jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:40 schreef Opdekop het volgende:
Ik ga slapen ik ben moe, ik doe mijn beide oogjes toe. Here jezus .. houdt ook deze nacht over mij getrouw de wacht ;D
MOOI LIEDJE HE.
TT babequote:
Liep DW weer rondjes om jeheen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:51 schreef L.no het volgende:
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar er zijn echt meer negers in leeuwarden dan wat ik gewend ben in limboland.
Neequote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TT babe
[..]
Liep DW weer rondjes om jeheen?
in COrnjum hadden we tot 3 jaar terug één neger, endat is nog familievan me ook!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:51 schreef Opdekop het volgende:
Ja, maar dan noem je ook een stad!
Kom maar naar Weidum, daar is het releeeexxedddddd.
Dit topic gaat toch over leeuwarden?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:51 schreef Opdekop het volgende:
Ja, maar dan noem je ook een stad!
Kom maar naar Weidum, daar is het releeeexxedddddd.
Hele toffe zelfsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch over leeuwarden?
En in limburg heb je ook steden.
Je was in Leeuwarden zonder het te zeggenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:51 schreef L.no het volgende:
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar er zijn echt meer negers in leeuwarden dan wat ik gewend ben in limboland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist!quote:
Ik had een intake vandaag op de friesland college. morgen ben ik weer in leeuwarden, maar dan ga ik de trein nemen naar huis.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je was in Leeuwarden zonder het te zeggen
Oke! Toffe school hequote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Juist!
[..]
Ik had een intake vandaag op de friesland college. morgen ben ik weer in leeuwarden, maar dan ga ik de trein nemen naar huis.
Mja, volgende week ben ik er weer. ^^
Lijkt op een museum joh! Ik voelde me als een mier daar.quote:
Tegen mij had ze het wel gezegd!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je was in Leeuwarden zonder het te zeggen
Dan al weer terug?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Juist!
[..]
Ik had een intake vandaag op de friesland college. morgen ben ik weer in leeuwarden, maar dan ga ik de trein nemen naar huis.
Mja, volgende week ben ik er weer. ^^
Geen keus. Ik heb vandaag verlof gevraagd en moet morgen de proefwerken inhalen. Niet dat het veel boeit, maar ik maak wel de lessen af van mijn huidige school.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tegen mij had ze het wel gezegd!
[..]
Dan al weer terug?
Een vrouw naar mn hartquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen keus. Ik heb vandaag verlof gevraagd en moet morgen de proefwerken inhalen. Niet dat het veel boeit, maar ik maak wel de lessen af van mijn huidige school.
Mja, nog 2 weken en dan vakantie. ^^
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een vrouw naar mn hartgewoon afmaken idd
en jeeej vor vakantiebenje al ingeschrevenook?
hmja, ongeveer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een vrouw naar mn hartgewoon afmaken idd
en jeeej vor vakantiebenje al ingeschrevenook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |