quote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat lijkt me een klus voor de cock met c-o-c-k
maar hoeveel hebben ze er al gevonden dan?
het is een samenzwering van de regeringquote:Op maandag 5 juli 2010 22:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]Even bellen dan maar
In de afgelopen drie jaar volgens mij een stuk of 5. Kan alleen ff de krantenberichten niet vinden. Doofpotje?
Ik vind 'm ok!quote:
Jezusquote:Op maandag 5 juli 2010 22:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]Even bellen dan maar
In de afgelopen drie jaar volgens mij een stuk of 5. Kan alleen ff de krantenberichten niet vinden. Doofpotje?
Haha, ze hebben wel een bepaald verband hequote:
O ja, dat heb ik al eens eerder gelezenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:50 schreef MissMSX het volgende:
http://www.peterrdevries.nl/oproepen/de-parnassia-doden/
Goede vraagquote:
Wanneer kom je weer es langs? In je eentje bij voorkeur.quote:
Schopje KLB.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:50 schreef Anthraxx het volgende:
Is dit het dagelijkse Apple bash topic?
Als je nou de goede treinen stalkt...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer es langs? In je eentje bij voorkeur.
Ik kan zwemmen! CL: Avoiding your chatting senior citizens since 1982quote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer es langs? In je eentje bij voorkeur.
Ja, jij doet het tenminste goed. Je weet precies welke trein je moet hebben. Niet dat je veel keuze hadquote:
Daar heb je veel aan als ik je eerst wurg en je daarna in de sloot dump.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan zwemmen! CL: Avoiding your chatting senior citizens since 1982
Ik doe gewoon alsof ik dood ben. Ik kan een minuut m'n adem inhouden. Al had ik dat beter niet moeten zeggen nu he?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb je veel aan als ik je eerst wurg en je daarna in de sloot dump.
dan word je 2 min onder water gehoudenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsof ik dood ben. Ik kan een minuut m'n adem inhouden. Al had ik dat beter niet moeten zeggen nu he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |