Appeltje vind ik vaak niet eens zo mooi, veel van dat wit glimmende spul.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor 700 euro meer heb je een mooi design en dezelfde monitor (intern) van Apple.
Wit glimmend spul? Dat zijn ze al flink aan het uitfaseren voor de 'brushed metal' look. Alleen de goedkopere Macs zijn nog te krijgen in glimmend wit plastic maar de meeste Macs en accessoires zien er allang niet meer zo uit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:19 schreef Thrust het volgende:
[..]
Appeltje vind ik vaak niet eens zo mooi, veel van dat wit glimmende spul.![]()
Miste meer de hdmi aansluiting, iets wat je toch op veel videokaarten tegenkomt. Ik ga er gemakshalve van uit dat een scherm meerder computers mee moet gaan. Dus zoveel mogelijk uitgerust op de toekomst.
Gelukkig wel. Het was natuurlijk van den zotte dat je 200 euro extra betaalde voor zwart.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wit glimmend spul? Dat zijn ze al flink aan het uitfaseren voor de 'brushed metal' look.
Helaas loopt de Time Capsule nog achter op deze trendquote:Alleen de goedkopere Macs zijn nog te krijgen in glimmend wit plastic maar de meeste Macs en accessoires zien er allang niet meer zo uit.
Ik weet het, maar ik ben HDMI fanquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:18 schreef Anthraxx het volgende:
Je weet trouwens dat je HDMI naar DVI kan converteren met een simpel verloopje? Signalen zijn namelijk identiek.
Je wordt oud!quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:21 schreef Tegan het volgende:
Bah, ik ben echt een mietje geworden. Gisteren 7:00 opgestaan, en hele dag redelijk rustig aangedaan met een museum en een monument bezocht, verder alleen in het park gezeten, 's avonds tot 23:00 voetbal gekeken in een kroeg en toen naar het vliegveld, waren er rond 1:00 en dan tot 4:00 daar half geslapen, en toen ingecheckt enzo. Rond 9:00 in Nederland en dan nog naar huis reizen. Maar ik was echt misselijk een beetje net. Terwijl ik dit ook eerder heb gedaan en nergens last van had na wat slapen. En natuurlijk kan ik het nu niet weigeren als een collega vraagt of ik niet misschien voor haar wil werken morgen.
Dat zien we dan wel weerquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Over twee jaar moet je aan de HDBaseT
Ik heb het niet zo op verloopjes sluit liever apparatuur rechtstreeks aan. Minder storing gevoelig en ten alle tijde een zuiverder signaal.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wit glimmend spul? Dat zijn ze al flink aan het uitfaseren voor de 'brushed metal' look. Alleen de goedkopere Macs zijn nog te krijgen in glimmend wit plastic maar de meeste Macs en accessoires zien er allang niet meer zo uit.
Maar waarom 100 euro meer voor een HDMI aansluiting terwijl DVI identiek is, op de connector na? Dan liever een verloopje van 5 euro.
Het is een digitaal signaal. Als er al ruis op zit dan wordt dat toch weer teniet gedaan door zowel de foutcorrectie (bij zeer verstoorde signalen) of gewoon de elektronica zelf.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:35 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op verloopjes sluit liever apparatuur rechtstreeks aan. Minder storing gevoelig en ten alle tijde een zuiverder signaal.
Mja, qua schermen doen ze er nog wel eens raar mee. Zo kun je soms de meest goedkope schermen krijgen met een VGA aansluting en een HDMIquote:Prijsverschil is ook niet zo hoog ongeveer 3tientjes, dat bedrag op een scherm die 5/8jaar mee gaat. Dan stelt het niet zoveel meer voor.
En als je gewoon een HDMI-DVI-kabel koopt is er niet eens sprake van verloopstukjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is een digitaal signaal. Als er al ruis op zit dan wordt dat toch weer teniet gedaan door zowel de foutcorrectie (bij zeer verstoorde signalen) of gewoon de elektronica zelf.
Samsung al gechecked? Kwalitatief goede schermen voor scherpe prijzenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als je gewoon een HDMI-DVI-kabel koopt is er niet eens sprake van verloopstukjes
Desalniettemin: het kreng moet en zal een HDMI aansluiting hebben!
Wat dat nog steeds is met dat VGA ontgaat mij ook compleetquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:42 schreef Anthraxx het volgende:
24", Edge Lit LED, 2x HDMI, 50 euro onder je prijs: http://tweakers.net/price(...)ncmaster-bx2450.html
Maar ze falen wel met een VGA, geen DVI en 2x HDMI connectie![]()
Of bv Iiyama die waren in het crt tijdperk beste goede scherm makers.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Samsung al gechecked? Kwalitatief goede schermen voor scherpe prijzen.
Nou ja, ik heb nog steeds een VGA connector, maar ook een DVI en HDMI. Geef mij de keus. Ik heb soms ook wat oudere hardware zonder DVI moeten aansluiten. En die 50 cent voor die extra connector zal ze de kop niet kosten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat dat nog steeds is met dat VGA ontgaat mij ook compleet
Klopt. Ze zijn nog steeds erg goed. Maar Iiyama's zijn meestal wel erg prijzigquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:44 schreef Thrust het volgende:
[..]
Of bv Iiyama die waren in het crt tijdperk beste goede scherm makers.
Koop gewoon een mooie TV. DVI aansluiting, 4x HDMI, meer dan 24"quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En ja hoor, ik zit al weer naar een 27" model te kijken"370 eu is best betaalbaar voor zo'n mooi scherm"
http://www.ibood.com/nl/nl/quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Koop gewoon een mooie TV. DVI aansluiting, 4x HDMI, meer dan 24"
Een reden waarom ik voorlopig nog ff niks upgradequote:Op woensdag 7 juli 2010 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En ja hoor, ik zit al weer naar een 27" model te kijken"370 eu is best betaalbaar voor zo'n mooi scherm"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |