abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83768961
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:16 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Voor 700 euro meer heb je een mooi design en dezelfde monitor (intern) van Apple.
Appeltje vind ik vaak niet eens zo mooi, veel van dat wit glimmende spul.

Miste meer de hdmi aansluiting, iets wat je toch op veel videokaarten tegenkomt. Ik ga er gemakshalve van uit dat een scherm meerder computers mee moet gaan. Dus zoveel mogelijk uitgerust op de toekomst.
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_83769052
Bah, ik ben echt een mietje geworden. Gisteren 7:00 opgestaan, en hele dag redelijk rustig aangedaan met een museum en een monument bezocht, verder alleen in het park gezeten, 's avonds tot 23:00 voetbal gekeken in een kroeg en toen naar het vliegveld, waren er rond 1:00 en dan tot 4:00 daar half geslapen, en toen ingecheckt enzo. Rond 9:00 in Nederland en dan nog naar huis reizen. Maar ik was echt misselijk een beetje net. Terwijl ik dit ook eerder heb gedaan en nergens last van had na wat slapen . En natuurlijk kan ik het nu niet weigeren als een collega vraagt of ik niet misschien voor haar wil werken morgen.
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:24:48 #228
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_83769191
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:19 schreef Thrust het volgende:

[..]

Appeltje vind ik vaak niet eens zo mooi, veel van dat wit glimmende spul.

Miste meer de hdmi aansluiting, iets wat je toch op veel videokaarten tegenkomt. Ik ga er gemakshalve van uit dat een scherm meerder computers mee moet gaan. Dus zoveel mogelijk uitgerust op de toekomst.
Wit glimmend spul? Dat zijn ze al flink aan het uitfaseren voor de 'brushed metal' look. Alleen de goedkopere Macs zijn nog te krijgen in glimmend wit plastic maar de meeste Macs en accessoires zien er allang niet meer zo uit.

Maar waarom 100 euro meer voor een HDMI aansluiting terwijl DVI identiek is, op de connector na? Dan liever een verloopje van 5 euro.
pi_83769270
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:24 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wit glimmend spul? Dat zijn ze al flink aan het uitfaseren voor de 'brushed metal' look.
Gelukkig wel. Het was natuurlijk van den zotte dat je 200 euro extra betaalde voor zwart.
quote:
Alleen de goedkopere Macs zijn nog te krijgen in glimmend wit plastic maar de meeste Macs en accessoires zien er allang niet meer zo uit.
Helaas loopt de Time Capsule nog achter op deze trend .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_83769289
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:18 schreef Anthraxx het volgende:
Je weet trouwens dat je HDMI naar DVI kan converteren met een simpel verloopje? Signalen zijn namelijk identiek.
Ik weet het, maar ik ben HDMI fan
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:29:27 #231
13783 Anthraxx
pi_83769371
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik weet het, maar ik ben HDMI fan
Over twee jaar moet je aan de HDBaseT
pi_83769521
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:21 schreef Tegan het volgende:
Bah, ik ben echt een mietje geworden. Gisteren 7:00 opgestaan, en hele dag redelijk rustig aangedaan met een museum en een monument bezocht, verder alleen in het park gezeten, 's avonds tot 23:00 voetbal gekeken in een kroeg en toen naar het vliegveld, waren er rond 1:00 en dan tot 4:00 daar half geslapen, en toen ingecheckt enzo. Rond 9:00 in Nederland en dan nog naar huis reizen. Maar ik was echt misselijk een beetje net. Terwijl ik dit ook eerder heb gedaan en nergens last van had na wat slapen . En natuurlijk kan ik het nu niet weigeren als een collega vraagt of ik niet misschien voor haar wil werken morgen.
Je wordt oud!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_83769591
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:29 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Over twee jaar moet je aan de HDBaseT
Dat zien we dan wel weer
pi_83769630
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:24 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wit glimmend spul? Dat zijn ze al flink aan het uitfaseren voor de 'brushed metal' look. Alleen de goedkopere Macs zijn nog te krijgen in glimmend wit plastic maar de meeste Macs en accessoires zien er allang niet meer zo uit.

Maar waarom 100 euro meer voor een HDMI aansluiting terwijl DVI identiek is, op de connector na? Dan liever een verloopje van 5 euro.
Ik heb het niet zo op verloopjes sluit liever apparatuur rechtstreeks aan. Minder storing gevoelig en ten alle tijde een zuiverder signaal.

Prijsverschil is ook niet zo hoog ongeveer 3tientjes, dat bedrag op een scherm die 5/8jaar mee gaat. Dan stelt het niet zoveel meer voor.
I was born to love you!
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:37:54 #235
13783 Anthraxx
pi_83769703
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:35 schreef Thrust het volgende:

[..]

Ik heb het niet zo op verloopjes sluit liever apparatuur rechtstreeks aan. Minder storing gevoelig en ten alle tijde een zuiverder signaal.
Het is een digitaal signaal. Als er al ruis op zit dan wordt dat toch weer teniet gedaan door zowel de foutcorrectie (bij zeer verstoorde signalen) of gewoon de elektronica zelf.
quote:
Prijsverschil is ook niet zo hoog ongeveer 3tientjes, dat bedrag op een scherm die 5/8jaar mee gaat. Dan stelt het niet zoveel meer voor.
Mja, qua schermen doen ze er nog wel eens raar mee. Zo kun je soms de meest goedkope schermen krijgen met een VGA aansluting en een HDMI . Zet die extra DVI er ook nog eens op.
pi_83769813
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:37 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het is een digitaal signaal. Als er al ruis op zit dan wordt dat toch weer teniet gedaan door zowel de foutcorrectie (bij zeer verstoorde signalen) of gewoon de elektronica zelf.
En als je gewoon een HDMI-DVI-kabel koopt is er niet eens sprake van verloopstukjes

Desalniettemin: het kreng moet en zal een HDMI aansluiting hebben!
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:41:02 #237
13783 Anthraxx
pi_83769845
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En als je gewoon een HDMI-DVI-kabel koopt is er niet eens sprake van verloopstukjes

Desalniettemin: het kreng moet en zal een HDMI aansluiting hebben!
Samsung al gechecked? Kwalitatief goede schermen voor scherpe prijzen .
pi_83769918
http://tweakers.net/price(...)n-w2486l-pf.html#tab:info

Deze staat voorlopig bovenaan op mijn lijstje.
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:42:25 #239
13783 Anthraxx
pi_83769925
24", Edge Lit LED, 2x HDMI, 50 euro onder je prijs: http://tweakers.net/price(...)ncmaster-bx2450.html

Maar ze falen wel met een VGA, geen DVI en 2x HDMI connectie
pi_83769970
Waarom doe ik dit trouwens op de dag met de ergste kater sinds tijden?
pi_83770003
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:42 schreef Anthraxx het volgende:
24", Edge Lit LED, 2x HDMI, 50 euro onder je prijs: http://tweakers.net/price(...)ncmaster-bx2450.html

Maar ze falen wel met een VGA, geen DVI en 2x HDMI connectie
Wat dat nog steeds is met dat VGA ontgaat mij ook compleet
pi_83770034
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Samsung al gechecked? Kwalitatief goede schermen voor scherpe prijzen .
Of bv Iiyama die waren in het crt tijdperk beste goede scherm makers.
I was born to love you!
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:45:11 #243
13783 Anthraxx
pi_83770054
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat dat nog steeds is met dat VGA ontgaat mij ook compleet
Nou ja, ik heb nog steeds een VGA connector, maar ook een DVI en HDMI. Geef mij de keus. Ik heb soms ook wat oudere hardware zonder DVI moeten aansluiten. En die 50 cent voor die extra connector zal ze de kop niet kosten.
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:45:29 #244
13783 Anthraxx
pi_83770069
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:44 schreef Thrust het volgende:

[..]

Of bv Iiyama die waren in het crt tijdperk beste goede scherm makers.
Klopt. Ze zijn nog steeds erg goed. Maar Iiyama's zijn meestal wel erg prijzig .
pi_83770109
Ik meen ergens gelezen te hebben dat liyama het in het flatscreentijdperk beduidend minder doet.
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:47:05 #246
13783 Anthraxx
pi_83770138
Nou ja, zoveel maakt het niet uit. Die Panels worden toch maar in 3 of 4 fabrieken over de hele wereld gemaakt .
pi_83770168
En ja hoor, ik zit al weer naar een 27" model te kijken "370 eu is best betaalbaar voor zo'n mooi scherm"
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:49:06 #248
13783 Anthraxx
pi_83770224
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En ja hoor, ik zit al weer naar een 27" model te kijken "370 eu is best betaalbaar voor zo'n mooi scherm"
Koop gewoon een mooie TV. DVI aansluiting, 4x HDMI, meer dan 24"
pi_83770244
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:49 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Koop gewoon een mooie TV. DVI aansluiting, 4x HDMI, meer dan 24"
http://www.ibood.com/nl/nl/
Tap tap tap
pi_83770257
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een reden waarom ik voorlopig nog ff niks upgrade bedragen lopen altijd iets hoger op dan bedoelt
I was born to love you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')