abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84267066
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:28 schreef Breekfast het volgende:
Mooi topic
Waarom hebben deze 3 mensen nog geen talkshow
Die geruchten gingen al dat ze een dagelijkse show moesten gaan krijgen.
pi_84353014
Kick.. en poging tot nieuwe inspiraties
Aangezien ik er slecht in ben zal ik alleen de vraag stellen

Wilfred: Rene, wat vind je van het verhaal dat Jens Voigt 20 km op een kinderfiets heeft gereden in de tour?
Hell To The Liars
  donderdag 22 juli 2010 @ 14:48:06 #103
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_84356756
Rene: Wilfred, kan ik dat haha… dat beeld nog eens zien van die Voigt haha… op dat.. op dat kinderfietsje hahaha. Enkel…ha.. de oefenwieltjes ontbreken nog. Tsjonge tsjonge… En kijk hoe die der ook op zit hé, zo krom dat ie haast he..le..maal dubbel plooit hahaha. Nou ga der maar aan staan op die leeftijd, hij breekt nog net niet in tweeën. Hahaha De ploegfysio zal straks zijn werk wel met ‘m hebben om hem terug glad te strijken. *nipt van zijn drankje*

Johan: Ja Rene, je kan der wel om lachen maar deze meneer die al verschillende wielerwatertjes doorzwommen heeft, geeft de I-pod jeugd hier wel het nakijken. Dit ouderdomsdeken van het peleton is des te meer een voorbeeld van doorzettingsvermogen die nog eer weet halen uit het wielrennen an sich. Deze meneer toont dat je een sumbuddy kan zijn zonder de Mr. Bigstar van het wielrennen te moeten spelen.

[ Bericht 3% gewijzigd door kl1172 op 22-07-2010 15:14:54 ]
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:19:34 #104
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_84357996
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 14:48 schreef kl1172 het volgende:
Rene: Wilfred, kan ik dat haha… dat beeld nog eens zien van die Voigt haha… op dat.. op dat kinderfietsje hahaha. Enkel…ha.. de oefenwieltjes ontbreken nog. Tsjonge tsjonge… En kijk hoe die der ook op zit hé, zo krom dat ie haast he..le..maal dubbel plooit hahaha. Nou ga der maar aan staan op die leeftijd, hij breekt nog net niet in tweeën. Hahaha De ploegfysio zal straks zijn werk wel met ‘m hebben om hem terug glad te strijken. *nipt van zijn drankje*

Johan: Ja Rene, je kan der wel om lachen maar deze meneer die al verschillende wielerwatertjes doorzwommen heeft, geeft de I-pod jeugd hier wel het nakijken. Dit ouderdomsdeken van het peleton is des te meer een voorbeeld van doorzettingsvermogen die nog eer weet halen uit het wielrennen an sich. Deze meneer is werkelijk een sumbuddy zonder de Mr. Bigstar van het wielrennen te moeten spelen.
Wilfred: Johan, je laat het woord Ipod vallen. Voor veel kijkers van jou generatie misschien niet helemaal bekend wat dat is maar het is een apparaatje waar muziek uit komt.

Johan: Laat me raden. Meneer de presentator heeft weer een bruggetje ontdekt.

Wilfred (in de camera): Inderdaad dames en heren. Het is alweer tijd voor een optreden van Danny Vera.

Rene: Haha, ik denk al, waar hep ie het over maar dan kan ik mooi even naar het toilet hahaha...
Wie dit leest is gek
pi_84430578
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_84448087
Wilfred: Heren kijk even naar het volgende filmpje

Hell To The Liars
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:35:21 #107
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_84449145
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:50 schreef Falco het volgende:
Gijp: Ik zeg het al twee weken, maar de Tour wordt beslist in de tijdrit tussen Contador en Schleck. Die Contador he, zie dan hoe mooi kan ie rijden he. Kan ik wel uren naar kijken :Y.
Als Schleck een hele goede dag en Contador een slechte dag heeft, dan wint Schleck. Anders wordt het Contador.
Gijp: Zie je! Had ik weer gelijk!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_84460305
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:25 schreef Leatherface het volgende:
[ afbeelding ]

Derksen: ,,Gesink gaat de Tour winnen. Dat is de enige die nog 25% beter kan. Komop, dat gerommel in de marge van Contador en de Schlecks is toch niet om aan te gluren. Als die Gesink een paar keer echt demarreert, schreeuwen Contador en zijn helpers om hun moeder."

Johan: Nou ja, ik kan er wel eens naastzitten he?
pi_84461243
_O_ _O_ _O_
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:45:06 #110
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_98748280
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juli 2010 10:03 schreef Fred_B het volgende:
Genee: Wat vind jij van de uitsluiting van Mark Renshaw, Rene?

Gijp: Ja, wel correct, lijkt mij. Je kan moeilijk accepteren dat ze mekaar de hekken in koppen...
Ik heb trouwens begrepen dat die Renshaw in die ploeg is gekomen op basis van een tip van Piet de Visser. Ja, ze zochten een aangever die zijn hoofd gebruikt in de wedstrijden. Toen zei Piet: "Dan heb ik er eentje voor jullie gescout" hahaha

Genee: Wat denk jij ervan Johan?

Derksen: Ja, ik moet hier nu niet al te hypocriet reageren. Ik heb zelf in het verleden ook weleens een stevige kopstoot uitgedeeld. Dat was toen ik zelf nog bij Veendam speelde. Toen hadden we op een gegeven moment de beladen derby tegen FC Kropswolde. Daar speelde toen een zekere Jopie Hamerhuis. Dat was zo'n zelfingenomen blaag van een jaar of 20. Die had vantevoren in de lokale media al geroepen dat die er tegen die Derksen met zijn bolle kop wel even een paar in zou schieten. Ja, dat moest je bij mij niet doen natuurlijk. Toen er 5 minuten gespeeld was, heb ik hem in een kopduel een stevige draai om zijn oren gegeven.

Gijp: Hahahaha

Derksen: En het mooie was, tienduizend man hadden het gezien, maar scheidsrechter Bob van den Brink was het ontgaan!
Ja, ik heb daar later nog wel last mee gekregen, want een KNVB-bobo op de tribune had het ook opgemerkt. Toen mocht ik me de maandag erna melden op het hoofdkantoor van de KNVB in Groningen.

Genee: Waar gaat dit heen allemaal?

Derksen: Toen moest ik me samen met de trainer melden bij de voorzitter van de bond, ene Rinus Burgerveen. Zo'n baantjeszieke ijdeltuit, die daar alleen maar voor zijn eigen eer en glorie zat. Hij was de vader van Harry Burgerveen die daarna nog jarenlang als linksbinnen gespeeld heeft voor Winschotense Boys.

Genee: Wie kent hem niet?

Derksen: Wie kent hem niet inderdaad. Maar goed, ik had toen het geluk dat ik getraind werd door Bertus Scheurwater, die destijds een gezaghebbende column schreef in het Scheemda's Dagblad. Want het was zo, die bondsvoorzitter Rinus Burgerveen, die kwam uit zo'n streng gerefomeerd gezin. Die hadden ook een stuk of 5 kinderen. Maar ja, die vader wilde ook weleens wat, en die heeft toen een tijdje een geheime relatie gehad met de dochter van Bertus Scheurwater, van mijn trainer dus. En ja, toen wist Rinus wel dat als ik een zware schorsing zou krijgen, dat hij dan al zijn jeugdzonden de week erna in de krant zou kunnen lezen. Dus ik ben uiteindelijk vrijgesproken.

Genee: Bedankt voor de anekdote Johan. Ik zal voortaan oppassen als ik iets over je carriere zeg, voor je het weet hebben we Bertus aan de telefoon hahaha
Maar wat vind je dan van het geval Renshaw?

Derksen: Ja, die verdient die schorsing. Een miljoenenpubliek heeft vals spel kunnen waarnemen, en die mensen laten zich niet voor de gek houden.
Simpelweg briljant. Bertus Scheurwater, Harry Burgerveen, Winschotense Boys... :D Hahaha.

[ Bericht 0% gewijzigd door TC03 op 28-06-2011 00:45:27 (Oeps, schop. :@) ]
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 28 juni 2011 @ 00:53:16 #111
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_98748610
:d
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_98778222
Genee en Derksen over Dalida

Genee: en Johan, wat is er nodig om jou volledig uit je plaat te zien gaan?

Derksen: eens een keer fatsoenlijke muziek draaien!

Genee: Maar Dalida is toch een Franse topartiest Johan!

Derksen: Het schijnt een topartiest te zijn maar ik vind het vreselijk. Geef mij maar Mickey
Newbury of Johnny Kendall & The Heralds!

Genee: Maar Johan! We zijn in Frankrijk!

Derksen: Kan me niets schelen. Als ik die tv aanzet en die vervelende Fransen met hun phoney-smile en stokbrood zie.. Wat een eng gezelschap, laten we er mee kappen!

Gijp: Dat kunnen ze ook als een compliment opvatten Johan, HAHAHAHAHAHA!!

Genee en Gijp over de ketting van Schleck

Genee: Rene! Hoe kan het dat Andy Schleck zijn ketting er alweer afvalt op zo'n beslissend moment!

Gijp: Omdat ie er niks van kan, HAHAHAHAHAHA. Wat dacht jij dan, dat ie het expres deed! HAHAHAHA
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:28:44 #113
3878 Vork
Manisch creatief
pi_98799073
Nederland 1, nu :)
pi_98814526
Dit wordt een topic die het waard is te volgen. :Y :D
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:58:52 #115
330854 NightDream
Slaap lekker.
pi_98833684
Prachtig topic! Volgen waard. :D
pi_98834064
Verliest wel een beetje z'n waarde nu het programma er ook gewoon daadwerkelijk is.
WI Oranje; Wat ze óók hadden kunnen zeggen...
pi_98837691
Komt Gijp nog langs? Zal wel toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')