Jou aankopen doen het ook altijd zo goedquote:
Als ik dan toch geld uitgeef dan koop ik een compleet LED scherm. Alleen aan de edge LED hebben lijkt mij ook niks. Op eens weer een dikkere bobbel in het midden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:51 schreef Anthraxx het volgende:
Voor 200 euro meer heb ik een Samsung 32" TV gekocht met Edge LED en maar 3 cm dik.
De week daarna was het zelfde model overal in de aanbieding voor maar 500 euro.
Dat dacht ik ook. Tot ik de prijzen van Full LED TVs zag op dit formaatquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik dan toch geld uitgeef dan koop ik een compleet LED scherm. Alleen aan de edge LED hebben lijkt mij ook niks. Op eens weer een dikkere bobbel in het midden.
De gedachte alleen al om een TV als monitor te gebruiken waar ik minstens de helft van mijn vrije tijd achter doorbrengquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Koop gewoon een mooie TV. DVI aansluiting, 4x HDMI, meer dan 24"
nou ja als oma dood gaat eet ie zich dus waarschijnlijk doodquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:07 schreef Tegan het volgende:
Stoute opa. Maar wel fijn dat het nu allemaal duidelijk is, en niets ernstigs met opa
.
Het verklaart een hoop iigquote:
we houden idd allemaal van veel te veel slecht etenquote:
Verse sinaasappelsap met bevroren frambozenquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik las trouwens iets over een sapje CL?
gebruik je de machine veel? en wat maak je dan?
en dan een scheutje passoa bij doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verse sinaasappelsap met bevroren frambozenDie frambozen moesten dan wel weer in de blender.
Geen drank plz vandaag....quote:
gisteren teveel gehad?quote:
het zijn net voetballers, krijgen ze een tikje, liggen ze meteen op de grond.quote:
In mijn euforie vergat ik mezelf te matigen idd.quote:
Dat doen ze pas een jaartje of 10 op die manier. Je dient hem nog te activeren.. Welkom in 2010quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
wtf? Ik ontvang gewoon een nieuwe pinpas met de reguliere post en je kon al voelen dat het om een pasje ging door de envelop heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |