quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:47 schreef KingOfMars het volgende:
Tot een uur of drie ging het nog wel maar sindsdien is het dra-ma.
*GAAP*
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zit al de hele dag te gapen bij het leven. Denk dat ik maar thuis kijk vanavond dus.
In dit geval geef ik hen gelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:52 schreef KingOfMars het volgende:
Klagen over collega's is gewoon helemaal hip.
Nee ALTIJD moet alles anders en op zijn manier.quote:
Kun je geen logfiles van hem bijhouden oid, whehehe.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:58 schreef Tally het volgende:
Ik houd mijn hart al weer vast als mijn baas vanaf morgen op vakantie is.
Dan is het dus om 11 uur binnen komen en om 3 uur naar huis gaan voor hem.
Als chef op vakantie is dan heeft hij ook een beetje vakantie.
Nee. Daar ben ik ook niet voor vind ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kun je geen logfiles van hem bijhouden oid, whehehe.
Whehe, ik heb net van weeromstuit geprobeerd informatie los te krijgen bij de Gemeente Rotterdam via het nieuwe informatienummer 14 010.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Jongens ik heb vandaag de hele interwebz al uitEn ik moet nog een uur
Maar nadat je in het Turks werd toegesproken heb je het maar opgegeven?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehe, ik heb net van weeromstuit geprobeerd informatie los te krijgen bij de Gemeente Rotterdam via het nieuwe informatienummer 14 010.
Ik nu ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:14 schreef Tally het volgende:
Ik heb een tijdje naar buienradar zitten kijken
Whehehehehehe.. Mooi weer blijft het hequote:
Volgens mij had ik Tante Sjaan live vanaf Katendrech aan de telefoon, wat een nattttte ttttt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar nadat je in het Turks werd toegesproken heb je het maar opgegeven?
Hebt je ut al gehooooort dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij had ik Tante Sjaan live vanaf Katendrech aan de telefoon, wat een nattttte ttttt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |