Mensen die om hem geven? waar haal je dat gelul nou weer vandaan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat Deceit flink in de rondte neukt is niks mis mee... maar hij post hier ook vaak genoeg dat hij wat diepgang mist in zijn leven en mensen die echt om hem geven ... dat is een beetje tegenstrijdig om te lezen...
Aan de andere kant is een sletperiode helemaal niet erg om te weten wat je wil is mijn ervaring!
zo direct overlegf over de kleding, het geheel moet in mondriaankleuren blijvenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo dan
[ afbeelding ]
de koosnaampjes moeten nog goed ingelopen worden, maar we hebben nog 11 doorlopen voor de generale
hang van je telefoon afquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:28 schreef Deceit het volgende:
Hoe bel je prive trouwens van mobiel naar mobiel?
deze is ook leuk, lekker herkenbaarquote:
Zei je laatst niet een keer dat je teveel mensen om je heen had die je bedonderden en gebruikten... waaronder je ex?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:27 schreef Deceit het volgende:
[..]
Mensen die om hem geven? waar haal je dat gelul nou weer vandaan?
meestal wel ergens bij telefoon instellingen ofzo of belinstelling maar geen idee waar preciesquote:
Eigenlijk dus alleen de exen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zei je laatst niet een keer dat je teveel mensen om je heen had die je bedonderden en gebruikten... waaronder je ex?
Dat bedoel ik ermee
Ohh maar vroeger was het toch vn *31# of #31*64283920 o.id.?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
meestal wel ergens bij telefoon instellingen ofzo of belinstelling maar geen idee waar precies
geen idee nog nooit van gehoord dat dat zo kanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:40 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ohh maar vroeger was het toch vn *31# of #31*64283920 o.id.?
O ik bedoel ook niet dat ie niet becommentarieerd mag wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat Deceit flink in de rondte neukt is niks mis mee... maar hij post hier ook vaak genoeg dat hij wat diepgang mist in zijn leven en mensen die echt om hem geven ... dat is een beetje tegenstrijdig om te lezen...
Aan de andere kant is een sletperiode helemaal niet erg om te weten wat je wil is mijn ervaring!
bedoelen jullie niet gewoon "nummer niet meezenden'? die optie kan je toch aanklikken?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:40 schreef Xiance het volgende:
deceit bedoeld nummer onderdrukking?
is dat niet *31#0611223344
?
Nee inderdaad. Ik hoop het ook maar ik denk dat ze er uit vliegen vanavond. Ik weet ook niet waaromquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:05 schreef mike_hunt het volgende:
Ik sprak net met vrienden in Nederland. Die gaan ervan uit dat we de finale ook al winnen.![]()
Wat een grote domper zal dat zijn als ze vanavond eruit liggen.Hoop het niet natuurlijk.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik hoop het ook maar ik denk dat ze er uit vliegen vanavond. Ik weet ook niet waarom
dit klinkt wel heel vies.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een onderkomen voor vanavond.
Een of ander studentenhuis.
Of b.v.Sneijders in eigen doel schieten!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:20 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat er een of ander heel lullig doelpuntje wordt gemaakt door de Zuid-Amerikanen.
Dat zou wel HEEL lullig zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Of b.v.Sneijders in eigen doel schieten!
dan blaast yolanthe de trouwerij afquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Of b.v.Sneijders in eigen doel schieten!
Zeg. Dat gold ook voor jouquote:
Die stond in je sms van net.quote:
Gohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |