abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83704531
  maandag 5 juli 2010 @ 23:33:40 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83704553
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:

Papillon is duur maar heb echt goeie nodig voor optredens/trainingen enzo en je doet er dan ook wel langer mij. Mijn schoenen waren ook ¤ 90,- en een huidskleur netpanty is ¤ 40,- maar gelukkig is die niet na 1x stuk, en zonder kruis of elastiek. alleen hij zit zó strak dat je je net een rollade voelt erin. na het dansen ook pittiger om uit te trekken en dan heb je mooi allemaal netjes op je been

"wie mooi wil zijn moet pijn lijden"
Huidskleur netpanty zonder kruis.
oeps daar ging mijn dirty mind.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_83704588
haha
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:30 schreef Sunnythesun het volgende:
FF, wat is de functie van een huidskleur netpanty? Ik dacht dat dat net juist zichtbaar moest zijn, daar gaat het om bij die dingen, toch??
nee juist niet. een netpanty moet niet opvallen, behalve bij bepaalde entertainment opdrachten waarbij je een zwarte aantrekt. danseressen dragen het om oneffenheden te verhullen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_83704615
Als je het over een netpanty hebt, heb je het toch over zo'n rollade-ding?
pi_83704633
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:31 schreef LieLie het volgende:

[..]

Het is ook net 42 hoor, en niet alle modellen. Maar bij miss Etam gaat het goed, want die snappen mijn figuur
Wel typisch eigenlijk, want die laatste 14 kilo zit volgens mij voor 70% op mijn bovenbenen, dus dat zou m'n maat wel flink moeten beïnvloeden. Maar als ik nu nog 44 aan doe, dan heb ik veel te veel over bij m'n middel, dus dat werkt ook niet meer.

we waren ook ongeveer even lang toch?
Ja, ik ben 1,74 ongeveer.. jij iets langer toch?
Maar goed, hier ook net 42 en afhankelijk van merk/model ja. Maar bij mij zit het bij mijn benen meestal juist wat ruimer en om mijn middel is het nog wat krapper. Maar ben wel heeeeel veel buik kwijt geraakt! En veel bil, dat werkt mij vooral tegen.. die dikke billen
Maar goed, model en bouw maken ook veel uit ja. Ik vind dat zo grappig omdat ik redelijk goed vergelijkingsmateriaal heb gevonden in jou omdat je ongeveer het zelfde model hebt en ongeveer even lang bent
pi_83704666
doe ik goed!

ik zou om half 10 naar bed gaan maar het huiskamer dansen ging zo lekker dat ik 1,5 uur doorging en daarna nog werd gebeld door dansbaas die een half uur aan het lullen was. en nu is het 23.30u..
pi_83704670
Eigenlijk had de TT gewoon 'met de kip in het zand' moeten zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83704675
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
haha
[..]

nee juist niet. een netpanty moet niet opvallen, behalve bij bepaalde entertainment opdrachten waarbij je een zwarte aantrekt. danseressen dragen het om oneffenheden te verhullen
Ik dacht dat jullie dan een gladde huidskleurige droegen, om te verhullen.. die onzichtbare ruitjes die deuken lijken me niet zo handig eerlijk gezegd.. nahja, ik denk dat ik het gewoon niet helemaal snap allemaal
pi_83704683
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef LieLie het volgende:
Als je het over een netpanty hebt, heb je het toch over zo'n rollade-ding?
jes rollade/worstje... hoe je je erin voelt
pi_83704684
Nog even over die maten (zijn we het al zat mensen?) dat is idd typisch qua gewicht als je het onderling vergelijkt.
Ik ben vrij lang en brede schouders & heupen. Dus maatje 42 had ik toen ik 9 was. Ik had daarna al snel een redelijke 44 & D90 t/m 1983

Met teruglezen zie ik dat sun die dikke billen heeft. Die wil ik Ik heb ze breed, maar plat.
En ik wil ook nog smalle schouders en kleine tieten. Dan lijk je ook meteen slank volgens mij
Nou ja, het is nooit goed, maar toch al een stuk beter dan vroegah
pi_83704687
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, ik ben 1,74 ongeveer.. jij iets langer toch?
Maar goed, hier ook net 42 en afhankelijk van merk/model ja. Maar bij mij zit het bij mijn benen meestal juist wat ruimer en om mijn middel is het nog wat krapper. Maar ben wel heeeeel veel buik kwijt geraakt! En veel bil, dat werkt mij vooral tegen.. die dikke billen
Maar goed, model en bouw maken ook veel uit ja. Ik vind dat zo grappig omdat ik redelijk goed vergelijkingsmateriaal heb gevonden in jou omdat je ongeveer het zelfde model hebt en ongeveer even lang bent
1 of 2 cm Mijn probleemgebied is echt bij m'n bovenbenen. we noemen ze hier [familienaam]billen
  maandag 5 juli 2010 @ 23:37:15 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83704691
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:36 schreef FutureFairytale het volgende:
doe ik goed!

ik zou om half 10 naar bed gaan maar het huiskamer dansen ging zo lekker dat ik 1,5 uur doorging en daarna nog werd gebeld door dansbaas die een half uur aan het lullen was. en nu is het 23.30u..
Je leeft maar 1x.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_83704725
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik dacht dat jullie dan een gladde huidskleurige droegen, om te verhullen.. die onzichtbare ruitjes die deuken lijken me niet zo handig eerlijk gezegd.. nahja, ik denk dat ik het gewoon niet helemaal snap allemaal
hehe iedereen draagt het eigenlijk. heb nooit uitgebreid naar alle redenen gevraagd maar zullen vast goeie zijn
pi_83704734
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef LieLie het volgende:

1 of 2 cm Mijn probleemgebied is echt bij m'n bovenbenen. we noemen ze hier [familienaam]billen

Hier ook olifantenbenen als bovenbenen en dan wel een taille. Broeken zitten daar altijd te los en rond mijn bovenbenen passen ze amper
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83704748
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier ook olifantenbenen als bovenbenen en dan wel een taille. Broeken zitten daar altijd te los en rond mijn bovenbenen passen ze amper
pi_83704759
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, jij bent van boven volgens mij iets tengerder gebleven ondanks het aankomen (als ik jou foto's zo bekijk ) ik ben meer iets gelijkmatiger gegroeid als in beneden een maat, dan boven ook een maat, maar er bleef 1 maat verschil in zitten, dat dan weer wel
pi_83704786
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:38 schreef LieLie het volgende:

Dat schept een maagband
pi_83704793
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Je leeft maar 1x.
ja ok maar eigenlijk wilde ik meer slapen want gister weinig en morgen voetbal kijken in A'dam (Rembrandtplein), maar dan sla ik dat maar over denk.

DE: wat ontzettend goed nieuws! kun je veel geruster op vakantie
Isa: rot voor je stofzuiger en Oscar . moet je een nieuwe kopen? (stofzuiger dan he )
pi_83704801
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1489410

Zo zie ik jou niet
pi_83704811
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat schept een maagband
pi_83704838
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, jij bent van boven volgens mij iets tengerder gebleven ondanks het aankomen (als ik jou foto's zo bekijk ) ik ben meer iets gelijkmatiger gegroeid als in beneden een maat, dan boven ook een maat, maar er bleef 1 maat verschil in zitten, dat dan weer wel
Boven ook wel flink hoor. Al had ik dat niet zo door (of wilde ik dat niet? )
Toen ik 68 woog, droeg ik shirtjes van de H&M in maat S en vaak XS. Nu M volgens mij.
Maar mijn taille is wel het laatste dat ten onder gaat idd, en ook het eerste dat terug is
pi_83704855
Wijn
pi_83704881
als ik ook mee mag lullen;

- broeken zijn te lang maar dat geeft niet want kan er wel wat afhalen
- broeken zijn bij mn benen te wijd en zit bij mn buik goed of goed bij mn benen en te strak om mn buik.
en ik haat strak zittende broeken om buik. zeker als ze net gewassen zijn, en als je dan bukt of zit voel je het steken
ik draag het liefst broeken die ik zonder iets los te moeten maken van mn kont af kan trekken maar das ook moeilijk zoeken, wil je toch een leuk model
pi_83704888
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:

ja ok maar eigenlijk wilde ik meer slapen want gister weinig en morgen voetbal kijken in A'dam (Rembrandtplein), maar dan sla ik dat maar over denk.
Nee, gáán, lééf, en als je moe of kapot bent, pijn hebt of een kater, dan voel je dat je leeft
pi_83704897
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:41 schreef LieLie het volgende:

[..]

Boven ook wel flink hoor. Al had ik dat niet zo door (of wilde ik dat niet? )
Toen ik 68 woog, droeg ik shirtjes van de H&M in maat S en vaak XS. Nu M volgens mij.
Maar mijn taille is wel het laatste dat ten onder gaat idd, en ook het eerste dat terug is
Ik idd ooit ook S, maar nu was het toch echt L hoor! Puur door buik en iets dikkere armen. (en het feit dat je met iets meer kilo's niet te strakke t-shirts moet gaan dragen! dat kon echt niet meer bij me.. inmiddels kan alles al weer een stukkie strakker de M is al weer in een aantal gevallen uit de kast gehaald!)
pi_83704922
ok en ik ga nu heel gauw slapen en morgen een oranje t-shirt naar mn werk aantrekken

trusten!!!
pi_83704940
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:

- broeken zijn bij mn benen te wijd en zit bij mn buik goed of goed bij mn benen en te strak om mn buik.
en ik haat strak zittende broeken om buik. zeker als ze net gewassen zijn, en als je dan bukt of zit voel je het steken
ik draag het liefst broeken die ik zonder iets los te moeten maken van mn kont af kan trekken maar das ook moeilijk zoeken, wil je toch een leuk model
Het is nooit goed

En ik dacht vroegah dat ik het nooit zou zeggen, maar miss etam ( ) heeft ook soms 2 dingen die gewoon echt goed zijn, én H&M B.B of XL.
Voor de rest kom ik nergens Of bestel bij Bonprix
pi_83704944
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:43 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee, gáán, lééf, en als je moe of kapot bent, pijn hebt of een kater, dan voel je dat je leeft
en ben ik chagrijnig op kantoor, das niet fijn
pi_83704961
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:44 schreef FutureFairytale het volgende:

en ben ik chagrijnig op kantoor, das niet fijn
Ik heb daar zo'n masker voor
pi_83705012
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:44 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het is nooit goed

En ik dacht vroegah dat ik het nooit zou zeggen, maar miss etam ( ) heeft ook soms 2 dingen die gewoon echt goed zijn, én H&M B.B of XL.
er zit zoveel verschil in H&M's per stad. in Alphen a/d Rijn is het niks, in Leiden is het nog veel erger (zo ontzettend saai... alleen maar taille picknickkleed), en in Den Haag zit er juist een leuke met ook nog leuke kleding
  maandag 5 juli 2010 @ 23:46:25 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83705014
Mijn probleemgebied is (door kwaaltjes en medicatie) voor het eerst van mijn leven een opgezwollen buik, waardoor ik de broeken steeds lager op mijn nog wel magere heupen moet dragen.
Voor de rest gaat het, behalve wat lengtegebrek (nee, niet daar) eigenlijk nog steeds wel.
Poef.....gone! ©golfer
pi_83705029
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:44 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het is nooit goed

Volgens mij heeft Miss Etam best acceptabele basics ja.. Zelf nog nooit echt geshopt omdat ik het elders nog wel kon vinden (lang leve de HEMA en Cecil en zo) maar het ontloopt elkaar allemaal niet zo veel.
pi_83705056
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:

Isa: rot voor je stofzuiger en Oscar . moet je een nieuwe kopen? (stofzuiger dan he )

Man in huis. Kabel is net vakkundig doormidden geknipt en dan draadjes weer verbonden etc. Hij doet het weer! Zo blij, want een nieuwe was wel een prijzig grapje geweest van knijn.
pi_83705079
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:45 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb daar zo'n masker voor
zo'n groen komkommergezicht?
ik heb nog nooit een masker gebruikt eigenlijk
misschien moet ik maar eens wat foundation opgooien als ik me rot voel. dan zie je niet dat ik moe ben.
of misschien laat ik me wel opereren tot Marijke Helwegen look-a-like, dan zie je t helemaal niet meer

oja ik was snurken *grom*
pi_83705088
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
Mijn probleemgebied is (door kwaaltjes en medicatie) voor het eerst van mijn leven een opgezwollen buik, waardoor ik de broeken steeds lager op mijn nog wel magere heupen moet dragen.
Voor de rest gaat het, behalve wat lengtegebrek (nee, niet daar) eigenlijk nog steeds wel.

pi_83705140
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef Bluezz het volgende:
Nog even over die maten (zijn we het al zat mensen?) dat is idd typisch qua gewicht als je het onderling vergelijkt.
Ik ben vrij lang en brede schouders & heupen. Dus maatje 42 had ik toen ik 9 was. Ik had daarna al snel een redelijke 44 & D90 t/m 1983

Met teruglezen zie ik dat sun die dikke billen heeft. Die wil ik Ik heb ze breed, maar plat.
En ik wil ook nog smalle schouders en kleine tieten. Dan lijk je ook meteen slank volgens mij
Nou ja, het is nooit goed, maar toch al een stuk beter dan vroegah
ik ken jou en sun irl maar ik vond jullie niet dik, onder dik versta ik echt vet. Jullie zien er allebei fantastisch uit @ Sun, ik zeg niet dat je die gelijk moet kopen, maar je zou ook eens wat anders kunnen passen wat sportief is.
pi_83705150
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Man in huis. Kabel is net vakkundig doormidden geknipt en dan draadjes weer verbonden etc. Hij doet het weer! Zo blij, want een nieuwe was wel een prijzig grapje geweest van knijn.
toppie joppie, scheelt weer
pi_83705186
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
Buiken zijn echt mannendingen ja.. Zelfs Thijs heeft nu weer zo'n 'ik moet nu toch maar wat gaan doen buiten het handbalseizoen' momentje omdat zelfs hij een buikje heeft wat verder uitsteekt dan mooi is...
Maar als het door medicatie e.d. komt is dat wel heel zuur he.. dan is het zo lastig er weer van af te komen lijkt me..
pi_83705265
Over maten gesproken
Een jurkje dat ik heel graag wil is er alleen nog in maat 38 dus heb hem tegen beter weten in toch maar besteld
Hopelijk gebeurt er een wonder en past ie en anders stuur ik hem toch maar terug

Naar bed toe slaap lekker iedereen
pi_83705316
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:49 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik ken jou en sun irl maar ik vond jullie niet dik, onder dik versta ik echt vet. Jullie zien er allebei fantastisch uit @ Sun, ik zeg niet dat je die gelijk moet kopen, maar je zou ook eens wat anders kunnen passen wat sportief is.
ja maar waarom dan?? Ik heb al iets sportiefs en wat ik leuk vind! En kom ik iets tegen wat ik ook leuk vind en wat ik pas, dan koop ik het wel hoor, maar ik vind het wel prima zo Ik heb vandaag een haltertop gepast bij wijze van afwisseling, maar dat leek werkelijk nergens naar!!
Oh en bedankt Moddervet ben ik nooit geweest nee, maar ik had/heb echt wel een overgewicht. Dat mollig niet per se lelijk hoeft te betekenen is ook gewoon zo, maar met wat minder zie ik er echt beter uit. Ik heb van die dunne polsjes en enkeltjes, ben tenger gebouwd, dus ieder kilo'tje valt gewoon te veel op..
pi_83705332
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:

wat is jouw lengte en gewicht dan?
pi_83705411
miss etam heeft veel suffe dingen, maar soms wat leuks en dan is de kans dat ik het pas wel groter nu ook een stoere hippe halflange broek gekocht. spijkerstof en van die zijzakken

we gaan echt gelijk op sun
pi_83705461
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:56 schreef LieLie het volgende:
miss etam heeft veel suffe dingen, maar soms wat leuks en dan is de kans dat ik het pas wel groter nu ook een stoere hippe halflange broek gekocht. spijkerstof en van die zijzakken

we gaan echt gelijk op sun
grappig he!!
pi_83705580
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat schept een maagband
pi_83705608
alle mannen haken af, behalve golfer
pi_83705705
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:00 schreef LieLie het volgende:
alle mannen haken af, behalve golfer
Die van mij moet morgen werken, dus die ligt al weer..

Ik heb morgen om 8 uur al een afspraak met mijn vriend de Volvo dealer en om 9 uur sporten.. dus ik ga ook maar eens naar boven zo..
pi_83705832
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:49 schreef SeaOfLove het volgende:

Queen of Peptalk
pi_83705856
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:54 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ja maar waarom dan?? Ik heb al iets sportiefs en wat ik leuk vind! En kom ik iets tegen wat ik ook leuk vind en wat ik pas, dan koop ik het wel hoor, maar ik vind het wel prima zo Ik heb vandaag een haltertop gepast bij wijze van afwisseling, maar dat leek werkelijk nergens naar!!
Oh en bedankt Moddervet ben ik nooit geweest nee, maar ik had/heb echt wel een overgewicht. Dat mollig niet per se lelijk hoeft te betekenen is ook gewoon zo, maar met wat minder zie ik er echt beter uit. Ik heb van die dunne polsjes en enkeltjes, ben tenger gebouwd, dus ieder kilo'tje valt gewoon te veel op..
gewoon om eens wat anders te proberen? en dat zegt miss degelijk zelve dus en ik wil verder niet tegen een zeer been aanskuppen, maar ik kan dus echt niet begrijpen dat als je tenger gebouwd bent overgewicht kan krijgen maargoed, misschien heb ik wel extra tengere lichaamsbouw, zou t niet weten, eigenlijk iedereen van mijn nichtjes en zusje is zo. Ook al mijn vriendinnen zijn allemaal gewoon slank.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2010 00:07:03 ]
pi_83705928
ik lig er al in maar was nog even benoeuwd wat hier gezegd werd wel prettig om hier ook wat 'gelijken' te hebben
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:06:20 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83705953
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:50 schreef Sunnythesun het volgende:

Buiken zijn echt mannendingen ja.. Zelfs Thijs heeft nu weer zo'n 'ik moet nu toch maar wat gaan doen buiten het handbalseizoen' momentje omdat zelfs hij een buikje heeft wat verder uitsteekt dan mooi is...
Maar als het door medicatie e.d. komt is dat wel heel zuur he.. dan is het zo lastig er weer van af te komen lijkt me..
Ik ben echt een sportman geweest met een sixpack en baal enorm van die buikontwikkeling.
Heb momenteel ook te weinig energie om er echt weer iets aan te doen, dus laat het maar even verder uitdeien.
Rest van lichaam is gelukkig nog wel redelijk in shape.
mannen zijn ook ijdeltuiten hoor
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')