Ik baaaaaaal er echt zo gruwelijk van.. Iedereen is aan het settelen in mijn omgeving.. En ik wil nog plezier met iedereen maken.. Ik voel me echt, echt echt oudquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
*is al jarig geweest en merkt geen verschil
Nieuwe vrienden zoekenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik baaaaaaal er echt zo gruwelijk van.. Iedereen is aan het settelen in mijn omgeving.. En ik wil nog plezier met iedereen maken.. Ik voel me echt, echt echt oud
Men placht mij aan te spreken met Meneer (bij de Mac that is) (Volgens Opehlia met Menhirquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij bent van binnen nog steeds 25 eeh 52![]()
Dat gebeurt mij ook steeds vaker (niet bij de mac daar zul je me niet zien)quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:18 schreef Nint het volgende:
[..]
Men placht mij aan te spreken met Meneer (bij de Mac that is) (Volgens Opehlia met Menhir)
Nou enquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:28 schreef Nint het volgende:
[..]
Dat vind dat gastje van 18 in de kroeg anders niet
Hehe. Ik wil geen jonge fietsquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren?
Dus jij zegt dat Automatic een vrouw met "ervaring" is? Mmmmmm...quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren?
Jij bied jezelf aan als oude fiets?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:40 schreef Nint het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat Autmatic een vrouw met "ervaring" is? Mmmmmm...
Weleens tekstverklaren gehad liefie?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij bied jezelf aan als oude fiets?
Ik werd er door een of andere muts op gewezen dat de mmmmmm.... ook verkeerd geïntepreteerd kan worden, ik bedoel hier dus de "dat klinkt als een belediging" versiequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:40 schreef Nint het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat Automatic een vrouw met "ervaring" is? Mmmmmm...
Dan moet je aan Guard vragen om je in te smeren dan voelt hij zich weer jong (vergeet vooral niet om hem niet aan te spreken met Menhir)quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:45 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl. Mijn rug en nek gaan jeuken (zeg maar de "verbrande" plekken)
Oke! Ik zal hem eens PMen!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:48 schreef Nint het volgende:
[..]
Dan moet je aan Guard vragen om je in te smeren dan voelt hij zich weer jong (vergeet vooral niet om hem niet aan te spreken met Menhir)
Die Spanjaarden scoren goals zoals ze werken: niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |