abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83704531
  maandag 5 juli 2010 @ 23:33:40 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83704553
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:

Papillon is duur maar heb echt goeie nodig voor optredens/trainingen enzo en je doet er dan ook wel langer mij. Mijn schoenen waren ook ¤ 90,- en een huidskleur netpanty is ¤ 40,- maar gelukkig is die niet na 1x stuk, en zonder kruis of elastiek. alleen hij zit zó strak dat je je net een rollade voelt erin. na het dansen ook pittiger om uit te trekken en dan heb je mooi allemaal netjes op je been

"wie mooi wil zijn moet pijn lijden"
Huidskleur netpanty zonder kruis.
oeps daar ging mijn dirty mind.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_83704588
haha
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:30 schreef Sunnythesun het volgende:
FF, wat is de functie van een huidskleur netpanty? Ik dacht dat dat net juist zichtbaar moest zijn, daar gaat het om bij die dingen, toch??
nee juist niet. een netpanty moet niet opvallen, behalve bij bepaalde entertainment opdrachten waarbij je een zwarte aantrekt. danseressen dragen het om oneffenheden te verhullen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_83704615
Als je het over een netpanty hebt, heb je het toch over zo'n rollade-ding?
pi_83704633
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:31 schreef LieLie het volgende:

[..]

Het is ook net 42 hoor, en niet alle modellen. Maar bij miss Etam gaat het goed, want die snappen mijn figuur
Wel typisch eigenlijk, want die laatste 14 kilo zit volgens mij voor 70% op mijn bovenbenen, dus dat zou m'n maat wel flink moeten beïnvloeden. Maar als ik nu nog 44 aan doe, dan heb ik veel te veel over bij m'n middel, dus dat werkt ook niet meer.

we waren ook ongeveer even lang toch?
Ja, ik ben 1,74 ongeveer.. jij iets langer toch?
Maar goed, hier ook net 42 en afhankelijk van merk/model ja. Maar bij mij zit het bij mijn benen meestal juist wat ruimer en om mijn middel is het nog wat krapper. Maar ben wel heeeeel veel buik kwijt geraakt! En veel bil, dat werkt mij vooral tegen.. die dikke billen
Maar goed, model en bouw maken ook veel uit ja. Ik vind dat zo grappig omdat ik redelijk goed vergelijkingsmateriaal heb gevonden in jou omdat je ongeveer het zelfde model hebt en ongeveer even lang bent
pi_83704666
doe ik goed!

ik zou om half 10 naar bed gaan maar het huiskamer dansen ging zo lekker dat ik 1,5 uur doorging en daarna nog werd gebeld door dansbaas die een half uur aan het lullen was. en nu is het 23.30u..
pi_83704670
Eigenlijk had de TT gewoon 'met de kip in het zand' moeten zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83704675
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
haha
[..]

nee juist niet. een netpanty moet niet opvallen, behalve bij bepaalde entertainment opdrachten waarbij je een zwarte aantrekt. danseressen dragen het om oneffenheden te verhullen
Ik dacht dat jullie dan een gladde huidskleurige droegen, om te verhullen.. die onzichtbare ruitjes die deuken lijken me niet zo handig eerlijk gezegd.. nahja, ik denk dat ik het gewoon niet helemaal snap allemaal
pi_83704683
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef LieLie het volgende:
Als je het over een netpanty hebt, heb je het toch over zo'n rollade-ding?
jes rollade/worstje... hoe je je erin voelt
pi_83704684
Nog even over die maten (zijn we het al zat mensen?) dat is idd typisch qua gewicht als je het onderling vergelijkt.
Ik ben vrij lang en brede schouders & heupen. Dus maatje 42 had ik toen ik 9 was. Ik had daarna al snel een redelijke 44 & D90 t/m 1983

Met teruglezen zie ik dat sun die dikke billen heeft. Die wil ik Ik heb ze breed, maar plat.
En ik wil ook nog smalle schouders en kleine tieten. Dan lijk je ook meteen slank volgens mij
Nou ja, het is nooit goed, maar toch al een stuk beter dan vroegah
pi_83704687
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, ik ben 1,74 ongeveer.. jij iets langer toch?
Maar goed, hier ook net 42 en afhankelijk van merk/model ja. Maar bij mij zit het bij mijn benen meestal juist wat ruimer en om mijn middel is het nog wat krapper. Maar ben wel heeeeel veel buik kwijt geraakt! En veel bil, dat werkt mij vooral tegen.. die dikke billen
Maar goed, model en bouw maken ook veel uit ja. Ik vind dat zo grappig omdat ik redelijk goed vergelijkingsmateriaal heb gevonden in jou omdat je ongeveer het zelfde model hebt en ongeveer even lang bent
1 of 2 cm Mijn probleemgebied is echt bij m'n bovenbenen. we noemen ze hier [familienaam]billen
  maandag 5 juli 2010 @ 23:37:15 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83704691
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:36 schreef FutureFairytale het volgende:
doe ik goed!

ik zou om half 10 naar bed gaan maar het huiskamer dansen ging zo lekker dat ik 1,5 uur doorging en daarna nog werd gebeld door dansbaas die een half uur aan het lullen was. en nu is het 23.30u..
Je leeft maar 1x.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_83704725
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik dacht dat jullie dan een gladde huidskleurige droegen, om te verhullen.. die onzichtbare ruitjes die deuken lijken me niet zo handig eerlijk gezegd.. nahja, ik denk dat ik het gewoon niet helemaal snap allemaal
hehe iedereen draagt het eigenlijk. heb nooit uitgebreid naar alle redenen gevraagd maar zullen vast goeie zijn
pi_83704734
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef LieLie het volgende:

1 of 2 cm Mijn probleemgebied is echt bij m'n bovenbenen. we noemen ze hier [familienaam]billen

Hier ook olifantenbenen als bovenbenen en dan wel een taille. Broeken zitten daar altijd te los en rond mijn bovenbenen passen ze amper
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83704748
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier ook olifantenbenen als bovenbenen en dan wel een taille. Broeken zitten daar altijd te los en rond mijn bovenbenen passen ze amper
pi_83704759
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, jij bent van boven volgens mij iets tengerder gebleven ondanks het aankomen (als ik jou foto's zo bekijk ) ik ben meer iets gelijkmatiger gegroeid als in beneden een maat, dan boven ook een maat, maar er bleef 1 maat verschil in zitten, dat dan weer wel
pi_83704786
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:38 schreef LieLie het volgende:

Dat schept een maagband
pi_83704793
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Je leeft maar 1x.
ja ok maar eigenlijk wilde ik meer slapen want gister weinig en morgen voetbal kijken in A'dam (Rembrandtplein), maar dan sla ik dat maar over denk.

DE: wat ontzettend goed nieuws! kun je veel geruster op vakantie
Isa: rot voor je stofzuiger en Oscar . moet je een nieuwe kopen? (stofzuiger dan he )
pi_83704801
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1489410

Zo zie ik jou niet
pi_83704811
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat schept een maagband
pi_83704838
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, jij bent van boven volgens mij iets tengerder gebleven ondanks het aankomen (als ik jou foto's zo bekijk ) ik ben meer iets gelijkmatiger gegroeid als in beneden een maat, dan boven ook een maat, maar er bleef 1 maat verschil in zitten, dat dan weer wel
Boven ook wel flink hoor. Al had ik dat niet zo door (of wilde ik dat niet? )
Toen ik 68 woog, droeg ik shirtjes van de H&M in maat S en vaak XS. Nu M volgens mij.
Maar mijn taille is wel het laatste dat ten onder gaat idd, en ook het eerste dat terug is
pi_83704855
Wijn
pi_83704881
als ik ook mee mag lullen;

- broeken zijn te lang maar dat geeft niet want kan er wel wat afhalen
- broeken zijn bij mn benen te wijd en zit bij mn buik goed of goed bij mn benen en te strak om mn buik.
en ik haat strak zittende broeken om buik. zeker als ze net gewassen zijn, en als je dan bukt of zit voel je het steken
ik draag het liefst broeken die ik zonder iets los te moeten maken van mn kont af kan trekken maar das ook moeilijk zoeken, wil je toch een leuk model
pi_83704888
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:

ja ok maar eigenlijk wilde ik meer slapen want gister weinig en morgen voetbal kijken in A'dam (Rembrandtplein), maar dan sla ik dat maar over denk.
Nee, gáán, lééf, en als je moe of kapot bent, pijn hebt of een kater, dan voel je dat je leeft
pi_83704897
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:41 schreef LieLie het volgende:

[..]

Boven ook wel flink hoor. Al had ik dat niet zo door (of wilde ik dat niet? )
Toen ik 68 woog, droeg ik shirtjes van de H&M in maat S en vaak XS. Nu M volgens mij.
Maar mijn taille is wel het laatste dat ten onder gaat idd, en ook het eerste dat terug is
Ik idd ooit ook S, maar nu was het toch echt L hoor! Puur door buik en iets dikkere armen. (en het feit dat je met iets meer kilo's niet te strakke t-shirts moet gaan dragen! dat kon echt niet meer bij me.. inmiddels kan alles al weer een stukkie strakker de M is al weer in een aantal gevallen uit de kast gehaald!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')