quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:29 schreef automatic_ het volgende:
Hoelang is die nieuwe lay er? Ik heb hem nog niet gezien (ben nu mobiel online)
Ik ook nie.. Ben er van pure armoede maar zelf langsgereden ( en had toen niets bij me waar je foto's mee kan maken)quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:22 schreef Guard het volgende:
ik heb nog steeds geen foto gezien van crazy van het draaiend huis
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:29 schreef automatic_ het volgende:
Hoelang is die nieuwe lay er? Ik heb hem nog niet gezien (ben nu mobiel online)
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 05:15 schreef theKiD het volgende:
Goedemorgen! tot Zondag rond de finale mensen! Dan hoop ik terug te zijn
Das je straf voor het niet plaatsen van een fotoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 06:58 schreef Crazy-M het volgende:
Ochtend, vanmorgen verslapen
was wel ff heel snel race naar werk
jah vanmorgen in langsrijden nog 2 fotos geschoten, 1 te donker, en de ander was het huis voor een deel afgesprongenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Das je straf voor het niet plaatsen van een foto
Goede morgen mevrouwquote:
jah zeg al, had er vanmorgen al 2 gemaakt maar niet goedquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:40 schreef Guard het volgende:
Ja die is niet van Crazy, hij zou foto's maken en nu moet ie zich ook zijn woord houden...
netjesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:37 schreef Stuurloos het volgende:
Jeuj! Mn geskimde geld is terug van de ING
Zeker met de finale voor d e deurquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:43 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
is ze geraden ook, ik kan het namelijk goed gebruiken
Ah die kijk ik bij mn schoonouders, de volgende dag weer vroege dienst, dus helaas niet de stad in.quote:
ik ga gewoon richting de stadquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:45 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ah die kijk ik bij mn schoonouders, de volgende dag weer vroege dienst, dus helaas niet de stad in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |