jij sopt van haantjes... ik niet!quote:foto Op maandag 5 juli 2010 19:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vraag maar aan lief, ik verdien de
We zijn onze herkenbaarheid kwijtquote:foto Op maandag 5 juli 2010 19:44 schreef Opdekop het volgende:
ZOEKEN ZOEKEN ZOEKEN
Zag ik eeeindelijk 058 ergens staan.
quote:foto Op maandag 5 juli 2010 19:45 schreef Ensaf het volgende:
Liwwadden
Ljouwert
Leeuwarden
Leovardia
Lienward
Lintarwde
Liiewardensis
Ohhhh die heb ik niet meer nagelezen!quote:foto Op maandag 5 juli 2010 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er staat nota bene een linkje in de sluitpost!
Ik ging klikken om te kijken of Rinus er in zatquote:Op maandag 5 juli 2010 19:43 schreef Ensaf het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Limburgs Volkslied
Daar zit altijd van dat langharige-wiet rokend- tuigquote:Op maandag 5 juli 2010 19:49 schreef Opdekop het volgende:
YO er zaten vanmiddag allegaar junkies bij de Harmonie !!! JUNKS ZEG IK JE!
Dat was wel een idee geweest.quote:foto Op maandag 5 juli 2010 19:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ging klikken om te kijken of Rinus er in zat
HEY TLK.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu moet ik gaan denken maar ik ben niet meer in staat
Ut liekt haast Mukkes of de Gloppe wel!quote:foto Op maandag 5 juli 2010 19:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar zit altijd van dat langharige-wiet rokend- tuig
quote:
quote:
Dat doet Alex bij ons en die telt voor 10quote:Op maandag 5 juli 2010 19:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Waat? Hebben we Lieëuwarde nu gekoloniseerd?
Ik ben eigenlijk meer van de nachtbagger en dat al 6 jaartjes langquote:Op maandag 5 juli 2010 19:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij bent van de nieuwen in de oude ONZ SC destijds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop