Jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:23 schreef Atreidez het volgende:
Armstrong weer in aanvaring met een fotograafleuke beelden
Dan had Cavendish ook bij de Tourdirectie moeten aankloppen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat een onzin van Cancellara. Geen punten uitdelen als er veel sprinters tegen de grond liggen. En zondag dan?
Of hij wilde weer invoegen en ging daarna tegen de vlakte.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:25 schreef Reddiablo het volgende:
valpartij
wat doet die knakker die rechts valt nou... gaat zo in z'n eentje door het gras en boem!???
Cavendish veroorzaakte toen zelf de eerste valpartij, dus dat had dan Freire moeten doen. Maar nog vind ik het onzin, dat iedereen wacht ok, maar als iedereen er weer is kun je/moet je er gewoon voor sprinten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan had Cavendish ook bij de Tourdirectie moeten aankloppen.
Niet normaal meerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:26 schreef Rucebo het volgende:
Al 8 renners eruit, al voor we in Frankrijk zijn...
Ik verwacht dat degenen die vandaag de kasseistroken niet vloeiend oversteken, meteen achtergelaten worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Cavendish veroorzaakte toen zelf de eerste valpartij, dus dat had dan Freire moeten doen. Maar nog vind ik het onzin, dat iedereen wacht ok, maar als iedereen er weer is kun je/moet je er gewoon voor sprinten.
Waar vertelden ze dat?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:19 schreef DutchSL het volgende:
Het eeuwige fabeltje over Bernhard Hinault die nooit Paris-Roubaix reed en één kwam om gelijk te winnen dat ze nu al voor de derde keer vertellen is totaal onwaar. Hinault in Paris-Roubaix:
13e 1978
11e 1979
4e 1980
1e 1981
9e 1982
Nos, maar dat zijn falers dus ik kijk er niet meer van op.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar vertelden ze dat?
Die fabel heb ik idd ook al eens ontkracht. Echt slecht als ze dat bij de NOS (of Sporza) zeiden.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:19 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/video/17005(...)-kasseienstrook.html
Niks bijzonders, over 3km weten we het.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:34 schreef UltraR het volgende:
Iemand al gezien hoe het met Gesink gaat?
Ik zet net de tv aan, en zag ik Gesink daar nu achter Boom wat scheefjes op zijn fiets zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |