Commentaarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
Wauw Q!
Goed gedaan zeg!
Mooi ook die DOF (zo heet dat toch, dat de achtergrond, dat groene, wazig is).
Ik heb alleen met mijn leken-oog het idee dat het scherptepunt nét iets te laag ligt, op de puppeltjes op de witte bloem en de pootjes. Ik had bv liever het grote oog en de haartjes op zijn rug scherper gezien. Maar da's ook wel kwestie van smaak denk ik.
(Dát en ik wilde gewoon iets meer zeggen dan alleen maar WAUW!Maar ik vind het echt een geweldige 1e poging, ik doe het je niet na!)
ff proberen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Kun je m niet wat ruimer croppen met de bloem iets meer dr bij nog?
Ik vind hem wel tof hoor!
En thnx!
Baloe had toch eerst geen vleugels?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:47 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
1ste test. Komt u maar met uw commentaaaar!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Kun je m niet wat ruimer croppen met de bloem iets meer dr bij nog?
Ik vind hem wel tof hoor!
En thnx!
Exif.. ja ik heb niks veranderd. Alleen gecropt en zulks. Geen data verwijderd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Baloe had toch eerst geen vleugels?![]()
leuke foto, heb je de exif er in laten zitten?
oh, en ehh, schiet je al met RAW's?
Geen macro lens. 18-55 objectief erbij.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Heb je een macro lens dr bij dan eigenlijk?
Anders zou ik me eerst es gewoon op meer geschikte dingen voor de lens focussen!
leukquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:06 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de dijk, met statief.
waar haal ik die en wat kosten ze?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
oh enne,
[ afbeelding ]
*misschien is hij een beetje oversaturated, I blame kleurenblindheid
Q!, haal een uv-filter voor je lens, is beter voor je lens en is ook een stukje bescherming![]()
*moet ik zelf ook nog steeds doen
en die gaat waar?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
uv-filters kosten de wereld niet, dus is het minder erg als er iets op je filter komt dan op je lens
52mm uv filters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |