Huidskleur netpanty zonder kruis.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Papillon is duur maar heb echt goeie nodig voor optredens/trainingen enzo en je doet er dan ook wel langer mij. Mijn schoenen waren ook ¤ 90,- en een huidskleur netpanty is ¤ 40,- maar gelukkig is die niet na 1x stuk, en zonder kruis of elastiek. alleen hij zit zó strak dat je je net een rollade voelt erin. na het dansen ook pittiger om uit te trekken en dan heb je mooi allemaal netjes op je been
"wie mooi wil zijn moet pijn lijden"
nee juist niet. een netpanty moet niet opvallen, behalve bij bepaalde entertainment opdrachten waarbij je een zwarte aantrekt. danseressen dragen het om oneffenheden te verhullenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:30 schreef Sunnythesun het volgende:
FF, wat is de functie van een huidskleur netpanty? Ik dacht dat dat net juist zichtbaar moest zijn, daar gaat het om bij die dingen, toch??
Ja, ik ben 1,74 ongeveer.. jij iets langer toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het is ook net 42 hoor, en niet alle modellen. Maar bij miss Etam gaat het goed, want die snappen mijn figuur![]()
Wel typisch eigenlijk, want die laatste 14 kilo zit volgens mij voor 70% op mijn bovenbenen, dus dat zou m'n maat wel flink moeten beïnvloeden. Maar als ik nu nog 44 aan doe, dan heb ik veel te veel over bij m'n middel, dus dat werkt ook niet meer.
we waren ook ongeveer even lang toch?
Ik dacht dat jullie dan een gladde huidskleurige droegen, om te verhullen.. die onzichtbare ruitjes die deuken lijken me niet zo handig eerlijk gezegd.. nahja, ik denk dat ik het gewoon niet helemaal snap allemaalquote:Op maandag 5 juli 2010 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
haha
[..]
nee juist niet. een netpanty moet niet opvallen, behalve bij bepaalde entertainment opdrachten waarbij je een zwarte aantrekt. danseressen dragen het om oneffenheden te verhullen
jes rollade/worstje... hoe je je erin voeltquote:Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef LieLie het volgende:
Als je het over een netpanty hebt, heb je het toch over zo'n rollade-ding?
1 of 2 cmquote:Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik ben 1,74 ongeveer.. jij iets langer toch?
Maar goed, hier ook net 42 en afhankelijk van merk/model ja. Maar bij mij zit het bij mijn benen meestal juist wat ruimer en om mijn middel is het nog wat krapper. Maar ben wel heeeeel veel buik kwijt geraakt! En veel bil, dat werkt mij vooral tegen.. die dikke billen![]()
Maar goed, model en bouw maken ook veel uit ja. Ik vind dat zo grappig omdat ik redelijk goed vergelijkingsmateriaal heb gevonden in jou omdat je ongeveer het zelfde model hebt en ongeveer even lang bent![]()
Je leeft maar 1x.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:36 schreef FutureFairytale het volgende:
doe ik goed!![]()
ik zou om half 10 naar bed gaan maar het huiskamer dansen ging zo lekker dat ik 1,5 uur doorging en daarna nog werd gebeld door dansbaas die een half uur aan het lullen was. en nu is het 23.30u..
hehe iedereen draagt het eigenlijk. heb nooit uitgebreid naar alle redenen gevraagd maar zullen vast goeie zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 23:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie dan een gladde huidskleurige droegen, om te verhullen.. die onzichtbare ruitjes die deuken lijken me niet zo handig eerlijk gezegd.. nahja, ik denk dat ik het gewoon niet helemaal snap allemaal
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef LieLie het volgende:
1 of 2 cmMijn probleemgebied is echt bij m'n bovenbenen. we noemen ze hier [familienaam]billen
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier ook olifantenbenen als bovenbenen en dan wel een taille. Broeken zitten daar altijd te los en rond mijn bovenbenen passen ze amper
Ja, jij bent van boven volgens mij iets tengerder gebleven ondanks het aankomen (als ik jou foto's zo bekijkquote:Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
1 of 2 cmMijn probleemgebied is echt bij m'n bovenbenen. we noemen ze hier [familienaam]billen
ja ok maar eigenlijk wilde ik meer slapen want gister weinig en morgen voetbal kijken in A'dam (Rembrandtplein), maar dan sla ik dat maar over denk.quote:
Boven ook wel flink hoor. Al had ik dat niet zo door (of wilde ik dat niet?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, jij bent van boven volgens mij iets tengerder gebleven ondanks het aankomen (als ik jou foto's zo bekijk) ik ben meer iets gelijkmatiger gegroeid als in beneden een maat, dan boven ook een maat, maar er bleef 1 maat verschil in zitten, dat dan weer wel
Nee, gáán, lééf, en als je moe of kapot bent, pijn hebt of een kater, dan voel je dat je leeftquote:Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ja ok maar eigenlijk wilde ik meer slapen want gister weinig en morgen voetbal kijken in A'dam (Rembrandtplein), maar dan sla ik dat maar over denk.
Ik idd ooit ook S, maar nu was het toch echt L hoor! Puur door buik en iets dikkere armen. (en het feit dat je met iets meer kilo's niet te strakke t-shirts moet gaan dragen! dat kon echt niet meer bij me.. inmiddels kan alles al weer een stukkie strakkerquote:Op maandag 5 juli 2010 23:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Boven ook wel flink hoor. Al had ik dat niet zo door (of wilde ik dat niet?)
Toen ik 68 woog, droeg ik shirtjes van de H&M in maat S en vaak XS. Nu M volgens mij.
Maar mijn taille is wel het laatste dat ten onder gaat idd, en ook het eerste dat terug is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |