Ik baaaaaaal er echt zo gruwelijk van.. Iedereen is aan het settelen in mijn omgeving.. En ik wil nog plezier met iedereen maken.. Ik voel me echt, echt echt oudquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
*is al jarig geweest en merkt geen verschil
Nieuwe vrienden zoekenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik baaaaaaal er echt zo gruwelijk van.. Iedereen is aan het settelen in mijn omgeving.. En ik wil nog plezier met iedereen maken.. Ik voel me echt, echt echt oud
Men placht mij aan te spreken met Meneer (bij de Mac that is) (Volgens Opehlia met Menhirquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij bent van binnen nog steeds 25 eeh 52![]()
Dat gebeurt mij ook steeds vaker (niet bij de mac daar zul je me niet zien)quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:18 schreef Nint het volgende:
[..]
Men placht mij aan te spreken met Meneer (bij de Mac that is) (Volgens Opehlia met Menhir)
Nou enquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:28 schreef Nint het volgende:
[..]
Dat vind dat gastje van 18 in de kroeg anders niet
Hehe. Ik wil geen jonge fietsquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren?
Dus jij zegt dat Automatic een vrouw met "ervaring" is? Mmmmmm...quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren?
Jij bied jezelf aan als oude fiets?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:40 schreef Nint het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat Autmatic een vrouw met "ervaring" is? Mmmmmm...
Weleens tekstverklaren gehad liefie?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij bied jezelf aan als oude fiets?
Ik werd er door een of andere muts op gewezen dat de mmmmmm.... ook verkeerd geïntepreteerd kan worden, ik bedoel hier dus de "dat klinkt als een belediging" versiequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:40 schreef Nint het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat Automatic een vrouw met "ervaring" is? Mmmmmm...
Dan moet je aan Guard vragen om je in te smeren dan voelt hij zich weer jong (vergeet vooral niet om hem niet aan te spreken met Menhir)quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:45 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl. Mijn rug en nek gaan jeuken (zeg maar de "verbrande" plekken)
Oke! Ik zal hem eens PMen!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:48 schreef Nint het volgende:
[..]
Dan moet je aan Guard vragen om je in te smeren dan voelt hij zich weer jong (vergeet vooral niet om hem niet aan te spreken met Menhir)
Die Spanjaarden scoren goals zoals ze werken: niet
http://www.brabantsdagbla(...)is-kleurt-Oranje.ecequote:Draaiend huis kleurt Oranje
woensdag 07 juli 2010 | 23:54 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 08 juli 2010 | 00:00
Tekstgrootte
Kunstenaars begonnen woensdagavond laat met het versieren van het draaiend huis in Tilburg. Foto Joris Buijs/PVE
Kunstenaars zijn woensdagavond laat aan de slag gegaan met het versieren van het draaiend huis op de Tilburgse Hasseltrotonde.
Voor hun guerilla-kunst gebruikten ze zo'n 200 meter aan vlaggetjes, 98 balonnen en een paar grote Nederlandse vlaggen. De oranje versierselen moeten het huis in lijn brengen met de andere huizen in Tilburg. Op die manier is het 'een soort solidariteitsactie' zegt een van de kunstenaars.
"Het draaiend huis is wel een leuk project, maar als huis is het wat saai", zegt mede-initiatiefneemster Marieke. "We zaten dit weekeinde in de tuin te praten over guerillakunst en over kunst in Tilburg. Toen kwamen we op het idee om hetdraaiend huis oranje te versieren, als Nederland door zou gaan naar de finale."
Cool!quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:33 schreef Crazy-M het volgende:
Trouwens het huis op de rotonde is nu ook oranje versierd hahaha
Keek vanmorgen wel ff raar opdacht eerst actie uit buurt was maar is dus anders:
[..]
http://www.brabantsdagbla(...)is-kleurt-Oranje.ece
Ziet er erg leuk uit kan ik zeggenquote:
En je hebt er geen foto van gemaakt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ziet er erg leuk uit kan ik zeggen
Heeft wel iets zo
jah sorry, als ik om 5:30 langs een oranje huis rijd die ronddraait, moet ik eerst de slaap uit mn oog wrijven hahahaquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En je hebt er geen foto van gemaakt?
Moet ik er dan echt weer langs gaan fietsen?
Dat mag... Als je daarna even snel een fotootje maakt...Op dat tijdstip is het geen enkel probleem om 10 rondjes rotonde te doen ( op elk ander tijdstip ook niet)quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah sorry, als ik om 5:30 langs een oranje huis rijd die ronddraait, moet ik eerst de slaap uit mn oog wrijven hahaha
ja maar aangezien de stoplichten op knipperen staan scheur ik er altijd gelijk vol overheen hahaquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat mag... Als je daarna even snel een fotootje maakt...Op dat tijdstip is het geen enkel probleem om 10 rondjes rotonde te doen ( op elk ander tijdstip ook niet)
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar aangezien de stoplichten op knipperen staan scheur ik er altijd gelijk vol overheen haha
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
Zal vanmiddag wel foto maken als ik er langs kom
Octopus: Nederland wereldkampioenquote:Octopus: Nederland wereldkampioen
- door Ronald (Djeez) op 08-07-2010 @ 09:30
Spanje kan wel inpakken. De Duitse octopus, die alle wedstrijden op dit WK goed heeft voorspeld, heeft wederom gekozen. Oranje kan gerust zijn, de helderziende inktvis heeft ons land uitgepikt als winnaar van dit WK.
De verzorgers van octopus Paul laten hem voor een belangrijke wedstrijd kiezen tussen twee verschillende glazen bekers met mosselen. Iedere beker staat voor een land. Paul at als eerste de Nederlandse mossel, dus volgens zijn verzorgers sleept ons land de titel in de wacht.
Ow ja die octopus hadden we ook nog jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[Upd] Octopus: Nederland wereldkampioen
Woepie
http://www.brabantsdagbla(...)-Voltage-Tilburg.ecequote:Kart gestolen bij Voltage Tilburg
donderdag 08 juli 2010 | 10:50 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 08 juli 2010 | 10:56
TILBURG - Bij De Voltage in Tilburg is in de nacht van 6 op 7 juli (na halve finale van dinsdag, Nederland-Uruguay) rond 2 uur s'nachts ingebroken.
De inbraak werd vastgelegd op video en te zien is dat één iemand er met een kart vandoor gaat. Vermoedelijk heeft deze persoon hulp gehad van 3 personen. Zij komen het terrein oplopen en hebben waarschijnlijk geholpen met het forceren van het elektrisch hek dat het terrein afsluit. De Voltage heeft een beloning van 500 euro uitgeloofd voor de gouden tip.
Hahaquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ow ja die octopus hadden we ook nog ja
*haalt opgelucht adem*quote:Op donderdag 8 juli 2010 04:08 schreef aardappel het volgende:
GEEN PANIEK!
Ik ben weer terug van vakantie, ik leef nog gewoon, maar toch bedankt voor alle mailtjes en pm´en dat jullie mij miste
was net zo rustigquote:Op donderdag 8 juli 2010 04:08 schreef aardappel het volgende:
GEEN PANIEK!
Ik ben weer terug van vakantie, ik leef nog gewoon, maar toch bedankt voor alle mailtjes en pm´en dat jullie mij miste
jah is goed vertoevenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:57 schreef Guard het volgende:
poeh wat is het lekker buiten nu... Lekker muziekje op, drankje erbij, zakje chips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |