HALVE FINALE GREYS. NIET ZOMAAR FOEBAL!quote:
Ja, ik heb al leuke plannen deze keerquote:
Drankquote:Op maandag 5 juli 2010 21:30 schreef Cat22 het volgende:
Iemand nog tips hoe ik me het beste kan voorbereiden op een nachtdienst? Ik ben moe en wil eigk al bijna gaan slapen. Maar iets zegt me dat dat geen goed idee is. (morgen heb ik vrij)
Chocomel?quote:
Maar wat is het idee dan? Je wil nu wat langer opblijven zodat je morgen wat langer slaapt, zodat je dag morgen ondanks de nachtdienst niet zo lang is?quote:
Da's het idee ja. Ik kan niet voorslapen (overdag slapen lukt me alleen na nachtdienst). Dus ik wil mijn ritme nu al een beetje naar de nachtelijke uren brengen. Om woensdagavond vroeg in bed te storten en er om half 8 alweer uit te moeten voor een dag vergadering.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wat is het idee dan? Je wil nu wat langer opblijven zodat je morgen wat langer slaapt, zodat je dag morgen ondanks de nachtdienst niet zo lang is?
Sowieso gewoon iets van koffie / thee drinken. Film kijken, of iets actiefs doen?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's het idee ja. Ik kan niet voorslapen (overdag slapen lukt me alleen na nachtdienst). Dus ik wil mijn ritme nu al een beetje naar de nachtelijke uren brengen. Om woensdagavond vroeg in bed te storten en er om half 8 alweer uit te moeten voor een dag vergadering.
Leek mij ook wel een goede. Ik ga Fok!ken. Prrraaaaat tegen me!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso gewoon iets van koffie / thee drinken. Film kijken, of iets actiefs doen?
Nou.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ehh, ik ben de enige die je aandacht schenkt. Die andere 2 moppies zijn alweer vertrokken
Die ligt blonde schones uit het Noorden te batsenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou.![]()
Lekkere dingen zijn dat. Not.![]()
Normaal is er nog altijd JJH om het topic op te fleuren maar ook die heeft me verlaten.
Jij weet toch altijd weer de juiste dingen te zeggen. Nu slaap ik vannacht echt niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ligt blonde schones uit het Noorden te batsen![]()
Ja, zelfs Zwabber komt de SC niet meer slopen.quote:En Tombola is weg, en Erik, en Ml, en noem maar op. Iedereen heeft ons verlaten
Of nee, hij was samen met die vriend. Ofzo. En die bleven elkaar trouw. Gewoon, puur vriendschappelijk. Iets in die richting.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij weet toch altijd weer de juiste dingen te zeggen. Nu slaap ik vannacht echt niet.![]()
Nee, beetje jammer is dat hequote:[..]
Ja, zelfs Zwabber komt de SC niet meer slopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |