abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83719373
quote:
foto Op dinsdag 6 juli 2010 11:28 schreef Mani89 het volgende:

[..]

http://twitter.com/RGUpdate

Klinkt optimistisch.
Bij een scheurtje moet het indd vanzelf genezen zoals we al zagen, door rust of tenminste weinig inspanning, met die kasteien zal dat wel wat moeilijker zijn, maar als hij met de pijn overweg kan, kan hij gewoon door.
Vorig jaar met een gebroken pols is een heel ander verhaal, je kan nauwelijks leunen op het stuur met die arm, je zit in constante pijn en denkt alleen maar; "overeind blijven overeind blijven".
pi_83720650
Gesink is wel stoer en die bijt nog wel ff door!
pi_83725254
Ik baalde echt dat Gesink en Menchov gisteren niet door gereden zijn toen Cancellara de koers lam legde. Ook omdat ik las dat de ploegleider van Rabo gezegt had dat ze door moesten rijden.

Jammer gemiste kans.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:40:26 #79
67174 Dos37
Come on Twente
pi_83731581
Hij is de etappe zonder al te veel kleerscheuren doorgekomen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_83755331
Hij kan wel gewoon in zijn handjes klappen als NL scoort, ik denk dat het wel meevalt.
- verwijderd door admin -
pi_83760368
Inderdaad, zat gister zonder bandage die wedstrijd te kijken.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop