,5 , immers een volle cirkel is 2 pi radialen. sin(xt) heeft een frequentie van x/2 (hoe hoger x, hoe sneller de cirkel voltooid is) dus in het voorbeeld is de frequentie 3.
[..]
y = 5 . sin(0,2 . 6 . pi ) = 5 . sin 1,2 pi = 5 . -0,587 = -2,935. Ik zou b zeggen
bold je moet dus wel weten welke eenheid t heeft voordat je de frequentie kan berekenen.
Als er "6" in de factor staat en verder niets aangegeven is, is 3 de beste gokquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
oeps, even een denkfoutje, maar ik denk inderdaad dat het in radialen gaat
Succes, niet te veel doordenken en aantekeningen maken voor iedere vraag waarvan je denkt dat dat meerdere interpretaties mogelijk zijn. Als je 't niet haalt, proberen een mondelinge her te krijgen, dan kom je er zeker door. Goede vragen stellen over de vragen is meer waard dan de goede antwoorden oplepelenquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:13 schreef DeZwabber het volgende:
met een beetje last minute sleutelen, en morgen de boel even nalezen, kijk ik er iets positiever tegen aan
alhoewel ik nog steeds erg zenuwachtig ben![]()
dank
ah, kijk, dat zijn goeie feestjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:41 schreef Lau. het volgende:
Hallelujah, wat een wedstrijd en wat een feest in het centrum zeg!![]()
![]()
![]()
M'n voeten doen verschrikkelijk veel pijn, m'n haar plakt van het bier, en baco en weet ik veel wat nog meer voor troep en van m'n stem is helemaal niks meer over!
Ik ga even m'n hondje eruit laten, en dan maar eens gauw m'n oogjes sluiten!
dankjequote:Heel veel succes morgen ZwabGaat heulemaal goedkomen vind ik.
ik heb nog 3x overheen gelezen, en ik denk dat ik het nu helemaal 100% snapquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als er "6" in de factor staat en verder niets aangegeven is, is 3 de beste gok
Slapen ging hier ook nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan nu ECHT niet zo hop mn bed in en slapen hoor.
Adrenaline
Slaap ze Nok!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
En heer G maar smsen tussen al die Duitserts vandaan op dat Hamburgse plein
Ze waren voor Oranje, maar na afloop liepen ze toch te sputteren dat ze toch Nederland liever uitgeschakeld hadden gezien stiekem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |